Vaijerit on #*&%&##&%¤!!!

Italomerkkeihin liittymätöntä keskustelua, aihe on vapaa.
Avatar
JaniB
Viestit: 578
Liittynyt: 12.06.2003 12:43
Paikkakunta: Turku-Tukholma-Turku
Viesti:

Vaijerit on #*&%&##&%¤!!!

Viesti Kirjoittaja JaniB »

Olen onneksi Argentassani vuosien mittaan säästynyt kaikilta sähkövioilta :shock: :!:
Sen sijaan kahden viimeisen vuoden aikana kytkinvaijeri on mennyt poikki 4 kertaa, kaasuvaijeri 3 kertaa ja nopeusmittarin vaijeri 2 kertaa. :x
Hauskuushan hommassa on se kun mitään noista ei saa enää nykyään suoraan hyllyltä...
Viimeksi eilen äkillinen kaasunrunttaus aiheutti kulkuongelman :wink:
Ei muuta kun paperitollo kaasuläppätzydeemin väliin ja tyhjäkäynti 3500 kiekkaan ja matka jatkui kotiin saakka, niinkuin ennenkin...
Tänään ostin Biltemasta :oops: fillarin takajarruvaijerin, hyvä tuli.
Mökkireissut Rauman lähelle Turusta ovat olleet 2 kertaa kytkinvaijerin surma, takaisintulomatkalla molemmilla kerroilla käännyttäessä 8-tielle on kakkoselta kolmoselle vaihtaessa vaijeri sanonut sopimuksen irti :!: , 70 km ilman kytkintä, ei haittaa kunnes saapuu Turkuun ja tulee liikennevaloja 50m välein, ¤&%tuttaa! :wink:
Onneksi vaijerit on halpoja :roll:
Avatar
karkin
Viestit: 956
Liittynyt: 29.01.2003 19:35
Paikkakunta: Loch Troll

Viesti Kirjoittaja karkin »

Hämmästelenpä noita vaijeriongelmia :? Kun mulla ei oo koskaan menny argentasta vaijereita.Saattaapi noita löytyä kasallinen jostain varaston perältä :wink:
Avatar
JaniB
Viestit: 578
Liittynyt: 12.06.2003 12:43
Paikkakunta: Turku-Tukholma-Turku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JaniB »

No onneks on noita vaijeripulmia, eikä niitä #/(&/)%(/&¤ sähköongelmia,
vaijerihommat on paljon helppotöisempiä kuitenkin...

Kyselen sulta kytkivaijeria viikon päästä kun se katkeaa... :wink:
Fiiu
Viestit: 630
Liittynyt: 24.03.2003 15:48
Paikkakunta: Koria

Viesti Kirjoittaja Fiiu »

karkin kirjoitti:Hämmästelenpä noita vaijeriongelmia :? Kun mulla ei oo koskaan menny argentasta vaijereita.Saattaapi noita löytyä kasallinen jostain varaston perältä :wink:
Niinpä, meilläkää ei kertaankaa tullu sillo vaijeriongelmia Argentaa.
-Jere-

Fiat Stilo 100 Active 3D -03
Fiat Argenta 120i.e -85
Fiat Argenta 2000 -82
Fiat 126 Bambino -76
NesteHukka

Viesti Kirjoittaja NesteHukka »

Mulla on ollut mielenkiintoinen vaieriongelma, ja sekin taas näitä, johtuen vaierin sijainnista. Sijaintihan on siis muuttunut kaasareiden muutoksen takia, ja se ei ole ollut ihan loppuun asti suunniteltu...

Kaasuvaieriin nimittäin kertyy vettä, ja sitten kun tulee pakkaset, niin se jäätyy.
Runttaat aamulla kaasun pohjaan, niin se jää sinne...

Tästä ongelmasta nyt toivottavasti pääsee ainakin sillä, ettei aja enää talvella :lol:
Avatar
JaniB
Viestit: 578
Liittynyt: 12.06.2003 12:43
Paikkakunta: Turku-Tukholma-Turku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JaniB »

NesteHukka kirjoitti:Mulla on ollut mielenkiintoinen vaieriongelma, ja sekin taas näitä, johtuen vaierin sijainnista. Sijaintihan on siis muuttunut kaasareiden muutoksen takia, ja se ei ole ollut ihan loppuun asti suunniteltu...

Kaasuvaieriin nimittäin kertyy vettä, ja sitten kun tulee pakkaset, niin se jäätyy.
Runttaat aamulla kaasun pohjaan, niin se jää sinne...

Tästä ongelmasta nyt toivottavasti pääsee ainakin sillä, ettei aja enää talvella :lol:

Mulla oli sama homma viime talvena, vaikkakin vaijerit menee ihan sieltä mistä pitääkin, lähdin liikkeelle ja kaasu tuntui tahmealta, tunnustelin että mikäs siellä tällä kertaa on vikana, jolloin vaijeri jumiin ja kylmällä koneella kiekat 8000 :oops: ennenkuin kerkesin sammuttamaan, not nice... :x
Avatar
-HH-
GFF
Viestit: 8812
Liittynyt: 20.12.2002 12:44
Paikkakunta: Eepee

Viesti Kirjoittaja -HH- »

Eipä ole mennyt multakaan ennen yhtään vaijeria poikki mutta eilempä Aparaatista tuo kytkinvaijeri sitten napsahti. Mukavasti sentään parkkipaikalla ja omista varastoista noita löytyy vielä onneksi, tosin vaijerintuoja toikin 60:sen Ritmon vaijerin ja tuo onkin pikkasen pitempi, kuoreltaan. Laahaa nyt mukavasti sisempään vetonivelään ja poljon turhan ylhäällä, pitää käydä se vaihtamassa sellaiseen joka sinne kuuluu. Vaijei on ollut n.5v ja 100tkm käytössä, ei kauhan pitkäikäinen ja hyvin rasvattu.
- Mistä se tieto löytyy? No oikeelta foorumilta tietysti! -
Vastaa Viestiin