Bellissima

Italomerkkeihin liittymätöntä keskustelua, aihe on vapaa.
Sämpy
Moderaattori
Viestit: 8342
Liittynyt: 16.04.2004 22:33
Paikkakunta: Renko

Re: Bellissima

Viesti Kirjoittaja Sämpy »

tapi0 kirjoitti:Oisikohan muuten mitään ideaa tai edes mahdollistakaan digitalisoida kaikkia vanhoja Bellissima-lehtia vaikkapa esim. pdf-muotoon ja DVD-levylle?
Tuommoisesta voisi vähän maksaakkin, kun on hyviä juttuja ollut vuosien mittaan.
Vastaan näin "epävirallisesti", että allekirjoittaneella on kaikenlaisen Fiat-matskun digitalisointiprojekti pikkuhiljaa meneillään. Mutta se onko esim. nämä vanhat lehdet joskus virallisesti myynnissä digitaalisesti on niiden oikeuksien haltijan käsissä ja siitä päättää GFF hallitus. Luulen että toinenkin vuosi vielä vierähtää ennenkuin kaikki on levyllä.
Jokainen Fiat on pelastamisen arvoinen.
www.saminosat.net
Avatar
kare
Viestit: 170
Liittynyt: 24.09.2004 10:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Bellissima

Viesti Kirjoittaja kare »

Yksittäisten juttujen oikeudet ovat aivan yksiselitteisesti juttujen kirjoittajilla, joten GFF:n hallitus ei ole asiassa sellaisenaan päätösvaltainen.
Sämpy
Moderaattori
Viestit: 8342
Liittynyt: 16.04.2004 22:33
Paikkakunta: Renko

Re: Bellissima

Viesti Kirjoittaja Sämpy »

Tarkennetaan tekstiä:"on niiden oikeuksien haltijan käsissä ja LISÄKSI siitä päättää GFF hallitus"
Noistahan ei ole sopimusta tehty että onko kyseessä kertajulkaisu vai voiko GFF hyödyntää materiaalia esim. markkinoinnissa tai julkaisemalla uudestaan. Epäilen ettei erinäisten lehtien "50 vuotta sitten" juttujen alkuperäisten tekijöiden perikunnilta ole kyselty lupia julkaisuun. Mutta epäilemättä näin pitäisi tehdä, koska tekijänoikeus taitaa säilyä vielä 30 vuotta kuoleman jälkeen?
Jokainen Fiat on pelastamisen arvoinen.
www.saminosat.net
mauri

Re: Bellissima

Viesti Kirjoittaja mauri »

uusin tipahti laatikosta tänään, kyllä oli mukava n.1,5h lumityösession :roll: ja suihkun jälkeen rojahtaa sohvalle lukemaan
mainiota painotuotetta

SUURET KIITOKSET taas kerran kaikille lehden tekijöille :bow:
Avatar
TfP-Motors
GFF
Viestit: 1566
Liittynyt: 22.02.2003 10:20
Paikkakunta: Suonenjoki

Re: Bellissima

Viesti Kirjoittaja TfP-Motors »

Kiitokset täältäkin lehdestä!
Kaikki paitsi internetin kuvapalvelut on ikuista.
hkn
GFF
Viestit: 350
Liittynyt: 29.03.2008 20:41
Paikkakunta: Vilppula

Re: Bellissima

Viesti Kirjoittaja hkn »

kiitokset oli maukas paketti !
Avatar
wellu
Viestit: 6163
Liittynyt: 16.12.2004 07:24
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Bellissima

Viesti Kirjoittaja wellu »

Erittäin suuri kiitos. :bow:
Minkä huollan, sen korjaan...
kumppari
Viestit: 1762
Liittynyt: 01.12.2004 00:34
Paikkakunta: Rauma

Re: Bellissima

Viesti Kirjoittaja kumppari »

Tuollainen Twinair-moottorinen 500:n ei varmasti olisi huono käyttis, oli kyllä sen verran mielenkiintoinen vehje.

P-T:n Racing pisti taasen autokuumetta punaiselle...
Ei. Kaikki on kielletty
http://kuvablogi.com/blog/3225/
kh
Viestit: 43
Liittynyt: 23.04.2006 11:59
Paikkakunta: Turku

Re: Bellissima

Viesti Kirjoittaja kh »

On tämä vaan niin hieno lehti :!:
Riisikuppi merkkikerhon kopiopaperi lehti potee karettumista bellissiman vierellä ja pahasti :mrgreen:
makarooni ja riisikuppi
Avatar
wellu
Viestit: 6163
Liittynyt: 16.12.2004 07:24
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Bellissima

Viesti Kirjoittaja wellu »

kumppari kirjoitti:Tuollainen Twinair-moottorinen 500:n ei varmasti olisi huono käyttis, oli kyllä sen verran mielenkiintoinen vehje.
Mietityttää vain kestävyys ja toimivuus suomen olosuhteissa useamman suolakylvyn jälkeen... Onneksi ei kuitenkaan ole pelkästään electroninen, kuten muutama autolehti antanut ymmärtää.
Minkä huollan, sen korjaan...
Avatar
GreenThing
GFF
Viestit: 2604
Liittynyt: 08.08.2003 21:20
Paikkakunta: Kärkölä

