Missä seuraava meetti äänestys...

Italomerkkeihin liittymätöntä keskustelua, aihe on vapaa.

Tyrwää, Lauttakylä vai joku muu?

Tyrwää
5
28%
Lauttakylä
8
44%
Joku muu
5
28%
 
Ääniä yhteensä: 18

Avatar
lanciay10
GFF
Viestit: 989
Liittynyt: 17.07.2003 09:07
Paikkakunta: Laihia, pohojanmaa

Viesti Kirjoittaja lanciay10 »

arpati kirjoitti:No pamautetaanko sitten ensviikolla jo joku ilta :wink: Sopisko Ti 29.06 klo 18.00 eteenpäin??? Mikäs parkki Huittisissa olis sopivin/rauhallisin?
Passaa ainakii mulle. Oliskos se Härkäpakarin parkkis sopiva paikka? Siihen on ainakin helppo tulla joka suunnasta, ja siinä on Hese ja joku kuppila kaffettelua varten.
Lanciat: Lybra 20v, Kappa 20vt sw, Y10 FIRE turbo ja sit vielä Abarth Punto Evo & Ducato & Ducati
Avatar
124 AC
Viestit: 570
Liittynyt: 07.01.2003 15:42
Paikkakunta: Tyrwää

Sopii minulle

Viesti Kirjoittaja 124 AC »

29.6 klo.18.00 eteenpäin.
Kertoilen ainakin yhdelle Tyrvääläiselle korjaamoyrittäjälle asiasta..
Kun olen lomalla on tämä koneen käyttö vähäistä.
Kaikki vaan mukaan, Arpatikin voi samalla reisulla vilkaista sitä Coupeeta kun ei se liikenteeseen tule tänäkään kesänä :cry: vaikka eihän sitä tiedä kun käyttöauton korjauttaa muualla niin jää aikaa harrastuksille :lol:
Avatar
arpati
GFF
Viestit: 2818
Liittynyt: 03.03.2003 20:26
Paikkakunta: Punkalaidun

Viesti Kirjoittaja arpati »

:D Täytyypi tulla vilkuileen Cupeeta upeeta :P
GFF 1518 - 050 354 9376

What each of us calls our 'necessary expenses' will always grow to
equal our incomes unless we protest to the contrary - G.S. Clason

Ellemme varmuudella tiedä, kuinka tulee käymään, olettakaamme, että kaikki käy hyvin - Koivisto
Avatar
124 AC
Viestit: 570
Liittynyt: 07.01.2003 15:42
Paikkakunta: Tyrwää

Pistin ilmot

Viesti Kirjoittaja 124 AC »

myös FTCF ja Alfa BBS sivuille, mielestäni määrä parantaa laatua näissä kuvioissa. Toivotaan runsasta osanottoa ja pitää myös miettiä josko Bellaan laitetaan tiedote Fiiatti Foorumista. Luulen että avun tarpeessa olijoita löytyy..
Avatar
lanciay10
GFF
Viestit: 989
Liittynyt: 17.07.2003 09:07
Paikkakunta: Laihia, pohojanmaa

Re: Pistin ilmot

Viesti Kirjoittaja lanciay10 »

124 AC kirjoitti:myös FTCF ja Alfa BBS sivuille, mielestäni määrä parantaa laatua näissä kuvioissa. Toivotaan runsasta osanottoa ja pitää myös miettiä josko Bellaan laitetaan tiedote Fiiatti Foorumista. Luulen että avun tarpeessa olijoita löytyy..
Hyvä homma :D Meinasin itse mainostaa, mutta muut ovat näköjään ahkerampia ja nopeempia.
Lanciat: Lybra 20v, Kappa 20vt sw, Y10 FIRE turbo ja sit vielä Abarth Punto Evo & Ducato & Ducati
Avatar
124 AC
Viestit: 570
Liittynyt: 07.01.2003 15:42
Paikkakunta: Tyrwää

Nyt on vauhti ja loma päällä

Viesti Kirjoittaja 124 AC »

eikä tarvitse vilkuilla kelloon aamua peläten...toivottavasti saadaan paljon porukkaa aina hauskempaa :lol:

Jos Amerikoissakin elää pari firmaa Fiatin osien myynnillä, niin kyllä Suomessa täytyy parkipaikka täyteen saada. Meillä on sentään Lada, Polski, Zastava ym... Nuo "Surullisenkinkuuluisat" merkit tuovat sitä historiaa koko hommaan. Eivätpä vaan Ranskalaiset aikanaan saaneet myytyä R12:ta Neuvostoliittoon....
Vastaa Viestiin