Matkahuolto KUSEE!

Italomerkkeihin liittymätöntä keskustelua, aihe on vapaa.
Avatar
sportspider
Viestit: 282
Liittynyt: 23.12.2003 11:51
Paikkakunta: Seinäjoki

Matkahuolto KUSEE!

Viesti Kirjoittaja sportspider »

Nyt iski ankara vi***tus! Lähetin matkahuollon kautta seinäjoelta isojoelle MP-ajoasun ja odottelen tässä jo kolmatta viikkoa rahoja tilille!
Olen ollut helsinginpäähän yhteydessä ties kuinka monta kertaa ja samaten seinäjoen ja isojoen matkahuoltoihin... selvitellään, selvitellään - kuuluu vaan luurin päästä.... Paketti on lunastettu kyl, mutta pirukaan ei tiedä, missä rahat menee :evil:

Prkele!
:evil: :evil: :evil:
Tommi T
Avatar
Maintenanceman
Viestit: 168
Liittynyt: 05.06.2004 10:00

Viesti Kirjoittaja Maintenanceman »

Sama käynyt minulle jonkun pienen takahikiperän asiamiesmatkahuollon kanssa, kyseinen "yrittäjä" ei olisi millään viitsinyt tilittää rahoja eteenpäin...
133, 127(1050),128SportCoupe,Croma Turbo ie,
Muutama vuosi ilman Fiatteja ja nyt taas Croma Turbo ie (2kpl)
Fiat 130
Viestit: 103
Liittynyt: 16.05.2004 18:41
Paikkakunta: Vammala

Viesti Kirjoittaja Fiat 130 »

Itsellä on ihan vastaavia kokemuksia asiamiesmatkahuolloista.Melko usein lähetän tavaraa matkahuollon kautta aina välillä joutuu rahaa kyselemään.Itsellä pahimmillaan on odotusaika ollut liki kolme kuukautta.Ei siinä voi muuta kuin soitella ja hoputtaa,aina ne kyllä tullut on lopulta,mutta onhan se ikävää antaa rahojensa olla pakkolainana.
Avatar
sportspider
Viestit: 282
Liittynyt: 23.12.2003 11:51
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja sportspider »

Noh, näyttäis nyt kuitenkin selviävän, perjantaina viimeistään lupailivat rahojen olevan tilillä. Isojoelta eivät olleet tilittäneet rahoja, vaikka niin väittivät kun sinne jokin aika sitten soittelin. Mutta kolme viikkoa! :evil:

Oli laitimmainen kerta kun matkahuoltoa käytän, ainakin jos Isojoen kokoisille paikakunnille pitää tavaraa lähettää. Sillä energialla, mikä menee vitutukseen, taivaltaa muutaman sata kilometriä omalla autolla ja vie tavaran itse perille...
Tommi T
Vastaa Viestiin