Ulkonäkö?

Italomerkkeihin liittymätöntä keskustelua, aihe on vapaa.
Fiiu
Viestit: 630
Liittynyt: 24.03.2003 15:48
Paikkakunta: Koria

Ulkonäkö?

Viesti Kirjoittaja Fiiu »

Onko sinulle tärkeää auton ulkonäkö, vai että tekniikka pelaa ja pieni virittely on kivaa?

Kun tuntuu että nykyisin ihmisille on niin suunnattoman tärkeää tuo ulkonäkö (pitää vahata joka päivä jne.)
Moottorin kunnosta ei niinkään piitata (kunhan kulkee tjps.)
-Jere-

Fiat Stilo 100 Active 3D -03
Fiat Argenta 120i.e -85
Fiat Argenta 2000 -82
Fiat 126 Bambino -76
Avatar
fiat forever
Viestit: 306
Liittynyt: 15.04.2003 23:10
Paikkakunta: kokkola

Viesti Kirjoittaja fiat forever »

ei saa tippua mitään mottorista ja muutenkin puhdas pellin alta ja sitten vasta siihen mitä mut näkee...!!!!
-Ei taitoa ilman tuuria-
-kyllä tässä menee tie ekkös sää näe?-
Avatar
veikko
Viestit: 278
Liittynyt: 10.02.2004 06:01
Paikkakunta: Vihti kk

Viesti Kirjoittaja veikko »

Tekniikka minunkin mielestä ensisijalle,mutta pitää se ulkonäkökin pitää kunnossa.Siinä sitä onkin hommaa kun on itsellä kaksi autoa ja prätkä ja vaimon auto sekä tytön mopo.Poika sentään hoitaa itse kulkuneuvonsa.
Fiat 600 903cc -71
Avatar
_JL_
Viestit: 336
Liittynyt: 17.11.2003 18:24
Paikkakunta: Seinäjoki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja _JL_ »

Itselleni on tärkeämpää tuo tekniikka kuin ulkonäkö. Autossani on pelkääjänpuolella pitkä naarmu ja kaikkea pientä. Kuitenkin näyttää vielä suhteellisen hyvälle.

Viime viikolla tuli juuri kolme uutta lommoa konepeltiin, kun kaasarit eivät oikein toimineet. Ei mahtunut enää uuteen kokoonpanoon tuollainen stoppari mikä olisi tuon estänyt, otti kiinni ilmanputsariin. Jäi sitten konepelti ylös ja pieni tuuli oli tuolloin pihalla, sehän nyt on selvää mitä tuosta seurasi :(

Nyt tuo tekniikka kuitenkin toimii.
Lancia Beta Coupe 1600
http://jhl.1g.fi
kaleppo
Viestit: 12
Liittynyt: 04.05.2004 02:38
Paikkakunta: savonlinna

Viesti Kirjoittaja kaleppo »

ei se ulkonäkö mutta toimivuus,monesti nauranu kun on autossa kalliit spoikat ja vanteet,pellin alla öljyä syövä vakiokone,ja yleensä levikkeitten alla kaikkien rakastamaa ruostetta,enemmän ku tarpeeks.
Avatar
a.r.p.p.e
Viestit: 604
Liittynyt: 14.10.2003 02:24
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja a.r.p.p.e »

renkaat ja jarrut mulla tärkeimmät...sitten muu tekniikka kuntoon ja sen jälkeen vasta rahaa ulkonäköön

eli toisinsanottuna tuunausbudjettissa on matti kukkarossa melkein koko ajan :lol:
"Punkaharjulla syö pintajigi"
Stefa
GFF
Viestit: 2765
Liittynyt: 14.09.2003 18:47
Paikkakunta: Mäntyharju

Viesti Kirjoittaja Stefa »

Itse vaalin sleeper-henkeä. Nykyään kyllä tuo ns. tuning tuntuu olevan etusijalla, no saapahan nauraa.
Kääpiöitä oli kahdeksan ja kahdeksas heistä oli Hullu.
Sheivaa mun dekkii.
NesteHukka

Viesti Kirjoittaja NesteHukka »

Autosta tehdään siistin näköinen, kunhan on saatu tekniikka kuntoon. Siisti tarkoittaa, että ruosteet ja pakkelihalkeamat korjataan ja uusi maali päälle.
Tämä siis Abarth replican tapauksessa. Replicaa nyt tuskin vielä sentään luetaan tuningiksi?

