Autopelit?

Italomerkkeihin liittymätöntä keskustelua, aihe on vapaa.
NesteHukka

Viesti Kirjoittaja NesteHukka »

Jermu kirjoitti:
Flex kirjoitti:Mikatsu. Koitappa Street legal peliä tai sen 2. osaa Street Legal Redline. Siinä rakentaminen on pelin itse "idea". Todella hyvä peli PC:lle, vaikkakin buginen. :wink:
Tuo Street Legal on kans ihan hyvä peli, jos tykkää rakennella autoa. Mut ajaminen siinä pelissä on ihan perseestä. :evil: Huono grafiikka ja kun on melkein täysviritetty nii ei tee muuta ku sudi :shock: Eli huono ajaa. 6 tähteä antaisin tolle pelille.
Sen hitaus tuntuisi aiheuttavan suurimman osan ajettavuuden huonoudesta. Kaikki tapahtuu viiveellä.
Ykkösen pelasin silti läpi, kakkosta jaksoin jonkun aikaa, mutta siinä saa kiihdytyskisoissa niin helpolla rahaa, ettei viitsi lähteä ajelemaan muita kisoja, varsinkin kun se ajettavuus...
Huvittavinta on tuossa bugisuudessa, että kolme (?) isoa päivitystä peliin, ja silti ei toimi kunnolla. Mulla tällä hetkellä grafiikka bugaa siten, että kävelijät näyttävät 10 metriä korkeilta pyöriviltä pensailta jostakin Halflife ykkösen ihmeuniversumista.
Lisäksi vaikka on Radeon X800 XT PE, niin grafiikka pyörii siltikin hitaasti :shock:
Avatar
vvieri
GFF
Viestit: 19322
Liittynyt: 20.12.2002 13:06
Paikkakunta: Laihia
Viesti:

Viesti Kirjoittaja vvieri »

harpo kirjoitti:Pengoin C64:n kellarista ja tyyppasin vanhaa kunnon Boulder Dashia. Siitä ei opi mitään, ellei lue sivistyskirjallisuutta latauksen aikana...
No nythän täällä ruvetaan puhumaan hyvistäkin peleistä! 8)
Ville Vieri
www.villevieri.com/autot.htm
- Mikä taidoissa hävitään se tehoilla paikataan! -
EeroA
Viestit: 105
Liittynyt: 11.10.2004 14:12
Paikkakunta: Tupos, Liminka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja EeroA »

Rally Speedway oli aikansa ikoni, rataeditorit ja kaikki :D

Ja sama "omalla tyylillään" lukeville:

ralli speed way oli must yli magee siin voi tehä siihe peliin ite omii ajo ratoja ja oli siin sit muutaki en muista mitä kaikkee mut oli tosi hyvä tietsikka peli toi rallispped wei

:roll:
Stefa
GFF
Viestit: 2765
Liittynyt: 14.09.2003 18:47
Paikkakunta: Mäntyharju

Viesti Kirjoittaja Stefa »

harpo kirjoitti:Pengoin C64:n kellarista ja tyyppasin vanhaa kunnon Boulder Dashia. Siitä ei opi mitään, ellei lue sivistyskirjallisuutta latauksen aikana...
Löytyy C64 jostain vintiltä, mutta en varmaan edes saisi siihen mitään peliä päälle enää. Olen tainnut sopeutua liikaa tähän windows-sukupolveen :oops:

Legendaarisin peli minkä C64:ltä muistan niin on varmaan H.E.R.O. Oli sellainen luolastoissa lentely...
Kääpiöitä oli kahdeksan ja kahdeksas heistä oli Hullu.
Sheivaa mun dekkii.
EeroA
Viestit: 105
Liittynyt: 11.10.2004 14:12
Paikkakunta: Tupos, Liminka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja EeroA »

Äh, legendaarisimpia Kuusnepan pelejä olivat ainakin:

Spy vs Spy
Summer ja Winter Gamesit
Elite
Rambo
Pyjamarama
Mad Max
Exploding Fist
ja tietty alkuperäinen Boulderdash


Ai että, kun tulee kaiho kun noita muisteloi :roll:
Avatar
Mikatsu 12
Viestit: 195
Liittynyt: 23.01.2005 12:56
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mikatsu 12 »

Flex kirjoitti:Mikatsu. Koitappa Street legal peliä tai sen 2. osaa Street Legal Redline. Siinä rakentaminen on pelin itse "idea". Todella hyvä peli PC:lle, vaikkakin buginen. :wink:
Mistä saa semmosen pelin? ja onko se edes vielä myynissä
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis :(
Tekemätöntä ei laiteta! =)
kumppari
Viestit: 1761
Liittynyt: 01.12.2004 00:34
Paikkakunta: Rauma

Viesti Kirjoittaja kumppari »

Joo just kokeilin tossa, että miten amiga 1000 pelaa...ja hyvin toimii. Autopeleinä löytyy stuntcar racer, lotus esprit turbo 2 ja 4X4 race. Löytyy myös paljon boulder dash- versioita esim. megacollection. :lol:
Ei. Kaikki on kielletty
http://kuvablogi.com/blog/3225/
Stefa
GFF
Viestit: 2765
Liittynyt: 14.09.2003 18:47
Paikkakunta: Mäntyharju

Viesti Kirjoittaja Stefa »

EeroA kirjoitti:Äh, legendaarisimpia Kuusnepan pelejä olivat ainakin:

Spy vs Spy
Summer ja Winter Gamesit
Elite
Rambo
Pyjamarama
Mad Max
Exploding Fist
ja tietty alkuperäinen Boulderdash


