Katsastus

Italomerkkeihin liittymätöntä keskustelua, aihe on vapaa.
Avatar
SJS127
Viestit: 60
Liittynyt: 27.02.2003 19:24
Paikkakunta: Helsinki

Katsastus

Viesti Kirjoittaja SJS127 »

Siis nyt on masennus huipussaan. Kävin tänään Seiskan kanssa katsastuksessa. Siis prkl. Inssi löysi kovasti vikaa. Vasen etupyörän laakeri muka väljä. Klappia "vain" 4mm. Ja kuulemma kuppipenkit ja 6-pistevyöt estää takapenkille pääsyn. :) Höpö höpö. Ja meni mokoma lyömään 2 reikää pohjaan. Onneksi ovat vain pieniä. Ja sitten kiukutteli vielä liika leveistä renkaista.Höh. No kuukausi tuli ajoaikaa kuitenkin.
:wink:
www.ladat.org
juha

Viesti Kirjoittaja juha »

heh.. mulle on käynyt samat penkkien kanssa
(Lakihan vaati esteettömän kulun takapenkille)
No mitä mulla on kuppi jakkaroita ollut on se takapenkille meno ollut akrobatiaa
joka kerta leimassa kiukuteltu kunnes kyllästyin
poistan leiman ajaksi takapenkit sitten takas kun leima kirjas
Ei ole enää valittanut kulusta takapenkille kun penkkejä ei o

Leveistä renkaista ne aina jaksaa Mäkättää
Avatar
SJS127
Viestit: 60
Liittynyt: 27.02.2003 19:24
Paikkakunta: Helsinki

Leima

Viesti Kirjoittaja SJS127 »

Mä teen sen mitä katsastusmies käski ja muutokset kirjataan jälkitarkastuksen yhteydessä. Ja kyllähän sinne taakse on vähän hankala mennä. Ainakin etukautta. Takakontin kautta on helpompi. Eläköön iso luukku!
www.ladat.org
Napalaikka
Viestit: 201
Liittynyt: 24.01.2003 20:57
Paikkakunta: Riihimäki

Viesti Kirjoittaja Napalaikka »

Olen joutunut eskortin kanssa asentamaan saranat ja lukitukset kuppipenkkien kääntöä varten, ei antanut leimaa ilman...
Voin toki olla väärässäkin...
NesteHukka

Viesti Kirjoittaja NesteHukka »

Napalaikka kirjoitti:Olen joutunut eskortin kanssa asentamaan saranat ja lukitukset kuppipenkkien kääntöä varten, ei antanut leimaa ilman...
Itselläni taas on pelkästään kuskin penkki kuppipenkki, kun en käytä kartanlukijaa :lol:
Onhan se tietysti vähän hölmön näköistä. Saas nähdä, että tuleeko rutinoita, kun ensimmäistä kertaa on kaksovisessa. Luulisi kyllä riittävän, että toiselta puolelta pääsee, niinkuin normaalistikin.
Napalaikka
Viestit: 201
Liittynyt: 24.01.2003 20:57
Paikkakunta: Riihimäki

Viesti Kirjoittaja Napalaikka »

Mulla oli susuki sj410 maasturi ja siinä kaatuu vakiona ainoastaan apparin tuoli joten kyllä yksi kaatuva penkki riittää.
Voin toki olla väärässäkin...
NesteHukka

Viesti Kirjoittaja NesteHukka »

Taidankin vaihtaa sittenkin katsastuksen ajaksi tavallisen penkin takaisin. Huomasin vasta, että siitäkin menee muutosprosentteja prkl. :evil:
Vastaa Viestiin