Tuli käytyä konttorilla...

Italomerkkeihin liittymätöntä keskustelua, aihe on vapaa.
Avatar
vvieri
GFF
Viestit: 19325
Liittynyt: 20.12.2002 13:06
Paikkakunta: Laihia
Viesti:

Viesti Kirjoittaja vvieri »

Olen joskus kuullut jostain että on kuulemma mahdollista saunoa ilman kaljaa. :shock: Onko joku kuullut vastaavaa?

Pahus, kun on niin pitkä matka.. :roll:
Ville Vieri
www.villevieri.com/autot.htm
- Mikä taidoissa hävitään se tehoilla paikataan! -
NesteHukka

Viesti Kirjoittaja NesteHukka »

vvieri kirjoitti:Olen joskus kuullut jostain että on kuulemma mahdollista saunoa ilman kaljaa. :shock: Onko joku kuullut vastaavaa?
Isot pojat ainakin puhuivat, että kaljan saunassakin voi korvata aina raikkaalla Koskenkorvalla, jos niikseen on. Tosin silloin täytyy olla tarkkana ettei tule nestehukka :mrgreen:
Avatar
fiat forever
Viestit: 306
Liittynyt: 15.04.2003 23:10
Paikkakunta: kokkola

Viesti Kirjoittaja fiat forever »

minä olen kokeillut kyseistä puhaa ja sanon että kauhea kokemus :lol:
Viimeksi muokannut fiat forever, 17.05.2004 21:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-Ei taitoa ilman tuuria-
-kyllä tässä menee tie ekkös sää näe?-
Avatar
lanciay10
GFF
Viestit: 989
Liittynyt: 17.07.2003 09:07
Paikkakunta: Laihia, pohojanmaa

Viesti Kirjoittaja lanciay10 »

Ei sitä Köyliöstäkään mahoton matka ois ajella, jos Lancisella uskaltaa hiipattien sekaan tulla?
Lanciat: Lybra 20v, Kappa 20vt sw, Y10 FIRE turbo ja sit vielä Abarth Punto Evo & Ducato & Ducati
Avatar
arpati
GFF
Viestit: 2818
Liittynyt: 03.03.2003 20:26
Paikkakunta: Punkalaidun

Viesti Kirjoittaja arpati »

Vai ei pojat pysty saunoon ilman kaljaa :roll: No joo kyä sitä ny jonkun voi ottaa saunan jälkeen mutta on turhan kallis harrastus mulle :lol:

No sanokaa ny si kiinnostaako vai ei??? Jos pojaat ei pysty saunoon ilman kaljaa niin kyä sinne saa yäksikin jäädä jos ottaa sen verran ettei rattiin mennä.... :wink: Saa ottaa si makuupussin mukaan että tarkenee ja mahdollisesti makuualustan mökin varustus kun ei ole kovin hyvä :lol: Takka tosiaan löytyy jossa makkarat saa paistettua....

No saunominen voi olla tietty vaikeeta ilman kaljaa jos ei treenaa ahkerasti :lol: Mää ny saunoisin vaikka joka päivä ja melkein saunonkin :twisted: Menis kaljaa aika paljon jos harrastaisin :roll:
GFF 1518 - 050 354 9376

What each of us calls our 'necessary expenses' will always grow to
equal our incomes unless we protest to the contrary - G.S. Clason

Ellemme varmuudella tiedä, kuinka tulee käymään, olettakaamme, että kaikki käy hyvin - Koivisto
Stefa
GFF
Viestit: 2765
Liittynyt: 14.09.2003 18:47
Paikkakunta: Mäntyharju

Viesti Kirjoittaja Stefa »

Vaihteeksi hieman topicciinkin liittyen vaikka off-topic aluetta onkin. Käytin käyttöauton leimalla pari kk sitten, silloin jo oli kuulunut kolinaa ja ajattelin että kyllä se siinä ravistimessa löytyy niin ei itse tarvi etsiä lähdettä. Kuitenkin auto läpi, ainoa huomatus pienestä ruostereiästä helmassa. Ajettelin että varmaan joku pakoputki kolisee, tarvii kattella kun kerkii... Rupesin havaitsemaan että auto pujahtelee ajossa, katselin puita että eihan täällä tuulekkaan. Selvittelin sitten sen kolinan lähdettä ja totesin että molemmat etualapallot aivan loppu, välystä millin ja parin väliin. Taisi katsastusmies keskittyä sitä ruosteista helmaa tökkimään.
Kääpiöitä oli kahdeksan ja kahdeksas heistä oli Hullu.
Sheivaa mun dekkii.
Avatar
-HH-
GFF
Viestit: 8812
Liittynyt: 20.12.2002 12:44
Paikkakunta: Eepee

Viesti Kirjoittaja -HH- »

Saman olen huomannut - ei ne ravistimessa kauheen tarkasti noita väljyyksiä löydä.
- Mistä se tieto löytyy? No oikeelta foorumilta tietysti! -
Stefa
GFF
Viestit: 2765
Liittynyt: 14.09.2003 18:47
Paikkakunta: Mäntyharju

Viesti Kirjoittaja Stefa »

Tuo katsastus oli kyllä muutenkin aika epämielyttävä kokemus, tuo oli siis lahdessa katsastajankadulla. Aikaisempina vuosina käynyt mikkelissä valtiolla tai viiskakkosessa ja kerran imatralla valtiolla. Nuo katsastukset todellakin toimi, oli oikein kiva päästä omaa autoa syynäämään nosturilla.
Kääpiöitä oli kahdeksan ja kahdeksas heistä oli Hullu.
Sheivaa mun dekkii.
Vastaa Viestiin