AASIakas

Italomerkkeihin liittymätöntä keskustelua, aihe on vapaa.
Avatar
mikah
Viestit: 1071
Liittynyt: 03.04.2004 05:14
Paikkakunta: Lempäälä

AASIakas

Viesti Kirjoittaja mikah »

Täälläkin on varmasti paljon ihmisiä jotka joutuvat tekemisiin AASIakkaiden kanssa. Laittakaa tähän jatkoksi kokemuksianne.
Laitan tähän ensimmäiseksi tapauksen tältäviikolta.

Aasiakas..

Äijä tulee kyseleen ehtisinkö katsomaan mikä hänen autonsa ilmastoinnissa on vikana kun se ei puhalla kylmää vaikka on juuri täytetty.
Sanon siihen että voin katsoa sitä sitten, kunhan saan tämän työn tehtyä (Testeri kiinni toisessa autossa). No sitten kyselemään että kauanko menee?
Siihen sanoin että maksimissaan tunti, kun ei tiedä vielä toimiiko nyt työn alla oleva auto. Siitä sitten kyselemään että ehdinkö käydä (jossain)?
No, mistähän minä sen voin tietää, kun en tiedä edes kauanko minulla tässä menee... No sitten kysymään että voisiko isäni katsoa ilmastointia?
Siihen tuumasin ettei ymmärrä tietokoneiden päälle oikein mitään ja ainoa kone on juuri minun käytössäni, eli ei.. Eli tämä on tyypillinen hätähätä kiirekiire asiakas...
Sanoin vielä että meille on kyllä kahdenviikon jono jos siellä jotain isompaa on rikki. No luonnollisesti parinpäivän päästä pitää lähteä lomareissuun
ja ilmastoinnin pitäisi silloin toimia..
No, vartin päästä ehdin sitten katsomaan testerillä mikä on vikana. Ainoa vikakoodi oli rikkinäinen kiertovesipumppu.
No sen selitin ukolle ettei se kesällä haittaa, mutta kannattaa vaihtaa enne talvea.
Sitten katsottiin live datat ilmastoinnista ja se kertoi että ilmastoinnissa ei ole painetta.. Kerroin sen äijälle ja koitin vielä ventiilistä että painetta ei ole.
Ja sanoin vielä että kannattaa viedä sinne missä on täytetty, niin voivat siellä katsoa mistä vuotaa, kun on väriaineetkin laitettu.
No siitä äijä suuttumaan minlle että juurihan se täytettiin, ja en minä nyt sinne 300 kilometrin päähän voi lähteä... Minä selittämään että ei se auta jos järjestelmässä on vuoto.. No siitä äijä edelleen
mouhoamaan että viimekesänäkin se täytettiin, ja ei se toiminut sillonkaan kun pari viikkoa. Siihen sitten totesin että ei se varmaan ainakaan itsellään ole siitä viimevuodesta
paikkaantunut.. Sitten alkoi kysely että koska ehdit korjaan ja mitä maksaa?? No parinviikon päästä saadaan työn alle ja hinnasta ei tiedä mitään ennen kun löytyy vuotopaikka.
Äijä suuttui entisestään ja tuumasi että tämäkesä ajellaan sitten ilman ilmastointia! Siihen tuumasin, että pääseehän sillä niinkin.
Sitten tuli se viimeinen niitti kun äijä kysyi että paljonkos tää maksaa. Tuumasin siihen että parikymppiä. Siihen äijä sanoi että tääkö?? Siihen sanoin että kyllä.
Seuraava kommentti oli että "eikä vikaa edes saatu selville". Siihen sanoin että vika saatiin selville, eli järjestelmässä on iso vuoto. Siitä rahapussi leväleen (täynnä käksikymppisiä)
, mutta se viisikymppinen oli pakko sieltä antaa. Sanoin käyväni vaihtamassa rahan ja sanoin vielä ole hyvä rahaa takaisin antaessani, mutta en saanut enään vastaukseksi kun hymähdyksen.


