Autopelit?

Italomerkkeihin liittymätöntä keskustelua, aihe on vapaa.
Avatar
Mikatsu 12
Viestit: 195
Liittynyt: 23.01.2005 12:56
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mikatsu 12 »

wellu kirjoitti:oops :mrgreen: :oops: niinpäs sanoitkin.muuten mikatsu12 onko susta noi äänet "vähän" epäaidot?
no on!!! kuulostaa joltakin 600 heppaselta kiiturilta et silleee, :wink: ,muuten minkä heppanen toi Nissan vai mikä lie on ?
Viimeksi muokannut Mikatsu 12, 14.02.2005 22:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis :(
Tekemätöntä ei laiteta! =)
Avatar
Mikatsu 12
Viestit: 195
Liittynyt: 23.01.2005 12:56
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mikatsu 12 »

wellu? mikä auto sulla on nyt tossa GTA 3:sessa mulla on se Suzuki escudo ja se C5R eli Corvette joka on viritetty 1000hpaseks!!!
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis :(
Tekemätöntä ei laiteta! =)
Avatar
Mikatsu 12
Viestit: 195
Liittynyt: 23.01.2005 12:56
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mikatsu 12 »

wellu kirjoitti:HUH HUH :shock: :shock: :shock: :!: :?: :idea: :idea: :?: :!: MITÄ eorjhgorhfofigbo!!!#"_!!?!?!!:-!"!?11!!_"1+21´+1!!! 12222+1=2?
en saanu näkyyn mut pakko kai uskoo :shock: :!: :?: :?: :!: :idea: siis keulii kertokaa joku jos on kuva tos pätkäs!!
ja millä helevetin virityksillä toi auto muka kulkee noin!??! :shock: :? :shock:
mut silti yks koodi oli just semmone et lähtee keulii :wink:
sama täällä haluaisin minäkin tietää????, miten se saadaa 1000km/h, että saisi vähä rökittää esim:tos Test coursella ja vähä muuallakin :wink: .
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis :(
Tekemätöntä ei laiteta! =)
Avatar
wellu
Viestit: 6144
Liittynyt: 16.12.2004 07:24
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja wellu »

Mikatsu 12 kirjoitti:wellu? mikä auto sulla on nyt tossa GTA 3:sessa mulla on se Suzuki escudo ja se C5R eli Corvette joka on viritetty 1000hpaseks!!!
Mulla on 2000 heppane se eskudo :D 8) ... ...tosin se ei käänny mihinkään ku on vielä 250km/h vauhtia ja painat tallan pohjaan ni rupee vaan savu nouseen :shock:
Ja mulla taitaa olla siinä niin paljon autoja ku talliin mahtuu mm gt one ja formula kans!
Minkä huollan, sen korjaan...
Avatar
wellu
Viestit: 6144
Liittynyt: 16.12.2004 07:24
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja wellu »

Mikatsu 12 kirjoitti:
wellu kirjoitti:oops :mrgreen: :oops: niinpäs sanoitkin.muuten mikatsu12 onko susta noi äänet "vähän" epäaidot?
no on!!! kuulostaa joltakin 600 heppaselta kiiturilta et silleee, :wink: ,muuten minkä heppanen toi Nissan vai mikä lie on ?
ai tuo auto tossa videossa?
Minkä huollan, sen korjaan...
Avatar
Ippe
GFF
Viestit: 2606
Liittynyt: 27.09.2004 16:20
Paikkakunta: Helsinki 91

Viesti Kirjoittaja Ippe »

Hämärä muisikuva jostain Gran Turismosta on se että tosiaan säätämllä kaikki siivekkeet mahdolisimman upforcelle ;-) auto keuli ja kulki tuhatta, sillä pääsi suorat täysiä ja törmäsi ain suoran lopussa, mutta silti tuli järjettömiä aikoja,,,
Fiat X1/9 1500 5-Speed -80 ja 126 - 76
Avatar
vvieri
GFF
Viestit: 19322
Liittynyt: 20.12.2002 13:06
Paikkakunta: Laihia
Viesti:

Viesti Kirjoittaja vvieri »

Tosi realistisia nämä autopelit aina ovat. :roll:
Ville Vieri
www.villevieri.com/autot.htm
- Mikä taidoissa hävitään se tehoilla paikataan! -
Avatar
Ippe
GFF
Viestit: 2606
Liittynyt: 27.09.2004 16:20
Paikkakunta: Helsinki 91

Viesti Kirjoittaja Ippe »

Musta tuntuu että peleissä ulkoasusta on tullut pääasia, sisällöllä ei niinkään ole väliä, tai sitten olen vain tullut vanhaksi ;-)

Street Rod pelit olivat hienoja, nykyään samaa juttua kehitetään share/freewarena http://www.streetrod3.com/ onko kukaan koittanut tuota?
Fiat X1/9 1500 5-Speed -80 ja 126 - 76
Avatar
Mikatsu 12
Viestit: 195
Liittynyt: 23.01.2005 12:56
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mikatsu 12 »

wellu kirjoitti:
Mikatsu 12 kirjoitti:
wellu kirjoitti:oops :mrgreen: :oops: niinpäs sanoitkin.muuten mikatsu12 onko susta noi äänet "vähän" epäaidot?
no on!!! kuulostaa joltakin 600 heppaselta kiiturilta et silleee, :wink: ,muuten minkä heppanen toi Nissan vai mikä lie on ?
ai tuo auto tossa videossa?
no sepä se!!! :wink:
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis :(
Tekemätöntä ei laiteta! =)
Avatar
Mikatsu 12
Viestit: 195
Liittynyt: 23.01.2005 12:56
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mikatsu 12 »

