Autopelit?

Italomerkkeihin liittymätöntä keskustelua, aihe on vapaa.
Avatar
wellu
Viestit: 6144
Liittynyt: 16.12.2004 07:24
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja wellu »

Hyvä.Koitappa vielä saada kulkeen 25 km nobeempaa :wink:
Minkä huollan, sen korjaan...
Avatar
Mikatsu 12
Viestit: 195
Liittynyt: 23.01.2005 12:56
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mikatsu 12 »

wellu kirjoitti:Hyvä.Koitappa vielä saada kulkeen 25 km nobeempaa :wink:
Miten se saa kun oon virittänyt sen jo ihan täysille?.
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis :(
Tekemätöntä ei laiteta! =)
Avatar
wellu
Viestit: 6144
Liittynyt: 16.12.2004 07:24
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja wellu »

Mikatsu 12 kirjoitti:
wellu kirjoitti:Hyvä.Koitappa vielä saada kulkeen 25 km nobeempaa :wink:
Miten se saa kun oon virittänyt sen jo ihan täysille?.
Laatikkoa säätämällä.Kato ku sen saa sen laatikon säädettyä silleen että kun se ottaa sutimalla 500km/h nii se ottaa pitoja ja kiihtyy,eli pientä säätöä.
Tai sit yrität vaan niin monta kertaa et se menee niin kovaa.En minäkään sitä noilla säädöillä heti saanu kulkemaan täysillä,ei se aina onnistu. :wink:
Minkä huollan, sen korjaan...
Avatar
Mikatsu 12
Viestit: 195
Liittynyt: 23.01.2005 12:56
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mikatsu 12 »

wellu kirjoitti:
Mikatsu 12 kirjoitti:
wellu kirjoitti:Hyvä.Koitappa vielä saada kulkeen 25 km nobeempaa :wink:
Miten se saa kun oon virittänyt sen jo ihan täysille?.
Laatikkoa säätämällä.Kato ku sen saa sen laatikon säädettyä silleen että kun se ottaa sutimalla 500km/h nii se ottaa pitoja ja kiihtyy,eli pientä säätöä.
Tai sit yrität vaan niin monta kertaa et se menee niin kovaa.En minäkään sitä noilla säädöillä heti saanu kulkemaan täysillä,ei se aina onnistu. :wink:
Ok,kokeillaan :wink:
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis :(
Tekemätöntä ei laiteta! =)
Avatar
wellu
Viestit: 6144
Liittynyt: 16.12.2004 07:24
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja wellu »

GRANTURISMO4 TULEEE 9.3:matta!!!!!!!!!!!! JEEEZ JA HETI PELI VARAAMAAN! :twisted: :twisted: :shock: :D :P :lol: :mrgreen:
Minkä huollan, sen korjaan...
Jermu
Viestit: 181
Liittynyt: 14.12.2004 01:37
Paikkakunta: Uusimaa

Viesti Kirjoittaja Jermu »

Pe**ele ku ei pääse tossa nfs underground 2 eteenpäin. :evil:
Kartassa ei ole yhtään tehtävää eikä löydy ettimälläkään. Eikä kaikkia autojakaan oo vielä saanut. Eikä 3 tason virityksiä :roll:

Täytyy kohta poistaa koko pa*ka jos ei ala onnistumaan pelaaminen :evil: :twisted:
Fiat 127 '81 0.9L
Avatar
Mikatsu 12
Viestit: 195
Liittynyt: 23.01.2005 12:56
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mikatsu 12 »

wellu kirjoitti:GRANTURISMO4 TULEEE 9.3:matta!!!!!!!!!!!! JEEEZ JA HETI PELI VARAAMAAN! :twisted: :twisted: :shock: :D :P :lol: :mrgreen:
Tuleeko??,jeshhhhhhh!!!!,sama täällä mäki pistän varauksen tulemaan,muuten?? mistä pystyy varaamaan sen peli? jostakin netistäkö kenties :roll: .
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis :(
Tekemätöntä ei laiteta! =)
rlonn
Viestit: 181
Liittynyt: 03.11.2003 21:14
Paikkakunta: Naantali

Viesti Kirjoittaja rlonn »

wellu kirjoitti:GRANTURISMO4 TULEEE 9.3:matta!!!!!!!!!!!! JEEEZ JA HETI PELI VARAAMAAN! :twisted: :twisted: :shock: :D :P :lol: :mrgreen:
Jees! Ja sitten porukat heti verkossa pelaamaan...
Panda 60 -05
Fiorino Kombi -09
NesteHukka