Aikaa minulla meni siihen hommaan höpöttelyiden kera noin 20 min. Jos meillä tuntiveloitus on 60e/h ja normaalisti esim. Veholla pelkkä vikakoodien luku 70e, niin ei
vittu pitäisi hermojaan menettää jos koko homma maksaa 20e. Omaa tyhmyyttään äijä oli taas tänäkin kesänä maksanut sen satkun sen seulana vuotavan ilmastoinnin täytöstä...
Ja jos pelkkä testeri tulee maksamaan meille 700e kuussa vaikkei sitä käytettäisi kertaakaan, niin miksi sitä sitten pitäisi käyttää ilmaiseksi joidenkin aasiakkaiden iloksi, jotka eivät muutenkaan meillä käy??

Mistä näitä sikiää?? Menee aina koko viikko pilalle noiden kanssa... Onneksi viimeisin kahdenkymmenenviiden vuoden aikana vastaavia ei ole juurikaan esiintynyt.
Ja heti tänävuonna kolme hörhöä...
Viimeksi muokannut mikah, 03.06.2012 02:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Fiat Stilo Abarth -02
Fiat Panda 1.4 8v Kit Car Projekti
Fiat Stilo 1,6 16v -03 V1600
Fiat Stilo 1,6 16v -03 V1600 RX projekti
Lancia Delta r.A ex.KKK
Ritmo 130 TC Abarth r.A ex.Autonovo
Ritmo 105 TC r.F
Cinquecento Trofeo Kit Car
Vode131
GFF
Viestit: 1930
Liittynyt: 25.02.2003 15:38
Paikkakunta: Äänekoski

Re: AASIakas

Viesti Kirjoittaja Vode131 »

Kerran olin tallilla pajomassa mirkkua ja eräs vähemmistön edustaja saapuu paikalle mersulla ja kyselee josko hitsaamaan pyyhkijän vivustoa. Sanoin etten kerkeä ja vastaa että hän kyllä maksaa. No loppujen lopuksi hitsasin hyvää hyvyyttäni vivuston kuntoon ja pyysin 10€ vaivan palkkaa niin sanoo ettei oon kun 50€ seteli ja katsotaan toiste :arrow: häipyy paikalta. Ihmettelen missä ne pitemmän päälle saa autonsa kuntoon... :roll:
128
X1/9
132 GLS
85 Regata
131 Racing
128 Special
131 16v Turbo
131 Midragfiori
vode131.kuvat.fi
Avatar
Jokari
Viestit: 668
Liittynyt: 19.07.2007 22:17
Paikkakunta: Kymenlaakso™

Re: AASIakas

Viesti Kirjoittaja Jokari »

Itselle ei ole sattunut kohdalle kun valitsen "asiakkaani" tarkan seulan kanssa.

Tutulle hoviasentajalle tarjottiin kerran vanhaa juoppomallin Cherryä. Tuon enempää Retu Kivisen autoa en ole ikinä nähnyt. Autossa ei ollut helmoja eikä n. 20 senttiä siitä sisäänpäin lattiaakaan juuri jäljellä. En ole ikinä nähnyt noin mätää autoa!
Kun hoviasentaja tarjosi Kuusakoski Oy:n puhelinnumeroa, asiakas veti herneen kärsään ja sanoi että menee sitten muualle. :D Tarina ei kerro miten homma päättyi....
Understeer is definitely a crime -Colin Mcrae
Avatar
mikah
Viestit: 1071
Liittynyt: 03.04.2004 05:14
Paikkakunta: Lempäälä

Re: AASIakas

Viesti Kirjoittaja mikah »

