Saako tuolloin rahaa mistään, kun on lakossa?fiatman2 kirjoitti:Ilmaistaan sitten mieltä Huomenna (Lakossa),jos työpaikalle menee niin ero tulee Liitosta.
HYVIN KULKEE!
Re: HYVIN KULKEE!
Minkä huollan, sen korjaan...
Re: HYVIN KULKEE!
EI,Siinä on karenssi 5-7 päivää,aluksi jos aletaan Lakkoileen kunnolla!
Jari Salmensuo
Re: HYVIN KULKEE!
Täältä kaikki tuki tuolle lakolle. Ja mun puolesta vaan lisää vettä myllyyn. Poliittista perseilyä ei tarvitse eikä pidä sietää.
Mitä isompi vika, sitä isompi leka!
-
- GFF
- Viestit: 188
- Liittynyt: 19.11.2004 11:04
- Paikkakunta: IMATRA
Re: HYVIN KULKEE!
kyllä kannatan myös lakkoa .....
Re: HYVIN KULKEE!
Käyttöromun lohkolämppäri lähti vihdoin toimimaan, uudella kaapelilla ja roikalla.
Nyt -15.7°C, ei syty käymään ilman lämpöä, kun kylmärikastuksen kartat ovat edelleen kesken.
Nyt -15.7°C, ei syty käymään ilman lämpöä, kun kylmärikastuksen kartat ovat edelleen kesken.
Minkä huollan, sen korjaan...
Re: HYVIN KULKEE!
Olin jo pitkään (ainakin 5 vuotta) miettinyt mihin olen hukannut yhdet Turbo-Unon etujarrusatulat ja ett olisiko niissä kiinnitysraudat mukana, tänään ne löytyivät ja niissä on raudat kyydissä, lisäksi ne olivat siistimmässä kunnossa kuin muistin
Nyt pitää miettiä että pidänkö toiset satulat rautoineen varalla, vai pistänkö ne myyntiin... ...Tässä asiassa taitaa henkinen hamsteri viedä voiton
Nyt pitää miettiä että pidänkö toiset satulat rautoineen varalla, vai pistänkö ne myyntiin... ...Tässä asiassa taitaa henkinen hamsteri viedä voiton
Fiat X1/9 1500 5-Speed -80 ja 126 - 76
Re: HYVIN KULKEE!
Jääratakautta avattu: https://www.youtube.com/watch?v=1npp0PNWMew
Parisataakiloa japaninrautaa.. Ensi kerralla krossipotta päähän että näkisikin jotain ja jos väki olisi jo pois MP-messuilta niin koitetaan härnätä edes vähän crossikuskeja.
Parisataakiloa japaninrautaa.. Ensi kerralla krossipotta päähän että näkisikin jotain ja jos väki olisi jo pois MP-messuilta niin koitetaan härnätä edes vähän crossikuskeja.
Kääpiöitä oli kahdeksan ja kahdeksas heistä oli Hullu.
Sheivaa mun dekkii.
Sheivaa mun dekkii.
Re: HYVIN KULKEE!
Tietty herää kysymys, että jos etanoli on about 1 e/l ja E10 1,45, niin maksaako vaivaa kikkailla? Säästää ehkä 1..1,5 e/100 km.wellu kirjoitti:Käyttöromun lohkolämppäri lähti vihdoin toimimaan, uudella kaapelilla ja roikalla.
Nyt -15.7°C, ei syty käymään ilman lämpöä, kun kylmärikastuksen kartat ovat edelleen kesken.
Kääpiöitä oli kahdeksan ja kahdeksas heistä oli Hullu.
Sheivaa mun dekkii.
Sheivaa mun dekkii.
Re: HYVIN KULKEE!
Hieman kilometreistä riippuen, vajaa tonni/reipas tonni tulee vuodessa säästöä.Stefa kirjoitti:Tietty herää kysymys, että jos etanoli on about 1 e/l ja E10 1,45, niin maksaako vaivaa kikkailla? Säästää ehkä 1..1,5 e/100 km.wellu kirjoitti:Käyttöromun lohkolämppäri lähti vihdoin toimimaan, uudella kaapelilla ja roikalla.
