Tuli käytyä konttorilla...

Italomerkkeihin liittymätöntä keskustelua, aihe on vapaa.
Avatar
fiat forever
Viestit: 306
Liittynyt: 15.04.2003 23:10
Paikkakunta: kokkola

Viesti Kirjoittaja fiat forever »

niin ja pohoisemmaksi noita tapahtumia
(vaasan ylläpuolella oleva tuppukylä =kokkola ois ihan hjuva) :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
-Ei taitoa ilman tuuria-
-kyllä tässä menee tie ekkös sää näe?-
Mr.N
Viestit: 395
Liittynyt: 03.05.2003 16:16
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Mr.N »

Olisihan meitä nytkin tulossa jo ainakin kolme kokoontumisiin.. :D
Paras hetki vois tosiaan olla joskus keskellä viikkoa..?
Avatar
-HH-
GFF
Viestit: 8812
Liittynyt: 20.12.2002 12:44
Paikkakunta: Eepee

Viesti Kirjoittaja -HH- »

No eiköhän se Oulainen tarpeeksi lähellä Kokkolaa ole... :wink: Mutta miten niin ei ole Fiat-kokoontumisia Nestehukka?!? :shock: Vai tarkoitatko tuollaisia epävirallisia?
- Mistä se tieto löytyy? No oikeelta foorumilta tietysti! -
NesteHukka

Viesti Kirjoittaja NesteHukka »

-HH- kirjoitti:No eiköhän se Oulainen tarpeeksi lähellä Kokkolaa ole... :wink: Mutta miten niin ei ole Fiat-kokoontumisia Nestehukka?!? :shock: Vai tarkoitatko tuollaisia epävirallisia?
Tavallaan joo ja vähän sekoilin. :wink:
Avatar
a.r.p.p.e
Viestit: 604
Liittynyt: 14.10.2003 02:24
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja a.r.p.p.e »

personoitu versio kuulostaa ihan hyvältä :lol: tuommoinen epävirallinen kokoontuminen siis tosiaan olisi ok, mutta ei mitään ratapäivää ettei tule minulle paha mieli :(
"Punkaharjulla syö pintajigi"
Avatar
vvieri
GFF
Viestit: 19322
Liittynyt: 20.12.2002 13:06
Paikkakunta: Laihia
Viesti:

Viesti Kirjoittaja vvieri »

Miksikäs sitä ratapäivillä ajellessa, tai niitä katsellessa paha mieli tulisi? :roll:
Ville Vieri
www.villevieri.com/autot.htm
- Mikä taidoissa hävitään se tehoilla paikataan! -
124 abarth
Viestit: 298
Liittynyt: 25.06.2003 17:25
Paikkakunta: kokkola
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 124 abarth »

radalla on kivaaaa :D :D :D :D :D
saa revitellä täysillä :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Avatar
a.r.p.p.e
Viestit: 604
Liittynyt: 14.10.2003 02:24
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja a.r.p.p.e »

tulee paha mieli kun omasta autosta ei ole radalle juuri muuksi kuin pujottelukeilaksi :o tai sitten on mentävä ajamaan jotain taloudellisuusajoa jossa paras auto on se mikä menee tankillisella pisimmälle :P
"Punkaharjulla syö pintajigi"
124 abarth
Viestit: 298
Liittynyt: 25.06.2003 17:25
Paikkakunta: kokkola
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 124 abarth »

saahan sitä aina mennä jonkun kyytiin pelkäämään :lol:
NesteHukka

Viesti Kirjoittaja NesteHukka »

Mikähän olisi miitille ajankohta? Mää pistän meinaan kohta Fiatin telakalle, joten ennen sitä olis hyvä. :D
Paska homma, mutta kun ei ole tiloja jossa talvella viitsisi laitella.

Nyt on aika lailla projektia, kun pitäisi jarrutehostaja vihdoin siirtää, ja asentaa ruisku samalla, ja sitten tehdä uusi pakoputki.

Sitten kun noi on tehty, niin jos aikaa jää, niin pitäisi autosta repiä haljenneet paklaukset auki, fiksata kolaroitu etulokari, asentaa Abarth-takaspoleri ja maalata auto.
Mr.N
Viestit: 395
Liittynyt: 03.05.2003 16:16
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Mr.N »

Mulle on oikeastaan ihan sama missä päin Pirkanmaata ja milloin. Itse en kuitenkaan fiiatilla paikalle pääse :(, joten voin toimia tarvittaessa vaikka virallisena paparazzina. :D
NesteHukka

Viesti Kirjoittaja NesteHukka »

Mr.N kirjoitti:Mulle on oikeastaan ihan sama missä päin Pirkanmaata ja milloin. Itse en kuitenkaan fiiatilla paikalle pääse :(, joten voin toimia tarvittaessa vaikka virallisena paparazzina. :D
Ladakerholla oli joskut taannoin miitti pirkkahallin parkkipaikalla. Olisko siinä mitään ideaa?
Avatar
fiat forever
Viestit: 306
Liittynyt: 15.04.2003 23:10
Paikkakunta: kokkola

Viesti Kirjoittaja fiat forever »

Mr.N kirjoitti:Mulle on oikeastaan ihan sama missä päin Pirkanmaata ja milloin. Itse en kuitenkaan fiiatilla paikalle pääse :(, joten voin toimia tarvittaessa vaikka virallisena paparazzina. :D
just sama asia ja ajomatkaa löytyy kaikenlisäksi mutta oishan mukavaa tulla katsomaan OIKEITA AUTOJA!!!
-Ei taitoa ilman tuuria-
-kyllä tässä menee tie ekkös sää näe?-
Avatar
a.r.p.p.e
Viestit: 604
Liittynyt: 14.10.2003 02:24
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja a.r.p.p.e »

kyllä ainakin mulle pirkkahallin parkki sopisi kohtauspaikaksi...harmi vaan että joudun lähtee maalle ja tulen paikkakunnalle vasta 24.5 :cry: Toivottavasti mahdollinen meetinki olisi vasta tuon ajankohdan jälkeen tai sitten voisi tapahtuman toteuttaa toistekin...
"Punkaharjulla syö pintajigi"
Avatar
arpati
GFF
Viestit: 2818
Liittynyt: 03.03.2003 20:26
Paikkakunta: Punkalaidun

Viesti Kirjoittaja arpati »

Jep pankaa meettiä pystyyn vaan, tän kevään(kevättalven aikana tässä Tampereen ympäristössä on ladakerhon/paikallisten omia juttuja ollu ihan kivasti eli talvella pirkanhovissa jossa itekin olin ja sitte tosiaan on ollu kaupungissakin joku meetti, viime lauantaina oli ladakerhon virallinen tapaaminen ahvenistolla eli ratapäivä ja siellä oli myös lada 1600 cupin autoja ajamassa sekä muita tehokkaampia ladoja samalla vuorolla, miedommat laitokset sitte omalla vuorollaan, ite en ajellu (siis kehdannu kun on vaan 1200 kone nappisfarkussa :lol: ), ihan hauskaa :D oli kattella kun hurjemmat vehkeet veti sluibaa siinä mutkassa kun tullaan pääsuoralle (? varikkosuora kuitenkin)....

Kuis nirsoja ootte jos ilmestyy nappiksella sekaan :roll: Ei ole yhtään fiudea ajossa :lol:
GFF 1518 - 050 354 9376

What each of us calls our 'necessary expenses' will always grow to
equal our incomes unless we protest to the contrary - G.S. Clason

Ellemme varmuudella tiedä, kuinka tulee käymään, olettakaamme, että kaikki käy hyvin - Koivisto
Vastaa Viestiin