Re: Bellissima

Viesti Kirjoittaja GreenThing »

wellu kirjoitti:
kumppari kirjoitti:Tuollainen Twinair-moottorinen 500:n ei varmasti olisi huono käyttis, oli kyllä sen verran mielenkiintoinen vehje.
Mietityttää vain kestävyys ja toimivuus suomen olosuhteissa useamman suolakylvyn jälkeen... Onneksi ei kuitenkaan ole pelkästään electroninen, kuten muutama autolehti antanut ymmärtää.
Samanlaillahan ne nykyautojen moottorit sähköhilppeineen on siinä suolakylvyssä, ja hyvin toimivat.
Auto on turpo, ja kuski on urpo.
Ei riemulla rajaa, kun kasilla ajaa.
Avatar
wellu
Viestit: 6163
Liittynyt: 16.12.2004 07:24
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Bellissima

Viesti Kirjoittaja wellu »

GreenThing kirjoitti:
wellu kirjoitti:
kumppari kirjoitti:Tuollainen Twinair-moottorinen 500:n ei varmasti olisi huono käyttis, oli kyllä sen verran mielenkiintoinen vehje.
Mietityttää vain kestävyys ja toimivuus suomen olosuhteissa useamman suolakylvyn jälkeen... Onneksi ei kuitenkaan ole pelkästään electroninen, kuten muutama autolehti antanut ymmärtää.
Samanlaillahan ne nykyautojen moottorit sähköhilppeineen on siinä suolakylvyssä, ja hyvin toimivat.
Aika näyttää. Olihan sähköruiskukin aikanaan "maailmanepävarminkeksintö".
Tuskinpa siltikään nykymoottorit ovat kestoltaan samaa, mitä joskus olivat muinoin.
Eikä mitään herneitä. :mrgreen:
Minkä huollan, sen korjaan...
Avatar
-HH-
GFF
Viestit: 8812
Liittynyt: 20.12.2002 12:44
Paikkakunta: Eepee

Re: Bellissima

Viesti Kirjoittaja -HH- »

wellu kirjoitti:Tuskinpa siltikään nykymoottorit ovat kestoltaan samaa, mitä joskus olivat muinoin.
Juu ei juu onneksi ole. Ennenvanhaanhan oli ihan normaalia että kone porattiin jo sadassatonnissa... :wink:

edit: Pysytään mielummin taas otsikon aiheessa ja Twinairista voi aloittaa oman osion vaikka tuonne Yleistä -osioon.
- Mistä se tieto löytyy? No oikeelta foorumilta tietysti! -
Avatar
juha66
GFF
Viestit: 1851
Liittynyt: 20.08.2004 13:58
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: Bellissima

Viesti Kirjoittaja juha66 »

Lehti tuli porojen keskelle. Hieno, kiitos! :D
Kyllä kaasari vehje on muinaismuisto. Varsinki SEAT133:n Bresselin pommi = paska kopio-lisenssi kaasari ja väljä sekä tekele SEATin 100G moottori. :D JA mm. Uno 55:n yksikurkuisella 32ICEV
illä onneton kylmäkäynnistys.. :mrgreen:
Hyllyssä kyllä oottamassa sopivaa aihiota 34 DMTR25/200 vähän käytetty kaasari. :D
-Juha-

-16Valve vuodesta 2000-
Tipo 1,6 E-torQ HB -18 1/23-
Ex.Grande Punto 1,4-16V 3D -07 2014-23
Ex.Punto 80 ELX 5D -00 (2000-2014 256 tkm)
Ex.Punto 75 5D -94 1998-00
Ex.Uno 60i.e. 3D -92 1996-98
Ex.Regata 85 CLS -88 1994-96
Ex.Uno 55 5D -85 1990-94
Avatar
wellu
Viestit: 6163
Liittynyt: 16.12.2004 07:24
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Bellissima

Viesti Kirjoittaja wellu »

-HH- kirjoitti:
wellu kirjoitti:Tuskinpa siltikään nykymoottorit ovat kestoltaan samaa, mitä joskus olivat muinoin.
Juu ei juu onneksi ole. Ennenvanhaanhan oli ihan normaalia että kone porattiin jo sadassatonnissa... :wink:

edit: Pysytään mielummin taas otsikon aiheessa ja Twinairista voi aloittaa oman osion vaikka tuonne Yleistä -osioon.
Miten vain.

Juttu Cabrio Punton hakemisesta oli mielenkiintoinen. Tuli vähän semmoinen fiilis, kuin olisi jotain todella hyvää kirjaa lukenut. 8)
Minkä huollan, sen korjaan...
Vastaa Viestiin