Autopelit?

Italomerkkeihin liittymätöntä keskustelua, aihe on vapaa.
Avatar
Midi^
GFF
Viestit: 1744
Liittynyt: 17.07.2003 14:30
Paikkakunta: Salo

Viesti Kirjoittaja Midi^ »

Toi stunt car racer(tjsp) on ihan huippu. :) Oiskohan se ollu jopa eka peli mitä ikinä oon pelannu. Niitä ratojahan on kaks GPL:ään saatavilla, se maltillisempi on ainakin ollut hauska kavereita vastaan LANissa ajettaessa :lol:

Ainiin, tästä löytyy yks mun tekemä GPL-video jos kiinnostaa: http://www.no-grip.net/filedisplay.php?filenr=417
Tipo STW 1.6 Multijet, Tipo 1.4 i.e, Prisma 1.6 i.e, Stilo 1.6 MW, Stilo 1.4 MW.
Avatar
vvieri
GFF
Viestit: 19322
Liittynyt: 20.12.2002 13:06
Paikkakunta: Laihia
Viesti:

Viesti Kirjoittaja vvieri »

Tuota tuli aikanaan Amigallakin pelailtua..
Ville Vieri
www.villevieri.com/autot.htm
- Mikä taidoissa hävitään se tehoilla paikataan! -
kumppari
Viestit: 1762
Liittynyt: 01.12.2004 00:34
Paikkakunta: Rauma

Viesti Kirjoittaja kumppari »

Muita Amiga legendoja:

-Atkane
-Magic pocet
-Rouland
-Rick Dangerous 1 ja 2
-Boulder dash 2
-Turrican 1 ja 2
-Xenon 2
-Hybris
-Persian gulf inferno
-Kick off 1 ja 2
-Battle squadron
-Lotus esprit turbo 2
-Parasol`s stars :lol:
Ei. Kaikki on kielletty
http://kuvablogi.com/blog/3225/
Jermu
Viestit: 181
Liittynyt: 14.12.2004 01:37
Paikkakunta: Uusimaa

Viesti Kirjoittaja Jermu »

Mul olis kaapissa viel pari sataa lerppua commondore 64:lle. Haluuko kukaan ostaa? :D 8)
Fiat 127 '81 0.9L
Avatar
Mikatsu 12
Viestit: 195
Liittynyt: 23.01.2005 12:56
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mikatsu 12 »

Jermu kirjoitti:Mul olis kaapissa viel pari sataa lerppua commondore 64:lle. Haluuko kukaan ostaa? :D 8)
laitappas osto ja myynti toppiikkiin niin nähdään kuka haluaa ostaa... :wink:
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis :(
Tekemätöntä ei laiteta! =)
Avatar
Mikatsu 12
Viestit: 195
Liittynyt: 23.01.2005 12:56
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mikatsu 12 »

mulla on vielä jossakin pölyn seassa Super Nintendo paras peli on Donkki Kong mulla oli ne kaikki kunnes eräänä kirkkaana päivänä kaverini tuli ja krats!!!!!! arvaatte kyllä mitä tapahtui :shock:
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis :(
Tekemätöntä ei laiteta! =)
Avatar
wellu
Viestit: 6163
Liittynyt: 16.12.2004 07:24
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja wellu »

Mikatsu 12 kirjoitti:mulla on vielä jossakin pölyn seassa Super Nintendo paras peli on Donkki Kong mulla oli ne kaikki kunnes eräänä kirkkaana päivänä kaverini tuli ja krats!!!!!! arvaatte kyllä mitä tapahtui :shock:

onko sullakin super nindendo ja donkigonki!?! Legenda peli.
ja mitä tuhosko joku ne tahallaan?
Viimeksi muokannut wellu, 06.01.2010 18:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Minkä huollan, sen korjaan...
Avatar
Mikatsu 12
Viestit: 195
Liittynyt: 23.01.2005 12:56
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mikatsu 12 »

harpo kirjoitti:
Mikatsu 12 kirjoitti: pelasin kaverilla amigaa niin tätä tunnettua yhtiötä The Blues Brothers peli oli amigalla ne jätkät oliks se Jake ja sitä ujoppii mä en muista niin ne oli ostosmarketissa niin ja sitä pelattiin sivusta katsottuna meni kerran joku mummeli ostoskärryjen kaa ja sitä piti väistää.. :shock: :lol: että ihan hyvä peli ja tausta musiikki oli hyvä :wink:
Jos Mikatsu hyvä pysähtyisit lukemaan kirjoituksesi toiseenkin kertaan, niin voisit itsekin huomata, että tekstisi on jokseenkin hengästyttävää luettavaa...

No joo, takaisin aiheeseen. Kun tässä nyt kerran kuusnelosen peleistä puhutaan, niin kyllä kunniamaininnan ja kultaisen pränikän ansaitsee myös ainakin seuraavat helmet:
-Who Dares Wins II (+Commando)
-Pirates
-California Games
-Impossible Mission
-Up'n Down
+tietenkin Samantha Fox Strip Poker (Jumalauta kuinka upeaa puolialastonta pikselimössöä!)

