Sunnuntain skitsojutut

Italomerkkeihin liittymätöntä keskustelua, aihe on vapaa.
NesteHukka

Sunnuntain skitsojutut

Viesti Kirjoittaja NesteHukka »

EN tiedä onko tää ongelma kellään näin paha kuin mulla. Minä vihaan nykyautoja. Oikein siis tulen pahalle tuulelle kun liikenteessä nään näitä nykyautoja. Ne saatanan puskurit, jotka sulautuu koriin ja on korin väriset, vihaan niitä. Tekisi mieli moottorisahan kanssa mennä vähän asialle.
Vihaan etuvetoisia autoja (annan armopisteitä vanhoille etuvetoisille)
Vihaan pitkiä autoja. Vihaan pyöreitä muotoja autoissa. Vihaan äänettömyyttä.
Ajatus siitä, että joskus joutuisin ajamaan jollakin tuollaisella paskalla saa minut kauhun valtaan. Millä minä sitten ajan kun ei enää mistään löydy edes kunnostuskelpoista takavetoladaa?
Taidan ostaa siinä vaiheessa mopon. Mutta helvetti nekään ei ole enää entisensä. Jotain helvetin skoottereita! Mää meen vaihtoon.

(disclaimer, alkohoolia veressä)
Avatar
vvieri
GFF
Viestit: 19325
Liittynyt: 20.12.2002 13:06
Paikkakunta: Laihia
Viesti:

Viesti Kirjoittaja vvieri »

:lol:
Ville Vieri
www.villevieri.com/autot.htm
- Mikä taidoissa hävitään se tehoilla paikataan! -
Mr.N
Viestit: 395
Liittynyt: 03.05.2003 16:16
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Mr.N »

NesteHukalla ei taida olla nestehukkaa.. :lol:
J. Saari
GFF
Viestit: 356
Liittynyt: 23.12.2002 21:35
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja J. Saari »

:lol:
Nariseva lehtijousi tekee auton.
-----------
Ritmo 85 CL
Alfa 75 1.6 TC
Avatar
SamiU
Viestit: 252
Liittynyt: 15.02.2004 11:33
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja SamiU »

:twisted:
127 -79

Liityin Foorumiin 2004, edelleen kesäisin fiudella 8-)
dunaaja
GFF
Viestit: 1802
Liittynyt: 24.03.2004 23:48

Viesti Kirjoittaja dunaaja »

Asiaa!Plastiikka on vallannut ajokaluston tyystin ja mulla oli pienenä muovi potta enää en sellasta halua.Sekin oli pyöreä.
Avatar
fiat forever
Viestit: 306
Liittynyt: 15.04.2003 23:10
Paikkakunta: kokkola

Viesti Kirjoittaja fiat forever »

joo on totta ja pahin on se kun noiden uskotaan olevan hyviä :evil:
-Ei taitoa ilman tuuria-
-kyllä tässä menee tie ekkös sää näe?-
Avatar
sft
Viestit: 268
Liittynyt: 24.03.2003 17:09
Paikkakunta: Fiskars

Re: Sunnuntain skitsojutut

Viesti Kirjoittaja sft »

NesteHukka kirjoitti:Taidan ostaa siinä vaiheessa mopon. Mutta helvetti nekään ei ole enää entisensä. Jotain helvetin skoottereita!
Juu niihän tosa on päässy käymään :( Ei nää enää kunnon PV:itä tai muita vanhempia kunnon mopoja ja jos harvoin näkee niin neki on jotain vakio luumuja :)
Avatar
Sergei the Eagle
Viestit: 343
Liittynyt: 12.04.2003 11:55
Paikkakunta: Nikinoja

Viesti Kirjoittaja Sergei the Eagle »

:lol: :oops:
-Sergei the Eagle-
Fiat Bertone Ritmo Cabriolet
Toyota Avensis Wagon
Yamaha FJ 1200
"Hasta la vista baby"
J. Saari
GFF
Viestit: 356
Liittynyt: 23.12.2002 21:35
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja J. Saari »

Kyllähän se on totta että uudet autot on enemmänkin vimpaimia jolla vaan pääsee paikasta toiseen, ja vaikka kehittyneiksi ja kestäviksi mainostetaan niin kyllä on kiva seurata niitä sähkövikoja. Toisaalta hiukan iäkkäämmät autot on jo liiankin hyviä, hommasin ritmonkin mm. siksi että meinasin ruveta opiskelemaan auton tekniikkaa oikein kunnolla sitä mukaa kun vikoja ilmenee...

