Toi mun peli oli sillon kö haettiin katastuslappua. Ihan vaan esimerkiksi et pienikin arvon muutos niin penkki antaa mitä antaa.
Muutoin en oo liian suuria numeroita surru
boschin penkissä on aika vähä noita arvoja mitä pitää muuttaa käsin. auton paino, vetotapa, ja sytytys tapa että kierrosluku on oikeen.
mun omassa taas pitää muuttaa kaikki käsin ja säädön aikana joutuu lämpötilaa seuraa ja muuteleen koko ajan sitä ku mulla ei ole dynossa sää asemaa nii ku boschissa on. mutta säätötyö kalujaha nuo penkit on. ei taida suomesta löytyy mikä näytäs oikeen
Itse olen penkittänyt romut sellaisessa penkissä mikä näyttää aika vähän ajetuista vakioautoista muutaman hevosen sisällä siihen mitä tehdas on joskus luvannut...lienee sellainen kohtuullinen tarkkuus?
Penkin tulokset voi olla sitä sun tätä... Monta kertaa huvittaa kun kuulee millaisia lukemia mistäkin moottorista on penkitetty ja tietää samalla itte sen olevan pyhä mahdottomuus ko. koneen specseillä... Tuntuu että toisista penkeistä ajetaan hurjia myyntitehoja ja toisis ne jää sitten kauas siitä... Mutta samapa tuo toisaalta mitä se penkki näyttää, pääasia että saadaan tutkittua pienten muutosten vaikutuksia kokonaisuuteen...
Eikait mitää kiellettyä!Mullakin tuo miraapartti kuulemma liian pikkukoneella,mut kyllä se mulle passaa.Toki oon vanaha äijä. :oops:Lisään vaan,ett ei tällä foorumilla oo mitää ollu.
Tuli muuten yht'äkkiä mieleen...
...eikös täällä joskus ollut joku topic, jossa joku "kokeili" erilaisia tuunauskeinoja autoonsa?
Virityslastu = sipsilastuja survottuna bensatankkiin
Kevennys = folioteippiä ympäri auton
jne...
Käsittääkseni oli ihan huumorilla kynäilty koko juttu.