Auto rupee valmistumaan
-
- Viestit: 271
- Liittynyt: 20.12.2002 22:02
- Paikkakunta: Vihti
Niin sekin on yks vaihtoehto. Enpä ole koskaan kokeillut mutta varmaan varteen otettava keino korin fixailussa. Kyllä toi kittaus on semmonen taiteen laji jota meikäläinen ei varmaan tule koskaan hallitsemaan. Miten muuten pystyykö koritinaa hiomaan muulla kuin koneella? Mulla ei korin tinauksesta ole MITÄÄN kokemusta.
Saas nährä kui äijän käy...
-
- Viestit: 271
- Liittynyt: 20.12.2002 22:02
- Paikkakunta: Vihti
Kilpurin maalaus on tulossa ihan lähiviikkoina, mitä tarkoitat tuolla kireällä kitillä? Siis pitää painaa niin kuin laatoituksen sauma-ainetta tiukkaan? Vai mitä tarkoitat?
Marko
http://www.131abarth.com
http://www.facebook.com/pages/Fiat-131-Abarth-Rally-Corsa-g4/329158520540203
laita sähispostia:marko1vaisanen(atatat)gmail.com
__________________
http://www.131abarth.com
http://www.facebook.com/pages/Fiat-131-Abarth-Rally-Corsa-g4/329158520540203
laita sähispostia:marko1vaisanen(atatat)gmail.com
__________________
-
- Viestit: 31
- Liittynyt: 20.03.2004 14:30
tinaus
panssariviilalla ei ole tarkoitus oikeasti hioa vaan sillä etitään kohdat mistä hiotaan.sitten sitä voi käyttää esim.ulos vetäjänä (prätkän tankit)tai vastaavanlaisia sulatat tinatangon kiinni siten et kun se on sulannut kii ni sitten alkaa jäähdyttää sitä sillee et tanko jää siihen oikaistavaan kohteeseen(märkä rätti paras/nopein)sit taittaa tangon toinen pää kulmalle et saat vaikka lukkopihdit kiinni ja eikun paukuttelemaan toistaa niin kauan et ku tuntuu et se on siinä ni viimenen kerta menee siten et levittää ne vikat tinsut ni homma hoituu.joka kerta ku alkaa alusta ni pohjusteen joutuu laittaa aina.vaikee selittää se pitää vaa kokeilla.
viaton viiaatti
Mulla on itellä hirvee savotta edessä oman 127:n kanssa. Kittiä menee, sekä lasikuitu että ihan nordaalia.
Sen oon huomannu että liikaa ei kannata laittaa kittiä kerralla. Meinaan ei oo kivaa hioa ja rahatkin menee hukkaan.
Pari litraa ite meinasin ruikukittiä vetää tusinan kylkeen kuhan nyt saa ensin kitattu lommot etc.
Sen oon huomannu että liikaa ei kannata laittaa kittiä kerralla. Meinaan ei oo kivaa hioa ja rahatkin menee hukkaan.
Pari litraa ite meinasin ruikukittiä vetää tusinan kylkeen kuhan nyt saa ensin kitattu lommot etc.
Fiat 127 -77
Lada -77 80´s styling
VW Golf 1.6 D -88
Ford Transit -72 2.0 V4
www.millhill.tk
Lada -77 80´s styling
VW Golf 1.6 D -88
Ford Transit -72 2.0 V4
www.millhill.tk
Joo noi paksut kittipatjat halkeaa ennemmin tai myöhemmin nimim "yhden kitillä siistityn peuramällisaabin uudelleen maalanneena" Kyä kitillä saa tehtyä mitä vaan mutta se kestoikä on toinen juttu Kitti on halpaa Tyä maksaa Kittauksessa voi kokeilla jos uskaltaa sellaista että vetää toisen kerroksen ennenkuin ekakerros ehtii vetää täysin kovaksi niin saa paremman tuloksen....kittiä on ihan turha hioa liikaa siinä sitä hukkaan menee.....Niin ja kauheen paksuja kerroksia tietysti silti vältetään.....Ite en osaa viäkään kitata kunnolla eli se vaatii taitoa ja harjaannusta että kävis nopeestikin
GFF 1518 - 050 354 9376
What each of us calls our 'necessary expenses' will always grow to
equal our incomes unless we protest to the contrary - G.S. Clason
Ellemme varmuudella tiedä, kuinka tulee käymään, olettakaamme, että kaikki käy hyvin - Koivisto
What each of us calls our 'necessary expenses' will always grow to
equal our incomes unless we protest to the contrary - G.S. Clason
Ellemme varmuudella tiedä, kuinka tulee käymään, olettakaamme, että kaikki käy hyvin - Koivisto