H.E.R.O. toimi tietenkin. Mukulana olisin halunnut samanlaisen kopterirepun. En sitten saanut.
miksi kaikki pitää aina valittaa ei kaikki voi olla mitään romaanin kirjoittajan tasoa kuin eräät ja minun mielestä kaikki saa ihan hyvin selvää ja tiedän kyllä muutamia myös täällä foorumilla jotkat eivät osaa paremmin kuin minä kirjoittaa :?
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis :(
Tekemätöntä ei laiteta! =)
Jermu
Viestit: 181
Liittynyt: 14.12.2004 01:37
Paikkakunta: Uusimaa

Viesti Kirjoittaja Jermu »

Paras peli super nintendolla on mortal kombat 3. 8bittisellä nintendolla on kans vaikka kuinka monta hyvää peliä, mut en muista nimiä enää. Paitsi super mario 3 :D
Fiat 127 '81 0.9L
Avatar
Mikatsu 12
Viestit: 195
Liittynyt: 23.01.2005 12:56
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mikatsu 12 »

wellu kirjoitti:
Mikatsu 12 kirjoitti:mulla on vielä jossakin pölyn seassa Super Nintendo paras peli on Donkki Kong mulla oli ne kaikki kunnes eräänä kirkkaana päivänä kaverini tuli ja krats!!!!!! arvaatte kyllä mitä tapahtui :shock:

onko sullakin super nindendo ja donkigonki!?! SE ON LEGENDA PELI :lol:
ja mitä tuhosko joku ne tahallaan??? :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
joo yks virolainen ja arvaas miten se yritti paikata sitä? v:sinitarralla :lol: se kuuli heti kun mä sain se mä kuulin ihmeelistä kolskuntaa sielt kotelon sisältä mut sitten kaikki piirit oli paskana helevetti täytyy oikein kiroilla oli se silloin niin arvokas peli :twisted:
paras on se kolmas versio jossa on se gorilla vauva ja se tyttö mutta kunnon on ykkönen jossa on itse kiggi gorilla ja se apina taidanpa kaivaa pölyjen seasta se peli ja näyttää miten pelataan dongi koggia!!! :wink:
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis :(
Tekemätöntä ei laiteta! =)
Avatar
wellu
Viestit: 6163
Liittynyt: 16.12.2004 07:24
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja wellu »

se oli muuten eka peli mitä pelasin tai omistin (memory) :)
Minkä huollan, sen korjaan...
Avatar
Mikatsu 12
Viestit: 195
Liittynyt: 23.01.2005 12:56
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mikatsu 12 »

Myös Bomber man on Super nintendolla klassikoitani :D
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis :(
Tekemätöntä ei laiteta! =)
Jermu
Viestit: 181
Liittynyt: 14.12.2004 01:37
Paikkakunta: Uusimaa

Viesti Kirjoittaja Jermu »

Joopa joo. Kokelin tänään pelata tota Street Legal Redlinea. Suoraan sanottuna ihan perseestä koko peli. Autoa on v***n hankala ohjata. Grafiikka on aika huono ja lataa aika kauan kun yrittää tehdä jotain. :evil: :evil:
Fiat 127 '81 0.9L
sameli
Viestit: 19
Liittynyt: 25.10.2003 15:30

Viesti Kirjoittaja sameli »

Ylivoimaisesti paras autopeli sofar on GT3, eli nelosta odotellessa. RBR ei oo kokemuksia, Flat Outia koitin just eilen ekan kerran, toimiiks se ratilla paremmin? Tuntuu ettei ainakaan vakoiautois oo riittävästi tehoa viemään autoa kunnollisissa sladeissa.
Asentamista odottais Flat Out ja GPL parannettu versio. GPL on kyllä Rok, taitaa olla ainut peli PC:lle missä pääsee ajamaan Nürnburgring:in Nordschleife:ä.
Avatar
Mikatsu 12
Viestit: 195
Liittynyt: 23.01.2005 12:56
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mikatsu 12 »

sameli kirjoitti:Ylivoimaisesti paras autopeli sofar on GT3, eli nelosta odotellessa. RBR ei oo kokemuksia, Flat Outia koitin just eilen ekan kerran, toimiiks se ratilla paremmin? Tuntuu ettei ainakaan vakoiautois oo riittävästi tehoa viemään autoa kunnollisissa sladeissa.
Asentamista odottais Flat Out ja GPL parannettu versio. GPL on kyllä Rok, taitaa olla ainut peli PC:lle missä pääsee ajamaan Nürnburgring:in Nordschleife:ä.
totta minä pelaan juuri nytten sitä Gran turismo 3:sta mulla on tällä ne Corvette se miljoonan dollarin maksava kiituri vedin sen speedway kisan jossa oli 100 kiekkaa niin siitä sain :D
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis :(
Tekemätöntä ei laiteta! =)
Vastaa Viestiin