Patonkia imusarjaan topikki

Italomerkkeihin liittymätöntä keskustelua, aihe on vapaa.
Avatar
juha66
GFF
Viestit: 1851
Liittynyt: 20.08.2004 13:58
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: Patonkia imusarjaan topikki

Viesti Kirjoittaja juha66 »

Juu, GP maksettavaa tulis n.110 € lisää entiseen verratuna, ainoat alennukset olis käyttömaksun 210 >38 ja bensasta 60 Euroa. :D Ei sen puoleen, dieselivero nokivasaroille pysyis samana :thumb: Parhaillaan niille 600 € lisää maksettavaa, ei paha.... :D
-Juha-

-16Valve vuodesta 2000-
Tipo 1,6 E-torQ HB -18 1/23-
Ex.Grande Punto 1,4-16V 3D -07 2014-23
Ex.Punto 80 ELX 5D -00 (2000-2014 256 tkm)
Ex.Punto 75 5D -94 1998-00
Ex.Uno 60i.e. 3D -92 1996-98
Ex.Regata 85 CLS -88 1994-96
Ex.Uno 55 5D -85 1990-94
Stefa
GFF
Viestit: 2765
Liittynyt: 14.09.2003 18:47
Paikkakunta: Mäntyharju

Re: Patonkia imusarjaan topikki

Viesti Kirjoittaja Stefa »

^ Mites tämä ministeri suuressa viisaudessaan kaavailikaan, että autoilijoiden kulut ei kasva, mutta rahaa tulee enempi :roll:
On vaan ne plussalle jääneet kululaskelmat olleet jotain variksia millä ajettaisiin 4 tkm/vuosi.


Luulin kertausharjoituksista saaneeni jonkun kuumepöpön. Viikonloppu puolitajuissaan sohvalla ja sunnuntaina soittoa päivystykseen, epäilivät influenssaa. Tänään lääkärireissu ja moninaisten testien jälkeen tuloksena myyräkuume. Positiivista sentään, että ainakin toistaiseksi munuaiset toimii. Tosin olisi tuo pitänyt jo näkövaikeuksista melkein arvata, mutta ajattelin, että silmät on sumeat vaan kuumeen takia.
Kääpiöitä oli kahdeksan ja kahdeksas heistä oli Hullu.
Sheivaa mun dekkii.
Avatar
Luigi
Viestit: 9527
Liittynyt: 17.10.2004 13:33
Paikkakunta: Huruslahden harmaa helmi

Re: Patonkia imusarjaan topikki

Viesti Kirjoittaja Luigi »

^Esimies oli ollut tuon taudin kourissa pari päivää sokeana, ja kait muutenkin piuhoissa kiinni. Toinen työkaveri pääsi helpommalla, mutta voimat oli pois useampia kuukausia. Jos yksiä omia verikokeita tulkkasin oikein, niin mulla tuo on ollut joskus (vasta-aineet koholla), mutta ilmeisesti vähin oirein, kun ei ole tullut mitään hankalampaa epäiltyä. Aika vaihtelevia voi oireet olla.

Bernerin kuppaussuunnitelma haudattiin sitten - toistaiseksi. Kyllä se sieltä taas jossain muodossa nousee takaisin, kuten kahdella edelliselläkin kerralla. Vihreät hallitukseen, niin saattaa mennä jopa läpi. Ei oikein osaa olla kovin luottavainen... :roll:
If it ain't broke, you're not trying hard enough.
Stefa
GFF
Viestit: 2765
Liittynyt: 14.09.2003 18:47
Paikkakunta: Mäntyharju

Re: Patonkia imusarjaan topikki

Viesti Kirjoittaja Stefa »

Yksi työkaveri oli kanssa hiljan viikon päivät ihan sairaalassa samasta taudista. Tosin on sellainen 6-kymppinen. Vaihtelevia vissiin nuo oireet voi olla. Itsellä pahin on infernaalinen päänsärky joka nyt ollut päällä lauantaista lähtien. Tramalilla vähän pyöristyy, muista lääkkeistä ei tunnu olevan mitään apua.
Kääpiöitä oli kahdeksan ja kahdeksas heistä oli Hullu.
Sheivaa mun dekkii.
Avatar
wellu
Viestit: 6144
Liittynyt: 16.12.2004 07:24
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Patonkia imusarjaan topikki

Viesti Kirjoittaja wellu »

Eilen illalla nosti pojalle pienesti kuumetta ja itellä lenti yrjö. Alkoi jo vituttamaan, koska ei tästä tule mitään että joka toinen viikko kipeänä...