Vode131 kirjoitti:Kerran olin tallilla pajomassa mirkkua ja eräs vähemmistön edustaja saapuu paikalle mersulla ja kyselee josko hitsaamaan pyyhkijän vivustoa. Sanoin etten kerkeä ja vastaa että hän kyllä maksaa. No loppujen lopuksi hitsasin hyvää hyvyyttäni vivuston kuntoon ja pyysin 10€ vaivan palkkaa niin sanoo ettei oon kun 50€ seteli ja katsotaan toiste :arrow: häipyy paikalta. Ihmettelen missä ne pitemmän päälle saa autonsa kuntoon... :roll:
Toi on legendaarinen.. Niitä on meilläkin noita pussihousuja poikennut, ja aina koittaa maksaa viissatasella.. No, äijällä on aina mann.. vähemmistökansalaisten varalle tarpeeksi vaihtorahaa lompsassa.. Se on joka vitun kerta kun ne koittaa tota samaa.
Avatar
mikah
Viestit: 1071
Liittynyt: 03.04.2004 05:14
Paikkakunta: Lempäälä

Re: AASIakas

Viesti Kirjoittaja mikah »

Ja seuraava tältä keväältä:

Seuraava AASIAKAS parin kuukauden takaa...

Äijä tulee kysymään, että saataisiinko ässä mersuun virtalukon patruuna vaihdettua, kun ne ei tuolla autosähkökorjaamossa saanneet? (vm -91)
No toki se onnistuu, mutta on parin viikon jono, mutta jos saat jätettyä auton huomenna koko päiväksi, niin koitetaan ehtiä päivän aikana se vaihtamaan.
Äijä sitten kysyy, "koska tuon auton?". No tuo kymmeneltä.

Äijjä tuo sen kymmeneltä, ja auto jää ulos odottamaan vuoroaan. Kello 13.50 nahkalätsäpäinen joitakin eläimiä turkissaan kantava euroopan omistaja tulee paikalle
meuhkaten että "mitäs mun auto?". Siihen tuumasin että odottaa ulkona vuoroaan, ja tämän auton jälkeen otan sen työnalle. Siihen euroopanomistaja huutamaan että
"ei muuten odota, missä avaimet??" Siihen totesin että siinä pöydällä.. Sitten äijä rupesi mouhoamaan että ihme touhua kun asiakkaita tällätavalla juoksutetaan, kun kerran kymmeneltä se piti laittaa...

Siihen sitten kysymään että miten tässä nyt on ketään juoksutettu, kun kerran luvattiin että auto on kunnossa päivän aikana ja kukaan täältä ei ole soittanut että
auto olisi valmis???. Äijä siitä innostumaan entisestään
ja huutamman täysillä että älä vittu selitä. Siihen vaan totesin, että kannattaa kuunnella mitä sanotaan.. Siitä se edelleen innostumaan, ja melkein päälle käymään
kun häntä on huijattu.. (äijä on ite yksi tampereen seudun pahimmista huijareista mm. autopurkaamo alalta..)

Sanoin että olin eilen itse paikalla kun asiasta sovitiin, mutta edelleen sain vittuilut osakseni.

Annoin mulkulle avaimet, ja hän poistui paikalta ovea paiskoen ja kertoen ettei meille tule enään muitakaan asiakkaita.. Vielä piti mennä pihalle perään huutamaan
että oli puhe että päivän aikana auto laitetaan kuntoon, ja ei päivä vielä ole päättynyt!
Siihen mulkku vaan totesi että hänen päivänsä on. Siihen sitten vaan toteamaan että "se on helvetin hyvä.."

Oli kyllä sellainen AASIAKAS, että tekisi mieli tirvasta. Äijä ihan oikeasti luulee olevansa joku vitun euroopan omistaja turkeineen ja mersuineen, ja todellisuudessa tehnyt niin monta konkurssia ettei kukaan,
No, onhan se kyllä nähty näilläkin kulmilla että pari konkurssia piristää ihmeesti konkurssintekiän taloutta...