Mites opiskelet kun vikoja ei ilmene :cry:
Nariseva lehtijousi tekee auton.
-----------
Ritmo 85 CL
Alfa 75 1.6 TC
Fiiu
Viestit: 630
Liittynyt: 24.03.2003 15:48
Paikkakunta: Koria

Viesti Kirjoittaja Fiiu »

Minulla on lähes samanlainen ajatusmaailma! :lol:
Itse vihaan eniten sitä äänettömyyttä :evil:
Jos ei autossa ole ääntä niin ei myöskään ole woimaa!
Se uusi Nissan Micra (vai mikä nyt onkaan) saa oksennuksen nousemaan kurkkuun ja seiltä päähän kun se tulee vastaan. :x

Raivon valtaan minut saa autojen samanlainen muotoilu ( toiset matkivat toisiaan). Nykyään tuntuu että kaikki autot ovat samanlaisia, joten tunnistan ne myös samanmerkkisiksi välillä :x

Ja sitten se sisustan nykymuotoilu.................. :x
-Jere-

Fiat Stilo 100 Active 3D -03
Fiat Argenta 120i.e -85
Fiat Argenta 2000 -82
Fiat 126 Bambino -76
NesteHukka

Viesti Kirjoittaja NesteHukka »

Niin, mää en ole oikeastaan 20 vuoteen seurannut mitä autoja on markkinoilla. Välillä on ihan pihalla olo, kun joku selittää jostakin elektroniikkavimpaimesta, joka on ollut jo jossakin 10 vuotta vanhassa autossa :lol: Ei voisi vähempää kiinnostaa. Kaikki ESP:t ja EVVK:t mitä näissä nykyautoissa on... Itse mieluummin ajan sitä autoa kun annan tietokoneen ajaa. ...tai tietysti siinä vaiheessa kun lain puolesta se tietokone saa ajaa yksin, ja minä saan siirtyä repsikan paikalle vetämään viinaa, niin siinä vaiheessa voin uuden auton ostaakin :lol:
Vanhat harrastuspelit sitten omassa ohjastuksessa. :lol:
Avatar
vvieri
GFF
Viestit: 19325
Liittynyt: 20.12.2002 13:06
Paikkakunta: Laihia
Viesti:

Viesti Kirjoittaja vvieri »

Nuo 'ajonvakautus' systeemit muuten on äärimmäisen vaarallisia liukkaalla. Kun auto lähtee heittoon ja valmistaudut oikaisemaan, alkaa koppero tekemään jotain ihmeellisiä kommervenkkejä. Onneksi yleensä saa kytkettyä pois. Varmaan jollekin täysin tumpulalle kuljettajalle nuo on ihan ok vähän niinkuin ABS jarrutkin...

(en toki väitä etten itse olisi sellainen ainakin :lol: )
Ville Vieri
www.villevieri.com/autot.htm
- Mikä taidoissa hävitään se tehoilla paikataan! -
dunaaja
GFF
Viestit: 1802
Liittynyt: 24.03.2004 23:48

Viesti Kirjoittaja dunaaja »

Liekö niin huonoja alustaltaan että kaiken maailman ajon hillintä systeemejä pitää asentaa.Niinhän se eräs saksalainen korjattiin tehtaan toimesta kun oli taipumusta kaatuma tautiin.Ja sitten vasta laajempaan myyntiin.
NesteHukka

Viesti Kirjoittaja NesteHukka »

Ellen muuten ihan väärin muista, niin olisiko ollut ensimmäinen auto mihin noita ajovakautussysteemeitä tuli?
Hirvittää ajatella millaisia vaaratilanteita noi systeemit aiheuttaa tumpeloiden käsissä siinä vaiheessa kun kaikki liittimet on hapettuneet, ja ne toimii-eitoimi-toimii...
Vastaa Viestiin