Voidaanko Abarth...

Abarthiin ja replikoihin liittyvät aiheet
Avatar
hepe75
Viestit: 1722
Liittynyt: 15.05.2003 18:04
Paikkakunta: Kuikka

Viesti Kirjoittaja hepe75 »

oliskohan FAZ-xxx vielä ainoa rekisterissä oleva TC moottorinen 850 Suomessa?
työ kaveri kehui muutama vuosi sitten että sen tutulla olisi 850 2,0l tc:llä
ja vielä kilvissä :shock:
on ollut kyydissäkin
[URL=https://matchnow.info]Exemplary Сasual Dating[/URL]
GabrielQ
Viestit: 367
Liittynyt: 05.08.2003 23:49

850 tc J:kylässä...

Viesti Kirjoittaja GabrielQ »

Se kaverisi TC fiatti oli varmaan se samainen Kuisman auto, josta jo edellisellä sivulla on juttua. Se auto pyöri täällä Jyväskylässä jonkinaikaa, ja oli mm. TASAN autolla myynnissä. Sellainen valkoinen, jossa oli punainen ruutukatto jne. Täällä Jyväskylässähän siitä autosta liikkui mitä ihmeellisempiä huhuja, mutta yks mikä on aivan varma, siinä autossa ei ollut ainakaan katsastettu koskaan 2.0 tc moottoria.
Avatar
mamu
Viestit: 1044
Liittynyt: 04.03.2007 13:58
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja mamu »

hei! mites siinä 850 on konehommat hoidettu jos on 1,4 tc?? jtn iskua muuttamalla varmaankin..
pakko kysyä ehkää tyhmäkin kysymys ku tuli ohimennen mieleen.. :oops: :D
saanma
Viestit: 465
Liittynyt: 19.09.2003 20:36
Paikkakunta: turku

Viesti Kirjoittaja saanma »

TC:tä on ollut myös 1400cm3 jos sitä tarkoitit.
Avatar
mamu
Viestit: 1044
Liittynyt: 04.03.2007 13:58
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja mamu »

joo sitä kysyin.. kiitos tiedosta?? onkos sitä tc:tä ollut alunperin missä fiudeissa?
Avatar
TfP-Motors
GFF
Viestit: 1566
Liittynyt: 22.02.2003 10:20
Paikkakunta: Suonenjoki

Viesti Kirjoittaja TfP-Motors »

124:ssa?
Kaikki paitsi internetin kuvapalvelut on ikuista.
Avatar
mamu
Viestit: 1044
Liittynyt: 04.03.2007 13:58
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja mamu »

TfP-Motors kirjoitti:124:ssa?
ok. meinasin vaan kun ei ole koskaan vastaan tullut ennen 1,4 tc:tä.. :shock:
Avatar
vvieri
GFF
Viestit: 19322
Liittynyt: 20.12.2002 13:06
Paikkakunta: Laihia
Viesti:

Viesti Kirjoittaja vvieri »

Tuo on vanhin versio, ja siten kaikkien TC-moottorien kantaisä. Tuota valmistettiin muutaman vuoden ajan alkaen vuodesta '66, sen jälkeen se korvautui isommilla malleilla.
Tuota konetta oli ainakin 124:n versioissa Special T, Sport Spider ja Sport Coupé. Moottorin koodi 124AC-alkuinen.
Moottorissa oli pienestä iskutilavuudestaan huolimatta 90 hevosvoimaa! Ei paha 60-lukulaiselle koneelle.

Lohko on hyvin samanlainen kuin uudemmissakin, muutamia eroja on. Tuossa kuvassa on hieman porautusta kaipaava yksilö :roll: :
http://maranello.dy.fi:8080/misc/124AC_ ... lohko3.JPG
Ville Vieri
www.villevieri.com/autot.htm
- Mikä taidoissa hävitään se tehoilla paikataan! -
Avatar
mamu
Viestit: 1044
Liittynyt: 04.03.2007 13:58
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja mamu »

juu kitos tiedosta.. tuleekos toi ville sun johonkin 124:see?? :wink:
Avatar
vvieri
GFF
Viestit: 19322
Liittynyt: 20.12.2002 13:06
Paikkakunta: Laihia
Viesti:

Viesti Kirjoittaja vvieri »

Juu, sellaiseen se kuuluu eli tarkoitus olisi siihen entisöitävään...
Ville Vieri
www.villevieri.com/autot.htm
- Mikä taidoissa hävitään se tehoilla paikataan! -
Avatar
Wesulius
GFF
Viestit: 5128
Liittynyt: 10.04.2003 17:17
Paikkakunta: Mynämäki mettäs.

Viesti Kirjoittaja Wesulius »

vvieri kirjoitti:Onko hänellä tuon 1.3 mallin paperit jossain? Jos nuo paperit jostain saa, niin tuotahan voi vielä yrittää...
Tosiaankin mä voisin kokeilla , ajattelin nyt ihan 1300cc konetta alkajaisiks (turbolla) :wink: :lol:
Avatar
mamu
Viestit: 1044
Liittynyt: 04.03.2007 13:58
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja mamu »

vvieri kirjoitti:Juu, sellaiseen se kuuluu eli tarkoitus olisi siihen entisöitävään...
kattelinkin sun sivuilta.. komeita laitteita 8) :lol:
Vastaa Viestiin