Meni taas pari viikoa vituiks ton mulkeron takia. Aina sitä vaan tulee miettineeksi mitä väärää taas tuli tehtyä kun asiakas tuollai hermostui..
Tiedän erään saman alan ja merkin yrittäjän joka osaa sanoa suorat sanat mulkuille, ja olen miettinyt josko menisin hetkeksi hänen opiinsa.. Toki siitä firmasta sitten mersufoorumillakin kuullaan kaikkia juoruja, mutta mitä sitten??
Avatar
Wesulius
GFF
Viestit: 5128
Liittynyt: 10.04.2003 17:17
Paikkakunta: Mynämäki mettäs.

Re: AASIakas

Viesti Kirjoittaja Wesulius »

Sitten on näitä asiakkaita jotka tuovat autonsa korjattavaksi ja...
Mitä maksaa jarrulevyjen vaihto? sitten kerron paljonko maksaa ja hyvä olisi vaihtaa jarrupalat myös ja kontti hinta olis 145€ .
Asia selvä koska tuon auton , tuoppa vaikka perjantaina aamupäivällä niin on illalla valmiina.
Asiakas tuo autonsa aamupäivällä .. tässä tää nyt sitte on . kysyn mihin aikaan noin tulet noutamaan auton niin tiedän vähän missä järjestyksessä noita tehdään. Tulen kun töistä pääsen siin 16 jälkeen ja voisko siihen samalla vaihtaa polttimon vasemmalle eteen ja on siinä takavalokin pimeenä ja ne öljytkin vois vaihtaa jos ehtii... Okei katsotaan mitä ehditään tehdä.
No asiakas tulee noutamaan autoaan siinä 16 jälkeen , auto on valmiina ja kaikki tehtynä mitä sovittu. on maksun aika...
Se olis sitten 215€ . TÄH eikös me sovittu , että 145€ maksaa... Juu jarrulevyjen ja palojenvaihto on 145€ , sitte tuli lisäksi öljyt + suodatin ja polttimo + niiden vaihtotyö. Sitte alkaa kiukuttelu kun on sovittu ja ei ole kerrottu et maksaa enemmän. Noh yleensä ovat sitten ymmärtäneet ,että ei kukaan ilmaiseksi töitä tee...
jape
Viestit: 646
Liittynyt: 21.04.2005 21:07

Re: AASIakas

Viesti Kirjoittaja jape »

erillainen työntekijä / yrittäjä (automaalari) vanhasta hyvästä ajasta : aikana kun kupla oli uusi auto ja siinä oli kuskin kyljessä kolarivaurio joka sitten korjattiin merkkikorjaamossa jonka aasiakas maksoi ja ajoi tiehensä mutta palasi tovin kulutua takaisin valittaen että kyljessä on hirmuinen valuma maalauksessa joten eikun hakemaan maalaria paikanpäälle katsomaan sitä valumaa jonka sitten nähtyään totesi että se sisältyy hintaan ettei siitä tarvitse maksaa mitään lisää......näin palkoillisena
sitten sama heppu yrittäjänä 80-luvulla johon tuli aasiakkaaksi vähemmistön edustajia tinkien auton maalautusta aikansa väännettyään he pääsivät sopimukseen ja että auto olisi huomenna aamusta noudettavissa valmiina > aamulla tuli koko suku ihastelemaan pihalla odottavaa maalattua autoa jossa oli maalattu ihan kaikki ikkunoita myöten johon nää vähemmistön edustajat sitten toteamaan että siitähän on maalattu ikkunatkin umpeen johon maalari vastasi heittämällä rättejä ja tinneripurkin ovesta ulos ja sano että näillä ne lähtee ! ei tullu puukkoo !
samainen maalari oli 90-luvulla pajan lattialla jalat ristissä istumassa ja putsaamassa ruiskua kun maalifirman edustaja saapui kauppaamaan maaleja johon maaalri sanoi että istu alas, maalifirman edustja teki työtä käskettyään tietäen tapauksen "hieman" erikoiseksi niin jospa se auttaisi kaupan teossa. siinä aikansa rupatellen maali asiota kunnes ruisku oli puhdistettu tokasi maalari että ei tässä enää oo aikaa mitään maaleja kattella vaan pitää käydä hommiin meni maalaamoon veti oven kiinni ja alkoi ruiskuttamaan ! aina oli hommia niin että pääle 70-kymppiseksi teki töitä kunnes laittoi ovet säppiin !