Viesti Kirjoittaja NesteHukka »

Tulipa tuossa mieleen, että jos joitakuita foorumilaisia pelaajia kiinnostaa, niin voisin täällä kämpässäni ehkä järjestää "minilanit", eli muutama tyyppi jos osaa käyttäytyä, niin voisi tulla tänne, ja pelattaisiin lanissa autopelejä ja vedettäisiin kaljaa. Loppuehtoosta voisi läheä käväisemään kaupungilla, jos huvittaa.
Mulla on täällä kaksi pelikelpoista konetta. Toisessa on vähän kuppasempi näytönohjain, mutta vastapainoksi saa pelata videotykiltä. Ratiksi löytyy mikkisoftan forceratti.
Jos tuo oman koneensa, niin valmiudet lanissa on enemmälle konemäärälle, mitä kämppään pystyy majoittamaan.
Stefa
GFF
Viestit: 2765
Liittynyt: 14.09.2003 18:47
Paikkakunta: Mäntyharju

Viesti Kirjoittaja Stefa »

Voisin ilmoittautua jos vaan sopiva ajankohta. Kyllä tää läppäri tarvittaessa vääntää kun vähän laadusta tinkii.
Kääpiöitä oli kahdeksan ja kahdeksas heistä oli Hullu.
Sheivaa mun dekkii.
Avatar
wellu
Viestit: 6144
Liittynyt: 16.12.2004 07:24
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja wellu »

Mikatsu 12 kirjoitti:
wellu kirjoitti:GRANTURISMO4 TULEEE 9.3:matta!!!!!!!!!!!! JEEEZ JA HETI PELI VARAAMAAN! :twisted: :twisted: :shock: :D :P :lol: :mrgreen:
Tuleeko??,jeshhhhhhh!!!!,sama täällä mäki pistän varauksen tulemaan,muuten?? mistä pystyy varaamaan sen peli? jostakin netistäkö kenties :roll: .

Olen jo käynyt varaamassa pelin :P , ihan gigantista kävin varaamassa.Ja ihan piruillessani yhtä päivää jälkeen, koska kun viimeksi varasin gta san andreasin ja menin ilmestyspäivänä hakemaan niin varastot tyhjät ja viimene peli hyllyssä :!: :?: :evil: .JA PRKL JOS NYT OVAT MYYNEET LOPPUUN ENNE KUN OLEN HAKENUT PELIN NIIN KÄYN LEIPOMASSA NIIDEN POMOA TURPAAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Sitä paitsi jos peli on myyty loppuun niin meni sit 60egee kankulan kaivoon!
Minkä huollan, sen korjaan...
Avatar
wellu
Viestit: 6144
Liittynyt: 16.12.2004 07:24
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja wellu »

NesteHukka kirjoitti:Tulipa tuossa mieleen, että jos joitakuita foorumilaisia pelaajia kiinnostaa, niin voisin täällä kämpässäni ehkä järjestää "minilanit", eli muutama tyyppi jos osaa käyttäytyä, niin voisi tulla tänne, ja pelattaisiin lanissa autopelejä ja vedettäisiin kaljaa. Loppuehtoosta voisi läheä käväisemään kaupungilla, jos huvittaa.
Mulla on täällä kaksi pelikelpoista konetta. Toisessa on vähän kuppasempi näytönohjain, mutta vastapainoksi saa pelata videotykiltä. Ratiksi löytyy mikkisoftan forceratti.
Jos tuo oman koneensa, niin valmiudet lanissa on enemmälle konemäärälle, mitä kämppään pystyy majoittamaan.

Enpä tulis vaikka pystyisinkin,kattokaasku alaikäinen. :oops:
Minkä huollan, sen korjaan...
mkk
GFF
Viestit: 541
Liittynyt: 24.01.2003 12:47
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja mkk »

Avatar
wellu
Viestit: 6144
Liittynyt: 16.12.2004 07:24
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja wellu »

JUUUUUUUUUUHUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!gt4:ssa on panda ja monta muuta classikkoa!JEE 8) !!!!! :wink:
Minkä huollan, sen korjaan...
NesteHukka

Viesti Kirjoittaja NesteHukka »

Tulin vähän aikaa sitten baarista (oon talvilomalla), ja vetäsin RBR:ssä pari pätkää ihan loistavaan aikaan. Jos ei kukaan usko, niin tallensin replayt
Vastaa Viestiin