Tuli käytyä konttorilla...

Italomerkkeihin liittymätöntä keskustelua, aihe on vapaa.
NesteHukka

Tuli käytyä konttorilla...

Viesti Kirjoittaja NesteHukka »

...ja leima tulikin tällä kertaa ensimmäisellä yritykseällä Fiiattiin!!! :mrgreen:
Tässähän voisi alkaa pikkaisen usko palata siihen, että inhimillinen katsastus voi olla muutakin kuin pelkkää urbaanilegendaa.
Asiallinen katsastusmies, katseli kyllä autosta paikat läpi tarkasti, mutta koputteli aika maltillisesti.
Mainitsi vielä, lopuksi, että mukava nähdä vähän harvinaisemmaksikin käyneitä autoja.
Etujarrut otti vähän epätasaisesti, mutta muuta ei löytynyt.

Nyt varmaan loppuu taas moneksi kuukaudeksi skitsoiluviestit yms.
Ne olivat vaan ilmentymä siitä, että minulla oli parin viikon sisällä katsastus :lol: (jaa vähänkös meikäläistä sitten kyykytetty Rantaperkiössä aikanaan, kun näin paljon katsastusta pelkää. Pulssi oli varmaan tapissa ja adrenaliini virtasi) :shock:
Avatar
a.r.p.p.e
Viestit: 604
Liittynyt: 14.10.2003 02:24
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja a.r.p.p.e »

heh,onneksi olkoon!
"Punkaharjulla syö pintajigi"
Avatar
Sergei the Eagle
Viestit: 343
Liittynyt: 12.04.2003 11:55
Paikkakunta: Nikinoja

Viesti Kirjoittaja Sergei the Eagle »

Nykyisin kyllä vanhemmilla ja harvinaisemmilla autoilla konttorilla käydessä on saanut hyvää palautetta autosta.Kyllä katsastusmieskin on ihminen siinä missä me muutkin ja on kai se mukavampaa nähdä sellaisten ihmisten autoja jotka niistä ihan oikeesti välittää.Ainakin itse tuntisin jos katsastusmies olisin näin.
-Sergei the Eagle-
Fiat Bertone Ritmo Cabriolet
Toyota Avensis Wagon
Yamaha FJ 1200
"Hasta la vista baby"
NesteHukka

Viesti Kirjoittaja NesteHukka »

Sergei the Eagle kirjoitti:Nykyisin kyllä vanhemmilla ja harvinaisemmilla autoilla konttorilla käydessä on saanut hyvää palautetta autosta.Kyllä katsastusmieskin on ihminen siinä missä me muutkin ja on kai se mukavampaa nähdä sellaisten ihmisten autoja jotka niistä ihan oikeesti välittää.Ainakin itse tuntisin jos katsastusmies olisin näin.
Näinhän se pitäisi normaalisti olla. Itse rääkkäsin itseäni asennevikaisella katsastusasemalla vuosia ja ihan turhaan, kun luulin, että meno on samanlaista kummiskin joka asemalla. Noh, eipä ollutkaan. :)
Mr.N
Viestit: 395
Liittynyt: 03.05.2003 16:16
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Mr.N »

Hyvä juttu, onnea vain täältäkin. :D
Millä konttorilla kävit?
NesteHukka

Viesti Kirjoittaja NesteHukka »

Kangasalan suomen autokatsastus.
Kaksi kertaa nyt käynyt siellä ja eri autoilla, ja molemmilta kerroilta suupielet ylöspäin. :D
Avatar
iso D
Viestit: 251
Liittynyt: 04.05.2004 18:02
Paikkakunta: MÄNTSÄLÄ

Viesti Kirjoittaja iso D »

Onnea vaan täältäkin.!Tietääkö muuten kukaan minkalainen asenne mahtaa olla keravan konttorilla vanhojen autojen suhteen?itellä ois rekisteröinti katsastus tän kuun lopussa tohon 600:seen..mulla kun sattuu olemaan noi abartin levikkeet kyljissä,ni meinaan et pitääkö ne muutoskatsastaa,luin joskus jostaki et jos 5cm enempää ei levitä puoleltaan,ni ne on ok!!??kone on onneksi vakio vielä,et ei konttorilla tartte siitä tapella...
NesteHukka

Viesti Kirjoittaja NesteHukka »

Mulla ei lue rekisteriotteessa levikkeistä mitään, mutta leveyttä on otteeseen lisätty 5cm yhdessä katsastuksessa.
Mr.N
Viestit: 395
Liittynyt: 03.05.2003 16:16
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Mr.N »

NesteHukka kirjoitti:Kangasalan suomen autokatsastus.
Kaksi kertaa nyt käynyt siellä ja eri autoilla, ja molemmilta kerroilta suupielet ylöspäin. :D
Juuh, siellä on yleensä suhtauduttu italialaisiin aika hyvin. Niin ja jos olisin konttorireissustasi tiennyt aiemmin niin olisin voinut tulla vaikka kameran kanssa norkoilemaan.. :D
cartman
Viestit: 48
Liittynyt: 29.11.2003 14:31

Viesti Kirjoittaja cartman »

Kangasalan konttorista erittäin positiivisia kokemuksia täälläkin. Siellä olen käynyt muutaman vuoden ja käyn jatkossakin. Linnainmaan asemasta olen kuullut aika uskomattomia juttuja, kannattanee pysyä kaukana.
Mr.N
Viestit: 395
Liittynyt: 03.05.2003 16:16
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Mr.N »

No helevetti, täältähän alkaa jo löytymään kummasti lähiseudun Fiat-ihmisiä. Meidän täytyy alkaa pitämään kokoontumisia Kangasalan katsastusasemalla. :lol:
Fiiu
Viestit: 630
Liittynyt: 24.03.2003 15:48
Paikkakunta: Koria

Viesti Kirjoittaja Fiiu »

Taidanpa tuoda Argentankii sitten Kangasalan asemalle :lol:
-Jere-

Fiat Stilo 100 Active 3D -03
Fiat Argenta 120i.e -85
Fiat Argenta 2000 -82
Fiat 126 Bambino -76
Avatar
fiat forever
Viestit: 306
Liittynyt: 15.04.2003 23:10
Paikkakunta: kokkola

Viesti Kirjoittaja fiat forever »

mukavaa kun kerrankin meni kerrasta :lol:
-Ei taitoa ilman tuuria-
-kyllä tässä menee tie ekkös sää näe?-
Avatar
a.r.p.p.e
Viestit: 604
Liittynyt: 14.10.2003 02:24
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja a.r.p.p.e »

tuommonen kokoontuminen johonkin Tampere-Kangasala suunnalle vois olla ihan mukavaa vaihtelua arkeen...pääsis välillä näkemään kunnon kulkupelejäkin :lol: Onko muita asiasta kiinnostuneita?
"Punkaharjulla syö pintajigi"
NesteHukka

Viesti Kirjoittaja NesteHukka »

Kun on Ladakokoontumisia, niin miksei fiiattikokoontumisiakin!
Ei tosin sitten mielellään viikonloppuna, jos pieni toive tähän väliin...

...ja sori a.r.p.p.e, täytyi ottaa käyttöön personoitu versio sigustasi, jos et pahastu :D
Vastaa Viestiin