Onneksi taisi vain olla pilaantuneen salaatin aiheuttamaa minulla, koska meni mahan tyhjäksi oksentamalla ohi. Pojalla taas pukkaa peltihampaita, niin voi johtua siitä, nyt ok.

Tullut oltua nyt puolen vuoden aikana yhteensä 2kk sairaslomalla, niin ei huvittaisi pätkääkään olla enään päivääkään kipeänä.
Minkä huollan, sen korjaan...
Sämpy
Moderaattori
Viestit: 8333
Liittynyt: 16.04.2004 22:33
Paikkakunta: Renko

Re: Patonkia imusarjaan topikki

Viesti Kirjoittaja Sämpy »

Viimeiset 24h sohvalla migreenissä satunnaista oksentamista lukuunottamatta. Nyt ekan kerran pystyy juomaan jotain ja ottamaan särkylääkettä. Kauhee polte tehdä jotain hyödyllistä.
Jokainen Fiat on pelastamisen arvoinen.
www.saminosat.net
Avatar
wellu
Viestit: 6144
Liittynyt: 16.12.2004 07:24
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Patonkia imusarjaan topikki

Viesti Kirjoittaja wellu »

wellu kirjoitti:Eilen illalla nosti pojalle pienesti kuumetta ja itellä lenti yrjö. Alkoi jo vituttamaan, koska ei tästä tule mitään että joka toinen viikko kipeänä...

Onneksi taisi vain olla pilaantuneen salaatin aiheuttamaa minulla, koska meni mahan tyhjäksi oksentamalla ohi. Pojalla taas pukkaa peltihampaita, niin voi johtua siitä, nyt ok.

Tullut oltua nyt puolen vuoden aikana yhteensä 2kk sairaslomalla, niin ei huvittaisi pätkääkään olla enään päivääkään kipeänä.
Nojoo, ei tainnut tulla kummallekkaan tautia.

Joten pääsin töihin kuulemaan, että 8kk ja pulju kiinni... :evil:
Minkä huollan, sen korjaan...
Zetor
Viestit: 17
Liittynyt: 30.07.2016 16:14

Re: Patonkia imusarjaan topikki

Viesti Kirjoittaja Zetor »

No nythän pääset vaihtamaan sen työpaikan ja tuskin se huonontuu. Uudet mahdollisuudet on aina mukavia.
Avatar
wellu
Viestit: 6144
Liittynyt: 16.12.2004 07:24
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Patonkia imusarjaan topikki

Viesti Kirjoittaja wellu »

Zetor kirjoitti:No nythän pääset vaihtamaan sen työpaikan ja tuskin se huonontuu. Uudet mahdollisuudet on aina mukavia.
Juu, eikä minulla sopimus olisi jatkunutkaan pidemmälle.

Mutta suoraansanoen vituttaa, ihan kaikki se työ mitä on meiltä vaadittu ja pyyteettömästi tehty (siis tarkoitan nyt semmoisia töitä, jotka eivät aivan suoraan tarkoita työnkuvan töitä), vedetään pöntöstä alas.

Että ehkä tässä ihan eniten vituttaa johtoportaan asenne. Yksi **tun pelle, joka hoitaa koko puljun raha-asioita, aiheutti keksinnöillään viimevuonna meidän yksikölle noin 50% tappion. Ja tänään sai minun esimies paskat tästä asiasta niskaan. :evil:
Minkä huollan, sen korjaan...
Avatar
Nipa
GFF
Viestit: 3364
Liittynyt: 28.04.2003 23:05
Paikkakunta: Askola

Re: Patonkia imusarjaan topikki

Viesti Kirjoittaja Nipa »

Kahvikone kesti hieman yli 1½ kuukautta. Power-ketjun takuukäytäntö vaatii lähes sukuselvityksen ja äidin tyttönimen että kone lähtee korjaukseen. Sähköpostikin olisi pitänyt antaa, huolto ei soittele. Kommunikoi ainoastaan s-postilla. Kerroin ettei kiinnosta keskustella huollon kanssa. Koneen kuntoonsaattaminen kiinnostaa enemmän.
Mihin kodinkonehuolto (hyvä selitys myymälän asiakasrekisterin tiedonlisäykselle) tarvitsee nimeä, osoitetta, ja sähköpostia? Puhelinnumeron ymmärrän että voivat ilmoittaa kun kapine on noudettavissa.
Слава Україні - Героям слава
Мені не потрібна поїздка, мені потрібна амуніція.
Avatar
kappa12
GFF
Viestit: 1493
Liittynyt: 14.01.2004 23:01
Paikkakunta: Yistaro