Ai että, kun tulee kaiho kun noita muisteloi :roll:
Tulipahan tosiaan noissa eri summer gameissa, vain olikohan track'n field :? jokunen joysticki katkottua :lol: Sai hurjia aikoja kun purki tikun ja naputteli suoraan mikroja.
Kääpiöitä oli kahdeksan ja kahdeksas heistä oli Hullu.
Sheivaa mun dekkii.
Flex
GFF
Viestit: 512
Liittynyt: 08.10.2003 22:20
Paikkakunta: Lappi / Rauma

Viesti Kirjoittaja Flex »

Mikatsu 12 kirjoitti:
Flex kirjoitti:Mikatsu. Koitappa Street legal peliä tai sen 2. osaa Street Legal Redline. Siinä rakentaminen on pelin itse "idea". Todella hyvä peli PC:lle, vaikkakin buginen. :wink:
Mistä saa semmosen pelin? ja onko se edes vielä myynissä
Tuo peli on tosiaan harvinainen näky kaupoissa. Kannattaa kysyä, steet legal on jo muutaman vuoden ikäinen joten on varmasti myynnissä. Street Legal Redlinestä en ole 100% varma...käytännössä nuo pelit olen joutunut "imuttamaan" ja onhan niistä demotkin saatavina :oops: . Ostoslistassa on mutten ole nähnyt vielä missään :(
juha

Viesti Kirjoittaja juha »

Ai hitsi kun tuli fiilikset...
Heti huomenna penkomaan varastoa ja kaivamaan C64 ja Amiga 500 +2000 niiden peliä.

Empä itse paljon pelaa.
Mitä nyt pikkuveljen pelejä joskus.
Rally Trophy, Gran turismo 1,2,3 ja 4 (ns. "demo"), Flatout

Yksi missä ainakin joutuu osien nimiä miettimään on gearhead garage. Tuli tuota tietone kurssilla hakattua.


Editt:
Ei noista peleistä mitään opi...
Se tieto tulee jostain muualta.
Jermu
Viestit: 181
Liittynyt: 14.12.2004 01:37
Paikkakunta: Uusimaa

Viesti Kirjoittaja Jermu »

juha kirjoitti:
Yksi missä ainakin joutuu osien nimiä miettimään on gearhead garage. Tuli tuota tietone kurssilla hakattua.
Ainoa huono puoli tossa gearheadissa on se että siinä on vain vanhoja autoja. Ei mitään 80-2000 luvun autoja. :(
Fiat 127 '81 0.9L
Avatar
vvieri
GFF
Viestit: 19322
Liittynyt: 20.12.2002 13:06
Paikkakunta: Laihia
Viesti:

Viesti Kirjoittaja vvieri »

Amigan peleistä parhaimmaksi nostaisin Laser Squadin. 8) Olihan tuo jo saatavissa kuusnepallekin...
Ville Vieri
www.villevieri.com/autot.htm
- Mikä taidoissa hävitään se tehoilla paikataan! -
Avatar
Wiwwe
Viestit: 262
Liittynyt: 17.08.2004 20:05
Paikkakunta: Mäntsälä

Viesti Kirjoittaja Wiwwe »

Ite pelailen need for speed undergroundia, flat out:ia (pelattu läpi), joskus cs:ää jos koneet toimii ja sitte generallyä. On pelattu generallia niin, että videotykillä heitetään kuva valkokankaalle, muut kattoo ku yks pelaa ja se joka ajaa nopeimman kierros ajan niin voittaa. Eihän tässä muuten mitää jännää ole, mutta raha panokset tuo oman jännityksen :)
Avatar
Mikatsu 12
Viestit: 195
Liittynyt: 23.01.2005 12:56
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mikatsu 12 »

vvieri kirjoitti:Amigan peleistä parhaimmaksi nostaisin Laser Squadin. 8) Olihan tuo jo saatavissa kuusnepallekin...
pelasin kaverilla amigaa niin tätä tunnettua yhtiötä The Blues Brothers peli oli amigalla ne jätkät oliks se Jake ja sitä ujoppii mä en muista niin ne oli ostosmarketissa niin ja sitä pelattiin sivusta katsottuna meni kerran joku mummeli ostoskärryjen kaa ja sitä piti väistää.. :shock: :lol: että ihan hyvä peli ja tausta musiikki oli hyvä :wink:
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis :(
Tekemätöntä ei laiteta! =)
Avatar
harpo
Viestit: 53
Liittynyt: 02.12.2003 21:53
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja harpo »

Mikatsu 12 kirjoitti: pelasin kaverilla amigaa niin tätä tunnettua yhtiötä The Blues Brothers peli oli amigalla ne jätkät oliks se Jake ja sitä ujoppii mä en muista niin ne oli ostosmarketissa niin ja sitä pelattiin sivusta katsottuna meni kerran joku mummeli ostoskärryjen kaa ja sitä piti väistää.. :shock: :lol: että ihan hyvä peli ja tausta musiikki oli hyvä :wink:
Jos Mikatsu hyvä pysähtyisit lukemaan kirjoituksesi toiseenkin kertaan, niin voisit itsekin huomata, että tekstisi on jokseenkin hengästyttävää luettavaa...

No joo, takaisin aiheeseen. Kun tässä nyt kerran kuusnelosen peleistä puhutaan, niin kyllä kunniamaininnan ja kultaisen pränikän ansaitsee myös ainakin seuraavat helmet:
-Who Dares Wins II (+Commando)
-Pirates
-California Games
-Impossible Mission
-Up'n Down
+tietenkin Samantha Fox Strip Poker (Jumalauta kuinka upeaa puolialastonta pikselimössöä!)

H.E.R.O. toimi tietenkin. Mukulana olisin halunnut samanlaisen kopterirepun. En sitten saanut.
goes without saying
Vastaa Viestiin