Vaihteisto
Vaihteisto
kertokaas viisaat minkä vaihteisto tämä on, kun sain tälläsen lootan ja antajakaan ei tiennyt minkä laatikko kyseessä, itte epäilisin nissania, mutta voi olla kait fiiatinki (en tiedä)
loota niin paskanen ettei näy missään mitään tekstiä ja ei ole tietoo mistä kohen kattelis
huomenna puran laatikon romuksi
loota niin paskanen ettei näy missään mitään tekstiä ja ei ole tietoo mistä kohen kattelis
huomenna puran laatikon romuksi
Re: Vaihteisto
Pahasti näyttää uunon latikolle.
Re: Vaihteisto
Stanssausten fontista näkee heti että Italiasta on kotoisin, mut muuta en osaa sanoa.
Understeer is definitely a crime -Colin Mcrae
Re: Vaihteisto
Unskin laatikko sanoisin kanssa, tai-- onkos tää nyt 4-lovinen kun on tommonen pääty? En osaa erottaa moottorin kiinnitystä että onko soholle vai tikkukoneelle, mutta pakkivaloanturista päätelle ei ole ainakaan vanhemman seiskan. Jos on pikkujako moottoriin niin olisiko Uno 45:ssa ollut nelivaihteista askia? Olen luullut että sohot olisi aina 5-lovisia mutta oliko se vaan s-mallin erikoisuus. Fire-unon laatikkoa en ole koskaan nähnytkään, niissähän taisi olla kanssa 4-lovista.
Että kiinnityspulttien välejä mittaamaan vaan että saadaan lopullinen varmuus.
Että kiinnityspulttien välejä mittaamaan vaan että saadaan lopullinen varmuus.
Jokainen Fiat on pelastamisen arvoinen.
www.saminosat.net
www.saminosat.net
Re: Vaihteisto
enpä viitti alakaa mittailee reikäjakoja, mutta voinhan purkaa sen valokuvien kanssa jos se ny jotakin auttaaSämpy kirjoitti:Unskin laatikko sanoisin kanssa, tai-- onkos tää nyt 4-lovinen kun on tommonen pääty? En osaa erottaa moottorin kiinnitystä että onko soholle vai tikkukoneelle, mutta pakkivaloanturista päätelle ei ole ainakaan vanhemman seiskan. Jos on pikkujako moottoriin niin olisiko Uno 45:ssa ollut nelivaihteista askia? Olen luullut että sohot olisi aina 5-lovisia mutta oliko se vaan s-mallin erikoisuus. Fire-unon laatikkoa en ole koskaan nähnytkään, niissähän taisi olla kanssa 4-lovista.
Että kiinnityspulttien välejä mittaamaan vaan että saadaan lopullinen varmuus.
kaikki mikkä tarttuu magneettiin, menee romulaatikkoon paitti jos on oikein nätissä kunnossa
Re: Vaihteisto
Kytkimen puolelta vaan kopasta kuva niin siitä se selkiää.
55 numeroiset soho uunot on 4 vaihteisia,fireistä ei mitn havaintoa vanhemmista.
55 numeroiset soho uunot on 4 vaihteisia,fireistä ei mitn havaintoa vanhemmista.
Re: Vaihteisto
Mahtaa olla 903cc mallista.Ei ainakaan sohon.
Re: Vaihteisto
C501:n näkyy olevan, ja veikkaan siltä pohjalta, että Fire-Unon nelivaihteinen aski.
If it ain't broke, you're not trying hard enough.
Re: Vaihteisto
olishan siitä kuvia enemmänki mutta täytyy ensin opetella tän kuvien laitto jos sitten myöhemmin enemmän rojekti kuvia
työkalut kyllä vielä lisääntyivät kun purin tuohon päälle vielä pari automaatti lootaa
Re: Vaihteisto
Jokos siellä oli joku kotiseppä lootaa tutkinut kun oli punaista silikonimömmöä. Jotenkin kuluneen näköiset rattaatkin. Tosin onhan Firessä semmoista räjähtävää voimaa että vaihteistoremppaa äkkiä pukkaa
Ei satu muuten olemaan tietoa 90-luvun Audin automaattiaskin takana keskellä olevan anturin kiinnityksestä, työkaverin autossa vuotaa juuresta öljyä eikä keksi miten anturi on kiinni kun ei näy kierrettä taikka muutakaan mutta anturi ei liiku mihinkään. Perusmallissa ei ole tuota anturia niin ei löydy räjäytyskuvista eikä kuulemma muutenkaan netistä tietoa.
Ei satu muuten olemaan tietoa 90-luvun Audin automaattiaskin takana keskellä olevan anturin kiinnityksestä, työkaverin autossa vuotaa juuresta öljyä eikä keksi miten anturi on kiinni kun ei näy kierrettä taikka muutakaan mutta anturi ei liiku mihinkään. Perusmallissa ei ole tuota anturia niin ei löydy räjäytyskuvista eikä kuulemma muutenkaan netistä tietoa.
Jokainen Fiat on pelastamisen arvoinen.
www.saminosat.net
www.saminosat.net
Re: Vaihteisto
valitettavasti en tiijä rinkeli autosta tuon taivaallista, mutta eikös tolla auti foorumilla luulis olevan tietoo siitä, mutta luulis sen olevan kierteellä kiinni jos ei ole mitään ulkopuolista kiinikettä, mutta kannattaa tosiaan ottaa oikeesti selevää miten se irtoo, voi tulla vaan aika tyyriiks irrotus kokeiluSämpy kirjoitti:Jokos siellä oli joku kotiseppä lootaa tutkinut kun oli punaista silikonimömmöä. Jotenkin kuluneen näköiset rattaatkin. Tosin onhan Firessä semmoista räjähtävää voimaa että vaihteistoremppaa äkkiä pukkaa
Ei satu muuten olemaan tietoa 90-luvun Audin automaattiaskin takana keskellä olevan anturin kiinnityksestä, työkaverin autossa vuotaa juuresta öljyä eikä keksi miten anturi on kiinni kun ei näy kierrettä taikka muutakaan mutta anturi ei liiku mihinkään. Perusmallissa ei ole tuota anturia niin ei löydy räjäytyskuvista eikä kuulemma muutenkaan netistä tietoa.
mutta onko se varma että se anturi vuotaa, jos vaikka öljynvaihossa on hurautettu askiin kaikki öljyt kerralla ja sen takia tullut laatikko ylen täytön jalakeisessä käynnistyksessä ja nyt se näyttäs siltä että anturi vuotas
itelle kun laitan uudet öljyt niin ensin laitan 4 litraa ja käynnistän ja selaan vaihteet läpi ja käynnissä sitten lisään loput 4 litraa justiinsa sen laatikon ylen annon takia ja säästyy lattiakin siistimpänä