Minulla on Fiat uno turbo, mutta sen perässä lukee FIAT-tekstin jälkeen abarth, mutta miksi???
Käsittääkseni unosta ei ole edes tehty abarth mallia mutta silti se siellä lukee...
Onko muuten muiden unoissa sama homma?
Uno Abarth???
Noita merkkejä myytiin Novon/Vehon toimesta ihan irtonaisina ja on maahantuojatkin tainneet noita sinne takapaxin kanteen liimailla. Tosin senaikainen maahantuoja (Autonovo) on varustellut myös sarjan Uno "Abartheja" - 55S Unoon lätkästy turbon vanteet alle ja putkikin oli muistikuvieni mukaan vaihdettu, taisipa olla myös koneessa jotain muitakin pikkumodeja. Noissakin oli tuollainen merkki takapaxissa...
Ville, sekoitatko nyt noissa biimereissä sen merkin Motorspotin M-merkkiin (M ja kolme raitaa)?
Ville, sekoitatko nyt noissa biimereissä sen merkin Motorspotin M-merkkiin (M ja kolme raitaa)?
- Mistä se tieto löytyy? No oikeelta foorumilta tietysti! -
Nope. Saahan merkkejä osteltua kaikenlaisia. Ja kaikkein koomisinta että eihän aidossa M3:ssa ollut merkkejä?
Sinänsä ymmärrettävää, sillä tuleehan pelkän merkin päivittäminen paljon halvemmaksi kuin koko tekniikan, eikä katsastuksessakaan tule ongelmia.
*lähtee ostamaan turpo, 16v, sexcylinder ja muita hiluja*
Sinänsä ymmärrettävää, sillä tuleehan pelkän merkin päivittäminen paljon halvemmaksi kuin koko tekniikan, eikä katsastuksessakaan tule ongelmia.
*lähtee ostamaan turpo, 16v, sexcylinder ja muita hiluja*
Ville Vieri
www.villevieri.com/autot.htm
- Mikä taidoissa hävitään se tehoilla paikataan! -
www.villevieri.com/autot.htm
- Mikä taidoissa hävitään se tehoilla paikataan! -
Tutulla (vanhempi mies ) on Fire jossa Turbo ie:n sisusta,ratti ja alla i.e.:n aluvanteet. Takuulla tiedän ettei omistaja ole autoaan tuunannut.
Otin kummajaisesta selvää ja jäljet johti sylttytehtaalle.....eli sinne missä SEAT 600-merkkejäkin vaihdettiin FIAT 600 merkeiksi!
Aikanaan kun ajettiin aktiivisesti Uno merkkiluokkaa radalla niin niistä autoista ylijääneet nikaleet (rata-ajossa tarpeettomat) maahantuoja ruuvasi neekerimallien varustelua parantamaan.
Mitenkähän nuo kummajaiset tulkitaan kun ovat museoikään asti ehtineet?
- jos koskaan ehtivätkään.
Otin kummajaisesta selvää ja jäljet johti sylttytehtaalle.....eli sinne missä SEAT 600-merkkejäkin vaihdettiin FIAT 600 merkeiksi!
Aikanaan kun ajettiin aktiivisesti Uno merkkiluokkaa radalla niin niistä autoista ylijääneet nikaleet (rata-ajossa tarpeettomat) maahantuoja ruuvasi neekerimallien varustelua parantamaan.
Mitenkähän nuo kummajaiset tulkitaan kun ovat museoikään asti ehtineet?
- jos koskaan ehtivätkään.