Naapuri kateus, onko sitä...

Italomerkkeihin liittymätöntä keskustelua, aihe on vapaa.
Bravo00
Viestit: 243
Liittynyt: 15.01.2004 18:09

Naapuri kateus, onko sitä...

Viesti Kirjoittaja Bravo00 »

Oletteko havainneet naapuri kateutta???
Oma kokemus on että ei sitä mun mielestä oikein ole...
Aino on yks naapuri, mikä osti saksa mersun, semmosen vanhanmallisen, ei enään edes tervehdi...Se kysy ensten miks vaihdoin mersun Fiatiin, ja mä sitten sanoin ,Että mulle on 200000km loppuunajettu(merkistä riippumatta) (mikä oli uudempi kuin sen nykyisin omistama isompi malli) mut muut naapurit on jutusstellu silloinku oli mersu ja nyt kun on fiat...Ei mitään eroa... :lol:
Mr.N
Viestit: 395
Liittynyt: 03.05.2003 16:16
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Mr.N »

Enpä ole itse ainakaan havainnut kateutta naapurustossa, kaikilla naapureillani on uudehkot farmariautot eikä niitä kiinnosta naapurin pojan menopelit. Yksi on sentään tullut joskus ihmettelemään, kun olen pihalla jotain auton kanssa puuhastellut.

Paras juttu taisi olla, kun vaihdoin takatuuppari-Skodaani sytytystulppia, niin seinänaapuri tulee kyselemään, että mitäs sä siellä tavaratilassa oikein touhuat. Pyysin lähemmäksi katsomaan ja näytin hänelle Skodan "tavaratilan". :wink: :lol: Tuo kertoo jotain naapurieni autotietämyksestä..
Fiiu
Viestit: 630
Liittynyt: 24.03.2003 15:48
Paikkakunta: Koria

Viesti Kirjoittaja Fiiu »

Eipä nuo kai kateellisia oo, kun rassaan vanhaa Argentaa :lol:
-Jere-

Fiat Stilo 100 Active 3D -03
Fiat Argenta 120i.e -85
Fiat Argenta 2000 -82
Fiat 126 Bambino -76
J. Saari
GFF
Viestit: 356
Liittynyt: 23.12.2002 21:35
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja J. Saari »

No kateutta ei ainakaan noin suoranaisesti... Kyllä tosin jatkuvasti saa kuulla lähinnä piruilua perheen fiateista (croma, ritmo). Harva se päivä kuulee ihmettelyjä tyyliin "Miten jonkun mielestä tommonen ikivanha kulmikas kasaripaska viiatti voi olla hieno" Yleensä muistutan v.1988 vertailutestiä jossa croma peittosi kaikenmaailman mersut ja audit... Yleensä vastakommentti on jotain tyyliin "joo joo, ikivanha fiiaatti se kuitenkin vaan on, siitä tosiasiasta ei pääse mihinkään" :lol:

Siinähän se idea kuitenkin on, se nimenomaan on viiatti, "ikivanha" ja kulmikaskin vielä! 8)
Viimeksi muokannut J. Saari, 25.04.2004 18:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nariseva lehtijousi tekee auton.
-----------
Ritmo 85 CL
Alfa 75 1.6 TC
Avatar
vvieri
GFF
Viestit: 19322
Liittynyt: 20.12.2002 13:06
Paikkakunta: Laihia
Viesti:

Viesti Kirjoittaja vvieri »

Kyllähän sitä ehtimiseen saa kuulla kaikenlaista, mutta eiväthän kaikki voi yhtä hyvin tietää autoista. Heitä pitää silloin opastaa mitkä ovat ne oikeat automerkit, miksi, ja missä niitä valmistetaan. :roll:

Huumorillahan sitä pääasiassa...
Ville Vieri
www.villevieri.com/autot.htm
- Mikä taidoissa hävitään se tehoilla paikataan! -
Avatar
fiat forever
Viestit: 306
Liittynyt: 15.04.2003 23:10
Paikkakunta: kokkola

Viesti Kirjoittaja fiat forever »

vvieri kirjoitti:Kyllähän sitä ehtimiseen saa kuulla kaikenlaista, mutta eiväthän kaikki voi yhtä hyvin tietää autoista. Heitä pitää silloin opastaa mitkä ovat ne oikeat automerkit, miksi, ja missä niitä valmistetaan. :roll:

joo on kyllä tuttua varsinkin tuo että saa kulla kaikenlaista
-Ei taitoa ilman tuuria-
-kyllä tässä menee tie ekkös sää näe?-
Avatar
lanciay10
GFF
Viestit: 989
Liittynyt: 17.07.2003 09:07
Paikkakunta: Laihia, pohojanmaa

Viesti Kirjoittaja lanciay10 »

Kyllähän sitä piruiluakin saa kuunnella, kun kyypällä kurvailee, mutta onneksi enemmän painottuu hyväntahtoiseen naureskeluun ja kyselyyn. Naapurit ei kyllä kadehdi :wink:
Lanciat: Lybra 20v, Kappa 20vt sw, Y10 FIRE turbo ja sit vielä Abarth Punto Evo & Ducato & Ducati
Vastaa Viestiin