Mitä juhannuksena?

Italomerkkeihin liittymätöntä keskustelua, aihe on vapaa.
Fiiu
Viestit: 630
Liittynyt: 24.03.2003 15:48
Paikkakunta: Koria

Mitä juhannuksena?

Viesti Kirjoittaja Fiiu »

Oletteko vielä miettineet mitä teette juhannuksena?
Korjaatte Fiiattia? :lol: Ajelette Fiiatilla? :D Vai muuten vaan jumitatte? :lol:
-Jere-

Fiat Stilo 100 Active 3D -03
Fiat Argenta 120i.e -85
Fiat Argenta 2000 -82
Fiat 126 Bambino -76
Avatar
krupa
Viestit: 51
Liittynyt: 23.05.2003 14:24
Viesti:

Viesti Kirjoittaja krupa »

Ennen juhannusta korjataan fiiattia. Juhannuksena ajetaan fiiatilla. Juhannuksen jälkeen haetaan fiiat kolarikorjaamolta. :)
http://forum.parru.org - Fiat 600 Foorumi!
http://www.netikka.net/krupa
juha

Viesti Kirjoittaja juha »

Toivottavasti fiiattia ei tarvi korjailla...
Ehkäpä se on niin että mennään juhannus ajelulle..
Ja muija ajalee minä ööh.. katselen maisemia :wink:

Ei silti "jussi" on mulla vaan päivä muiden ohessa niin kuin joulut yms.
On meinaan monet "jussit", joulut, uudetvuodet jne. vietetty auton alla.. ainakin osittain
Avatar
vvieri
GFF
Viestit: 19322
Liittynyt: 20.12.2002 13:06
Paikkakunta: Laihia
Viesti:

Viesti Kirjoittaja vvieri »

Eipä sitä enää nykyään tule oikein mitään puuhailtua kun kiihdytysfestarit Motoparkistakin lakkauttivat - varmaan tulee heitettyä 127:lla pari rundia jos keli on hyvä, ja tämän jälkeen grillattua makkaraa ja juotua olutta.
Ville Vieri
www.villevieri.com/autot.htm
- Mikä taidoissa hävitään se tehoilla paikataan! -
Avatar
fiat127mkII
Viestit: 152
Liittynyt: 03.02.2003 22:36
Paikkakunta: Kuopio
Viesti:

Viesti Kirjoittaja fiat127mkII »

ha.. meikä päivystää SpolK/UtJR.. piti vielä viimisille päiville napsahtaa kiinniolo.. ja jussina vielä.. :P
Avatar
T.A.H.
Viestit: 113
Liittynyt: 04.04.2003 19:07
Paikkakunta: Raahe/Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja T.A.H. »

Siinähän tulis hyvä juhannus vietettyä maalihuuruissa jos sais vihdoin aikaseksi tehdä nuo Hiivatin pohjat loppuun
<- :wink:
[url]http://s3.photobucket.com/albums/y53/TAHVOLVO/127/[/url]
Avatar
JaniB
Viestit: 578
Liittynyt: 12.06.2003 12:43
Paikkakunta: Turku-Tukholma-Turku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JaniB »

Jälleen kerran mukavasti neljäs vuosi putkeen töissä! :x
No eipähän tartte tehdä mitään suunnitelmia.
Avatar
MikkoL
Viestit: 391
Liittynyt: 11.06.2003 03:08
Paikkakunta: yläjuoksulla

Viesti Kirjoittaja MikkoL »

Kun pääsis edes töihin jussiksi, niin ei olisi tarvetta/pakkoa olla porukan ohjelmapäällikkö... Festarit kiinnostaa - ..just ei niinkun pätkääkään, vaunuja on nyt enää turha edes parkua ja mökki on täynnä sukulaisia, joista minulla on hyvinkin paljon jakamattomia mielipiteitä. GREAT!
Avatar
jukkizz
Viestit: 282
Liittynyt: 24.05.2003 07:08
Paikkakunta: nousiainen

Viesti Kirjoittaja jukkizz »

olen lomalla silloin.
NesteHukka

Viesti Kirjoittaja NesteHukka »

On tässä itellä vähän hakusessa, että mitä sitä tekisi. Kun eukko on saanut minut pikkuhiljaa mutta tehokkaasti vieraannutettua entisistä kaveriporukoista, niin nyt se on itse löytänyt tyttöporukan, jolla lähteä tuollaisiin rientoihin! :shock:
Itseä ei kiinnosta lähteä tyttöporukan ainoaksi mieheksi, kun ei kiinnosta kuunnella kolme päivää juttuja Max Factorin meikeistä ja Hennes & Maurizin vaatteista, ja miehistä. :D

Voisi lähteä moottoripyörällä juhannuskokkoontumiseen, mutta eipä sielläkään aina niin hauskaa ole ollut, ja sitten sunnuntaina saa puhallella alkomittariin tuntikaupalla, ennenkuin uskaltautuu kotimatkalle... Ei hyvä. :(
Murtoluku
Viestit: 45
Liittynyt: 05.03.2003 07:42

Viesti Kirjoittaja Murtoluku »

Syötteelle voisi lähteä katsomaan ylämäki-sprinttiä, jos viitsisi sinne asti ajaa (lähtöluettelossa ihan hyviä laitteita). Jokkista ja FK kisoja olis tarjolla lähempänäkin, muttei oikein nappaa...taidetaanpa ahertaa murtoluvun kimpussa niin saadaan se heti Jussin jälkeen maalaukseen ja vähitellen kasausvaiheeseen...
Vastaa Viestiin