wellu kirjoitti:
Mikatsu 12 kirjoitti:wellu? mikä auto sulla on nyt tossa GTA 3:sessa mulla on se Suzuki escudo ja se C5R eli Corvette joka on viritetty 1000hpaseks!!!
Mulla on 2000 heppane se eskudo :D 8) ... ...tosin se ei käänny mihinkään ku on vielä 250km/h vauhtia ja painat tallan pohjaan ni rupee vaan savu nouseen :shock:
Ja mulla taitaa olla siinä niin paljon autoja ku talliin mahtuu mm gt one ja formula kans!
kun mä sen viritin niin kun kokeilin tossa Test courses niin se vaa niin ku menee 335km/h saakka ja se laskee ja taas nousee ja laskee, mikä siinä on vika mun autossa wellu? pitääkö jotakin muokata kenties?
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis :(
Tekemätöntä ei laiteta! =)
Stefa
GFF
Viestit: 2765
Liittynyt: 14.09.2003 18:47
Paikkakunta: Mäntyharju

Viesti Kirjoittaja Stefa »

Ippe kirjoitti:Musta tuntuu että peleissä ulkoasusta on tullut pääasia, sisällöllä ei niinkään ole väliä, tai sitten olen vain tullut vanhaksi ;-)

Street Rod pelit olivat hienoja, nykyään samaa juttua kehitetään share/freewarena http://www.streetrod3.com/ onko kukaan koittanut tuota?
Noita street rodeja pelannut varmaan kohta 10 vuotta, eli aika pienestä alkaen. Taisi olla ensimmäisiä pelejä joita itsellä pc:llä oli. Tuo 3 oli aika pettymys, ainakin puolisen vuotta sitten vielä oli. Kovasti on vaiheessa. 2 sentään edelleen aivan helmi :D
Kääpiöitä oli kahdeksan ja kahdeksas heistä oli Hullu.
Sheivaa mun dekkii.
Avatar
wellu
Viestit: 6144
Liittynyt: 16.12.2004 07:24
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja wellu »

Mikatsu 12 kirjoitti:
wellu kirjoitti:
Mikatsu 12 kirjoitti:wellu? mikä auto sulla on nyt tossa GTA 3:sessa mulla on se Suzuki escudo ja se C5R eli Corvette joka on viritetty 1000hpaseks!!!
Mulla on 2000 heppane se eskudo :D 8) ... ...tosin se ei käänny mihinkään ku on vielä 250km/h vauhtia ja painat tallan pohjaan ni rupee vaan savu nouseen :shock:
Ja mulla taitaa olla siinä niin paljon autoja ku talliin mahtuu mm gt one ja formula kans!
kun mä sen viritin niin kun kokeilin tossa Test courses niin se vaa niin ku menee 335km/h saakka ja se laskee ja taas nousee ja laskee, mikä siinä on vika mun autossa wellu? pitääkö jotakin muokata kenties?

No ensinäkin onko sinulla sutimisen ja luiston esto pois päältä ja siivet niin pienellä kun on mahdollista?
Jos on niin sillo pitää säätää vaihelaatikkoo pidemmille välityksille ja kaikee muuta pikku säätöö,et kyllä ne säädöt sieltä löytyy ku sitä laatikkoo säätelet. :wink:
Minkä huollan, sen korjaan...
Avatar
Mikatsu 12
Viestit: 195
Liittynyt: 23.01.2005 12:56
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mikatsu 12 »

wellu kirjoitti:
Mikatsu 12 kirjoitti:
wellu kirjoitti: Mulla on 2000 heppane se eskudo :D 8) ... ...tosin se ei käänny mihinkään ku on vielä 250km/h vauhtia ja painat tallan pohjaan ni rupee vaan savu nouseen :shock:
Ja mulla taitaa olla siinä niin paljon autoja ku talliin mahtuu mm gt one ja formula kans!
kun mä sen viritin niin kun kokeilin tossa Test courses niin se vaa niin ku menee 335km/h saakka ja se laskee ja taas nousee ja laskee, mikä siinä on vika mun autossa wellu? pitääkö jotakin muokata kenties?

No ensinäkin onko sinulla sutimisen ja luiston esto pois päältä ja siivet niin pienellä kun on mahdollista?
Jos on niin sillo pitää säätää vaihelaatikkoo pidemmille välityksille ja kaikee muuta pikku säätöö,et kyllä ne säädöt sieltä löytyy ku sitä laatikkoo säätelet. :wink:
Pitääkö mennä sinne Settingeihin? jossa saa muokata auton spoilereita niin kun sä sanoit mutta entäs se vaihe laatikko sitä en löydä mistään??
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis :(
Tekemätöntä ei laiteta! =)
Avatar
wellu
Viestit: 6144
Liittynyt: 16.12.2004 07:24
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja wellu »

No se on siellä settingeissä,muistaakseni sen spoilereiden säätö valikon vieressä.
Ja muista kytkee sutimisen,ja luiston estot pois päältä.
Minkä huollan, sen korjaan...
Avatar
Mikatsu 12
Viestit: 195
Liittynyt: 23.01.2005 12:56
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mikatsu 12 »

wellu kirjoitti:No se on siellä settingeissä,muistaakseni sen spoilereiden säätö valikon vieressä.
Ja muista kytkee sutimisen,ja luiston estot pois päältä.
jepe jepe!! tein sen ja menee nyt 500km/h!!!! :shock:
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis :(
Tekemätöntä ei laiteta! =)
Vastaa Viestiin