Re: Patonkia imusarjaan topikki

Viesti Kirjoittaja kappa12 »

Naapurin poika on suorittanut tämän talven ajot tuolla jäärata-Bravalla. Tänään sitten soitteli että oli mettätiellä osunut kiveen ja öljyt pihalle... Kävin hinaamas naapurin pajaan tuon katiskan ja toteamas että öljypohjas on pieni nätti reikä... Nyt saa sitten kloppi opetella auton huoltamista ja irrotella öljypohjan... :mrgreen:
Mikko Koivusalo

Fiat 127&Panda jne. :mrgreen:
stella
Viestit: 2016
Liittynyt: 06.12.2007 22:38
Paikkakunta: kuusankoski

Re: Patonkia imusarjaan topikki

Viesti Kirjoittaja stella »

Saahan sen öljypohjan korjattua....irroittamatta öljypohjaa ollenkaan ;)
-fiat 127 Stella -82
-fiat ritmo 85cl
-seat malaga injection
-seat malaga injection (varaosina
-seat malaga 1,5 GL -86
-seat malaga 1,5 GLX -87
-seat malaga 1,5 GL -89
-seat malaga 1,5 GL -88
Fiat on enemmän kuin auto...se on ystäväsi
Avatar
kappa12
GFF
Viestit: 1493
Liittynyt: 14.01.2004 23:01
Paikkakunta: Yistaro

Re: Patonkia imusarjaan topikki

Viesti Kirjoittaja kappa12 »

stella kirjoitti:Saahan sen öljypohjan korjattua....irroittamatta öljypohjaa ollenkaan ;)
Saa joo... Paremmin vain oppis tuo kloppi kattomaan mihin ajelee, kun irrottelis öljypohjan korjattavaksi... :lol:
Mikko Koivusalo

Fiat 127&Panda jne. :mrgreen:
alonap-1
Viestit: 352
Liittynyt: 11.10.2006 13:12
Paikkakunta: hollola

Re: Patonkia imusarjaan topikki

Viesti Kirjoittaja alonap-1 »

Hassua..
Ostin konkurssipesän huutokaupasta prätkän vuonna 2012, ei kerinnyt olemaan minulla kuin viikon tai kaksi kun myin eteenpäin.
Pari kuukautta ostopäivästä myöhemmin asianajotoimisto sai rekisteröintiin oikeuttavat paperit tähän pyörään toimitettua vihdoin ja annoin ne uudelle omistajalle luovutustodistusten kera.
syksyllä 2016 tuli soitto kaverilta kelle olin myynyt pyörän että luovareiden perusteella on luotu varmenne konttorilla ja pitäisi uuden omistajan saada pyörä nimiinsä, no eihän siinä mitään kun konkurssipesän myynti ilmoituksenkin mukaan pyörä ei ollut rekisterissä. Kaveri kenelle myin pyörän päätti kuolla sitten välissä ennenkuin postilaatikosta löytyi liikennevakuutuskeskukselta kirje joka osoitti että pyörä on ollut neljä vuotta mulla vakuuttamatta, 16,000 euroa ja maksuaikaa pari viikkoa :roll: . Kaikki paperit on olemassa mutta tieto mistä ne löytyy on haudassa. Kaksi todistajaa pitäisi riittää vapaamuotoiseen oikaisuvaatimukseen mutta allekirjoitutin kahdellakymmenellä. Nyt vain hermoja kiristävää odotusta... :)
6+6=126
Avatar
viiat
Viestit: 342
Liittynyt: 28.10.2004 16:16
Paikkakunta: Jkl

Re: Patonkia imusarjaan topikki

Viesti Kirjoittaja viiat »

Duunit loppuu vuoden sisällä. Meinaavat pakkorokottaa ensvuonna ja siihen vedän rajan; kroppa on minun ja minulle pyhä. No, eipähän tarvitse sitten rekisteröityä valviran rekistereihinkään, jotka ovat perustuslain vastaisia. (oikeus yksityisyyteen).
Mitähän sitä isona tekis.....
Mitä isompi vika, sitä isompi leka!
Vastaa Viestiin