Nyt -15.7°C, ei syty käymään ilman lämpöä, kun kylmärikastuksen kartat ovat edelleen kesken.
Minkä huollan, sen korjaan...
Re: HYVIN KULKEE!
Isän 9-5 Saabas on flexifuel (Trionic 7), niin pystyy käyttämään bensaa näin talvisin. On myös tuolla maakunnassa liikkuessa kätevä, kun ei Re85:sta löydy ihan joka huoltikselta.
Olipas mukavaa käydä Jeepillä liukastelemassa Hyvinkään lentokentällä, nimimerkillä: laajat luistot on näyttäviä Tosin tuo neljä kierrosta laidasta laitaan ohjaus, korkea painopiste+löysä alusta, kohtuullisen lyhyt akseliväli ja nastattomat 33x12,5" Mud terrainit teki hommasta "hieman" haastavaa... Tietyn pisteen jälkeen ei ollut muuta tehtävissä kuin lukkojarrutus ja odotellaan mihin pysähtyy
Eilen kun hyppäsi jälleen Unon rattiin, niin huonoillakin talvirenkailla se tuntui ihan mikroautolta Jeepin jälkeen
Olipas mukavaa käydä Jeepillä liukastelemassa Hyvinkään lentokentällä, nimimerkillä: laajat luistot on näyttäviä Tosin tuo neljä kierrosta laidasta laitaan ohjaus, korkea painopiste+löysä alusta, kohtuullisen lyhyt akseliväli ja nastattomat 33x12,5" Mud terrainit teki hommasta "hieman" haastavaa... Tietyn pisteen jälkeen ei ollut muuta tehtävissä kuin lukkojarrutus ja odotellaan mihin pysähtyy
Eilen kun hyppäsi jälleen Unon rattiin, niin huonoillakin talvirenkailla se tuntui ihan mikroautolta Jeepin jälkeen
"tähän pitäisi ilmeisesti kirjoittaa joku kiva slogani"
Re: HYVIN KULKEE!
Mikäs tapahtuma siellä lentokentällä ollut?Keltsi kirjoitti:Olipas mukavaa käydä Jeepillä liukastelemassa Hyvinkään lentokentällä, nimimerkillä: laajat luistot on näyttäviä Tosin tuo neljä kierrosta laidasta laitaan ohjaus, korkea painopiste+löysä alusta, kohtuullisen lyhyt akseliväli ja nastattomat 33x12,5" Mud terrainit teki hommasta "hieman" haastavaa... Tietyn pisteen jälkeen ei ollut muuta tehtävissä kuin lukkojarrutus ja odotellaan mihin pysähtyy
Olisi ollut vallan hauska käydä omalla kulkineella siellä vähän suttaamassa pojan riemuksi...ehkä vähän omaksikin.
“An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur.”
-Axel Oxenstierna
-Axel Oxenstierna
Re: HYVIN KULKEE!
Joo siis omassa tapauksessa on vielä polttoainekarttojen säätö "vaiheessa". Kylmärikastukset eivät ole vielä edes tontilla -10 tai yli pakkasissa, sytytyspuola on alkuperäinen (teho loppuu) ja taitaa starttikin jo alkaa hyytymään.Keltsi kirjoitti:Isän 9-5 Saabas on flexifuel (Trionic 7), niin pystyy käyttämään bensaa näin talvisin. On myös tuolla maakunnassa liikkuessa kätevä, kun ei Re85:sta löydy ihan joka huoltikselta.
Kohdilleen säädettynä pitäisi lähteä 1-3 starttauksella sinne -25 asti.
Mutta pikkuhiljaa hyvä tulee.
Minkä huollan, sen korjaan...
-
- Viestit: 1914
- Liittynyt: 09.04.2012 14:39
Re: HYVIN KULKEE!
Suuttimet vaihtoreleen kautta ja voit ennen starttis antaa pienen rikastuksen
Bravo t-jet