Vääntöä italialaisista merkkikerhoista ja Lahden näyttelystä
Re: Vääntöä italialaisista merkkikerhoista ja Lahden näyttel
Lahdessa classic motor soussa vai mikä se nyt oli.Siellä sulassa sovussa einkä minä ainakaan syrji ketään auto harrastajaa, vaikka kuulun vain carffiin ja Gruppoon ai niin kuulunhan mä siihen clubiin jossa Abartteja ja kaikkia muitakin makarooni merkkejä harrastetaan.
ladan esiisä Fiat 124 special T
Re: Vääntöä italialaisista merkkikerhoista ja Lahden näyttel
Joo, sorry! Siis tapahtumahan on Classic Motor Show (CMS) Tuli näköjään vain kirjoitettua liian nopeasti, eikä ajateltua...Sämpy kirjoitti:HCS-KVG eli koitin googlettaa mikä "Car Show" tms tämä nyt sitten olis ja katsoin CARFfin ja AREFfin tapahtumatkin mutta ei nyt sattunut silmään että mikä tapahtuma on kyseessä?
"tähän pitäisi ilmeisesti kirjoittaa joku kiva slogani"
Re: Vääntöä italialaisista merkkikerhoista ja Lahden näyttel
Noin myöhemmin oletinkin, kun tulin vilkaisseeksi topikin otsikkoa. Jonka vieläpä itse kirjotin kun lohkaisin tämän keskustelun.
Jokainen Fiat on pelastamisen arvoinen.
www.saminosat.net
www.saminosat.net
Re: Vääntöä italialaisista merkkikerhoista ja Lahden näyttel
Keltsi kirjoitti:Itse istun CARF:n hallituksessa ja kyllä meillä on koko ajan hyvä keskusteluyhteys AREF:n hallituksen kanssa. Mitään vanhoja kaunoja ei mielestäni enään ole ko. kerhojen välillä, vaan kerhojen välistä yhteistyötä on pyritty yhdessä kehittämään mm. HCS:n yhteisellä osastolla jo muutaman vuoden ajan.
Kiitos tästä vastauksesta Keltsi, on hyvä että joku foorumilla aktiivinen osaa kertoa missä mennään.
Mun mielestä on turhaa vaatia että kaikki tulisivat yhteiselle osastolle, mutta olisihan sekin hienoa että osastot olisivat lähekkäin ja sisällöstä olisi sovittu sen verran ettei olisi turhia päällekkäisyyksiä, toki olisihan sekin hieno että sukulaismallit saataisiin rinnakkain vertailtavaksi...
Fiat X1/9 1500 5-Speed -80 ja 126 - 76
Re: Vääntöä italialaisista merkkikerhoista ja Lahden näyttel
Tuo vanhimman Alfa-kerhon henkiin herättäminen on ihan mielenkiintoinen juttu. Onkohan siis ilmeisesti mukaan saatu vanhoja jäseniäkin? Niitä vanhoja tarroja jaettiin taannoin nimenomaan sen ikäisiin Alfoihin arkiston kätköistä, joissa se olisi 60-luvulla voinut olla. Lisäys: lueskelin nuo sivut tarkemmin läpi ja aika harmillisen vähän tästä tutkimustoiminnasta kerrottiin. Itselläni olisi paljon 50-70 -luvun harvinaistakin (1900/Ar8,SS/F12/jne.) arkistomateriaalia, jota voisin lainata, jos vähän avoimemmin esiinnyttäisiin. Tallissamme on tällä hetkellä parikymmentä 1960-76 tehtyä Alfaa.
En missään nimessä halua lietsoa riitaa, kunhan muistelin mitä olen sivusta seurannut. Itse toimin 1998-2004 aktiivisesti Carfissa ja aika erilaisessa Suomen Löytöautot ry:ssä hallituksen jäsenenä, joten nostan hattua Keltsille ja muille nykyisille clubilaisille ja entusiasteille jos eripurat on saatu kuopattua. Itse olen aikoinaan(kin) saanut henkilökohtaisia uhkauksia ja virallisen porttikiellon Bella Italiaan järjestettyäni Carfin tapahtumia ja houkuteltuani vanhoja jäseniä takaisin sadoilla kahden kilon lukupaketeilla (vanhoja Klöverbladeteja ja Il Biscioneja sekä se 1979-89 historiikkki), mikä ei kyllä mielestäni ollut silloin järin hauskaa "palautetta" ja jäinkin ajan myötä taka-alalle klubin toiminnassa, tosin enemmän ajan puutten takia. Silloin oli vähän vakavahenkistä koko homma, nuo lehdetkin olivat menossa roskiin, mutta keksin lähettää ne vanhan jäsenrekisterin avulla clubistakadonneille Alfisteille. Carfin jäsen olen ollut vuodesta 1985 ja sittemmin olen liittynyt mm. GFF ja FSO -kerhojen jäseneksi. Entusiastiksi en kymmenen vuotta sitten pyydettyäni jäsenyyttä päässyt, mutta en ole tästä ottanut sen enempää itseeni. Hiekkalaatikkonsakin voi tehdä vaikka itse.
En missään nimessä halua lietsoa riitaa, kunhan muistelin mitä olen sivusta seurannut. Itse toimin 1998-2004 aktiivisesti Carfissa ja aika erilaisessa Suomen Löytöautot ry:ssä hallituksen jäsenenä, joten nostan hattua Keltsille ja muille nykyisille clubilaisille ja entusiasteille jos eripurat on saatu kuopattua. Itse olen aikoinaan(kin) saanut henkilökohtaisia uhkauksia ja virallisen porttikiellon Bella Italiaan järjestettyäni Carfin tapahtumia ja houkuteltuani vanhoja jäseniä takaisin sadoilla kahden kilon lukupaketeilla (vanhoja Klöverbladeteja ja Il Biscioneja sekä se 1979-89 historiikkki), mikä ei kyllä mielestäni ollut silloin järin hauskaa "palautetta" ja jäinkin ajan myötä taka-alalle klubin toiminnassa, tosin enemmän ajan puutten takia. Silloin oli vähän vakavahenkistä koko homma, nuo lehdetkin olivat menossa roskiin, mutta keksin lähettää ne vanhan jäsenrekisterin avulla clubistakadonneille Alfisteille. Carfin jäsen olen ollut vuodesta 1985 ja sittemmin olen liittynyt mm. GFF ja FSO -kerhojen jäseneksi. Entusiastiksi en kymmenen vuotta sitten pyydettyäni jäsenyyttä päässyt, mutta en ole tästä ottanut sen enempää itseeni. Hiekkalaatikkonsakin voi tehdä vaikka itse.