Stilo 2.4 20V Abarth

Abarthiin ja replikoihin liittyvät aiheet
Alfa156kompr.
Viestit: 7
Liittynyt: 12.08.2006 14:09
Paikkakunta: JNS

Stilo 2.4 20V Abarth

Viesti Kirjoittaja Alfa156kompr. »

Millä tasolla määrät liikkuu suomessa ja liekkö ollut edes maahantuojan malleissa mukana? Jos jollakin on tälläinen, niin kerroppa vähän miltä stilon versio vaikuttaa ajettavuus jne.
Avatar
vvieri
GFF
Viestit: 19322
Liittynyt: 20.12.2002 13:06
Paikkakunta: Laihia
Viesti:

Viesti Kirjoittaja vvieri »

Ville Vieri
www.villevieri.com/autot.htm
- Mikä taidoissa hävitään se tehoilla paikataan! -
Visteri
Viestit: 140
Liittynyt: 02.08.2003 02:01

Viesti Kirjoittaja Visteri »

Mulla tosiaan tommonen on. Antaa mielestäni tosi mukavan kyydin.
Selespeediin oon kovasti tykästynyt. Mihin se 3 poljin tarvitaan? :lol: Tuonti peli toi mun on, eikä delta ole ikinä kyseistä mallia maahan tuonut. Eipä tampereen deltassa edes tiedetty "isolohko" stilosta. :?
Alusta oli vakiona omasta mielestä liian pehmeä, mutta sekin ongelma ratkesi KW:n alustasarjalla.
Alfa156kompr.
Viestit: 7
Liittynyt: 12.08.2006 14:09
Paikkakunta: JNS

Viesti Kirjoittaja Alfa156kompr. »

Kuinkahan helposti tuon saa läpi suomen katsastus/virkamaisuus pokkaulusta ja paperisodasta, jos tuo saksasta kompressorisarjalla varustetun version? Siis ajokin, joka on hyväksytty saksassa luulisi, että se myös käy suomessa.
Avatar
K4CE
Viestit: 527
Liittynyt: 23.04.2003 18:09
Paikkakunta: Itä-Suomi

Viesti Kirjoittaja K4CE »

Alfa156kompr. kirjoitti:jos tuo saksasta kompressorisarjalla varustetun version? Siis ajokin, joka on hyväksytty saksassa luulisi, että se myös käy suomessa.
Kyllähän sen täällä kilpiin saa jos tuot muuttoautona. Muuten sanoisin, että mission impossible.

Jos pitkäjänteisyyttä riittää, niin ainahan voi yrittää. VTT:n pakokaasuanalyysin kautta on joka tapauksessa käytävä, eikä se ole mitenkään edullinen keikka. Toisaalta, kai sen pulittaa jos oikeasti moisen auton tahtoo täällä kilpiin.
Punto GT -94

http://kuvablogi.com/blog/2880/
Vastaa Viestiin