Olen myöskin suosinut sleepereitä, neliovinen mirafiori päällepäin täysin vakiona ja vanhassa maalissa oli omiaan yllätysten aiheuttamiseen :lol:

Alkaa näemmä mirafiorikin tulla auton ikään. Olin tänään tankkaamassa, niin ensimmäisen kerran tultiin kyselemään autosta. Ei tullut puheeksi, mutta mahtaakohan kyseinen harrastajakin lukea tätä foorumia?...
Mr.N
Viestit: 395
Liittynyt: 03.05.2003 16:16
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Mr.N »

Kyllähän nuo hillityt levikkeet ja spoilerit sopivat tiettyihin autoihin, mutta itsekin pidän eniten sleeper-henkisiä autoista.

Mulle on periaatteessa ihan sama miltä auto näyttää parkissa, koska yleensä keskityn itse ajamiseen, joten ajo-ominaisuudet ovat tärkeimpiä tekijöitä siinä tekniikan ohessa.
Avatar
sportspider
Viestit: 282
Liittynyt: 23.12.2003 11:51
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja sportspider »

Juu-u... Käyttöautossa ei niin väliä, kunhan liikkuu ja tekniikka pelaa. Mut mut harrasteautossa kaikki pitää olla viimosen päälle :D
Kunhan malttais noissa harrastevehkeissä hypätä suoraan tekniikan pariin ja sitten vasta lopuksi tehdä korihommat. Into voisi vaan olla kovempi, jos vieressä olis kaverina valmiiks kasattu turbotekniikka 8)
Tommi T
Avatar
vvieri
GFF
Viestit: 19326
Liittynyt: 20.12.2002 13:06
Paikkakunta: Laihia
Viesti:

Viesti Kirjoittaja vvieri »

Nopeastikos sellainen kasataan. 8)
Ville Vieri
www.villevieri.com/autot.htm
- Mikä taidoissa hävitään se tehoilla paikataan! -
Stefa
GFF
Viestit: 2765
Liittynyt: 14.09.2003 18:47
Paikkakunta: Mäntyharju

Viesti Kirjoittaja Stefa »

Ei minullakaan mitään spoilereita ja levikkeitä vastaan mutta pitää sitten sen kulkupuolenkin vastata jo ulkonäköä. Näkee liikaa noita pakoputkiviritettyjä lasikuitulepakoita 18" alut alla ja koneena sitten se vakio 1,3... Hurjimmat laittaa jopa vapaavirtausfiltterin!

Replicathan on tietenkin asia erikseen.
Kääpiöitä oli kahdeksan ja kahdeksas heistä oli Hullu.
Sheivaa mun dekkii.
124 abarth
Viestit: 298
Liittynyt: 25.06.2003 17:25
Paikkakunta: kokkola
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 124 abarth »

mun mielestä kori saa olla vaikka pensselillä maalattu kunhan kulkee :twisted:
Avatar
sft
Viestit: 268
Liittynyt: 24.03.2003 17:09
Paikkakunta: Fiskars

Viesti Kirjoittaja sft »

124 abarth kirjoitti:mun mielestä kori saa olla vaikka pensselillä maalattu kunhan kulkee :twisted:
Täysin samaa mieltä :twisted:
Avatar
Midi^
GFF
Viestit: 1744
Liittynyt: 17.07.2003 14:30
Paikkakunta: Salo

Viesti Kirjoittaja Midi^ »

Sleepperihän se hienoin auto on :)
Tipo STW 1.6 Multijet, Tipo 1.4 i.e, Prisma 1.6 i.e, Stilo 1.6 MW, Stilo 1.4 MW.
Vastaa Viestiin