Meinasi käydä köpelösti...

Italomerkkeihin liittymätöntä keskustelua, aihe on vapaa.
Stefa
GFF
Viestit: 2765
Liittynyt: 14.09.2003 18:47
Paikkakunta: Mäntyharju

Viesti Kirjoittaja Stefa »

Mulla noi hajoo aina siitä turvakärjen vierestä eli nahka hajoo... Hommina oli tietty sopivasti hitsausta, korjausta, hiekkapuhallusta ym.... Onko sulla ollu naulaanastumissuojaa vai vaikuttaako asiaan mitenkään? Mää olen sellaiset kattonu omiin kenkiini tarttevani.
Ei ole naulaanastumissuojia, en tiedä miten vaikuttaa. Ainakin jäykemmät ja painavammat. Hommat aika saman tyyppisiä mutta tuota hiekkapuhallusta ei ole tullut tehtyä.
Jos noin nopeesti katkeaa niin ovat varmaan seisseet jossain liikkeen varastossa pirun pitkään mutta jos jokainen pari sulla on moinen niin silloin se tuskin siitäkään on. Tuolaisista olisi kannattanut Sieville reklamoida...
Reklamoin siten että ostan jalaksen kenkiä :D eli samoin kun muutkin 150 työntekijää... On mulla yhdet sievin talvisaappaat ollu kolmisen vuotta ja vielä ehjät mutta eipä noita ole juuri käytettykkään kun melkein kaikki sisähommia.
Kääpiöitä oli kahdeksan ja kahdeksas heistä oli Hullu.
Sheivaa mun dekkii.
Avatar
arpati
GFF
Viestit: 2818
Liittynyt: 03.03.2003 20:26
Paikkakunta: Punkalaidun

Viesti Kirjoittaja arpati »

Stefa kirjoitti: Ei ole naulaanastumissuojia, en tiedä miten vaikuttaa. Ainakin jäykemmät ja painavammat. Hommat aika saman tyyppisiä mutta tuota hiekkapuhallusta ei ole tullut tehtyä.
Jep no sitte kokemukset eivät ole aivan vertailukelpoisia :roll: :lol: :lol:
GFF 1518 - 050 354 9376

What each of us calls our 'necessary expenses' will always grow to
equal our incomes unless we protest to the contrary - G.S. Clason

Ellemme varmuudella tiedä, kuinka tulee käymään, olettakaamme, että kaikki käy hyvin - Koivisto
Vastaa Viestiin