Sämpy kirjoitti:Jäämme odottamaan Golffiharrastajien vastaiskua.
"No mutku meijän ei kato tarvii ku meil on jo tehtaalta coupe scirocco ja corrado!"
Mutta olisi kyllä mielenkiintoista tietää uunon tekijän mietteet, miksi? Ei ihan helpoin mahdollinen tuommonen pikkukori muuttaa kuupeksi. Honda CRX:kin on jotenkin hassun näköinen.
Moottorisahailua. Minulla on -90 lukulainen hutsu 254 xpg, mäntä kärähti kymmenen vuotta sitten kun tyhmyyttäni säädin ottamaan enemmän kierroksia, uusi sylkky ja mäntä. Tämän jälkeen olen ollut tarkka ja tehnyt itse bensiiniseoksen 2,5% seoksella 98 bensaan, kunnes nyt erehdyin pistään valmisbensaa punaisesta kannusta ja taas leikkasi kiinni perkele. Vein merkkihuoltoon ja kertoivat valmisbensojen olevan liian kevyesti öljyttyjä vanhoille sahoille, kiva tietää näin jälkikäteen. Sahan kiinnileikkamisenkin näkee helposti kun ottaa pakosarjan pois, jättää kuulemma aina pakopuolelle mäntään jäljen. No nyt tulee uusi sylinteri ja mäntä hintaan 140€ alvilla, tyrkyttivät myös uutta sahaa 700€:oon, mutta kun uuden kantaa liikkeen oven ulkopuolelle se on enää 350€:n saha ja jos käy paska säkä ja porsii kiinni on enää 50€:n saha joten korjataan vanhoja niin kauan kun rahalla saa kuntoon. Että sillä lailla.
Mullakin on tallissa 254 husku. Aika mörkö. Hakkasin sillä polttopuutkin yhden talven. Kunto ei kestänyt ja ostin ms200 stihlin. Husku on nyt pitkällä laipalla rankasahana ja jätkänkynttilöiden teossa. Kerran tuohonkin laitettu aikoinaan pytty ja mäntä kun isäukko sekoitti pöntöt ja saha sai puhdasta 98:ia. Samassa meni yksi 242.
Kääpiöitä oli kahdeksan ja kahdeksas heistä oli Hullu.
Sheivaa mun dekkii.