sitten erillainen myymälä varkaus joka tapahtui gff rauman kokoontumisajoa seuraavana päivänä: nissan vanette (viistokeulainen) saapuu pikahuoltopaikkaan kera 2 aikuisen (40v ja 18v) ja 2 lapsen (5v ja 7v) jotka edustavat vähemmistö kansaamme pyytäen tarkistamaan moottoriöljyt ja pyytäen lisäämään sitä samalla tietty kysyen mitä sinne olisi hyvä lisätä ja paljonko se maksaa oljyä oli siis lisättävä mutta kaikki myynnissä olevat oljyt olivat liian kallliita kun marketeista saa paljon halvemmalla joten homma jäi puoli tiehen mutta sitten he pyysivät takistamaan vaihteisto ja takasillan öljyt kun asentaja meni monttuun niin lapset joilla oli patjat tavara tilassa pomppivat mielin määrin ja siinä sitten rassattiin sitä liukuovea edestakaisin ja aiheutettiin hämminkiä...asentaja tuli montusta ylös ja totesi myyntihyllystä kadonneen 4l öljykannuja muutamia kappaleita johon asentaja tokaisi että olette varastaneet hyllystä puuttuvat öljyt ! syntyi suu kopu mutta hetken kuluttua ne puuttuvat öljyt löytyivät tavara tilasta patjojen alta joten tilanne laukesi lapset siltikkin säikähtivät ja poistuivat juosten paikalta.
kunnes kuski hetken ennen starttausta huusi asentajalle oven raosta että hän tietää monelta asentaja pääsee töistä ja että hän tulee ja tappaa asentajan johon asentaja vastasi menemällä kuskin oven eteen seisomaan ja ilmoittaen kuskille että tulee ulos kertomaan saman asian, kuski oli viisas ja lukitsi ovensa mutta asentaja otti työkalu hyllystä 1/2" vääntövarren avuksi ja meni toistamaan pyyntönsä mutta kuski ei uskaltautunut ulos autostaa joten asentaja meni vääntimen avustuksella kuskin ikkunasta sisälle ja näpäytti kuskia vasemman käden pikkurilliin ja nimettömään 5-6 kertaa jotka suojasivat kujettajan päätä , hetkellä jolloin asentaja "avasi" kuskin ikkunan lähti apukuski paikalta karkuun ja kuskin saatua "näpsyt" lähti hänkin apukuskin ovesta ulos aivan käsittämättömän nopeasti huomioden että vanetessa on todella korkea keskikonsoli.
rikkoutunutta ikkunaa tuli selvittämään 2 poliisi partiota ja myymälävarkaiden lähisuku sekä rotujemme välinen yhdysmies ja samaan aikaan asentajan normi työpäivä oli päättyymässä joten asentaja kysyi kuuluvalla äänellä kenen on tuo tumma volvo hänen autonsa takana että siirtäkää jotta hän pääsee lähtemään johon naispuoleinen kangasteline alkoi väksyttämään että se on heidän auto ja sitä ei siirretä siintä mihinkään joten meinaatko yli ajaa ? asentaja käveli rauhallisesti autoonsa ja käynnisti laittoi pakin päälle ja survaisi kaasun pohjaan ja kytkin ylös kaiken onneksi autojen välissä selin asentaja autoon nähden seisonut poliisi ja kaksi myymälävarkaiden lasta kerkesivät hypätä alta pois ennekuin autot iskeytyivät toisiinsa ! nyt oli tuo tumma volvo siirtynyt sen verta sivuun että asentaja pääsi poistumaan työpaikaltaan työajan päättyessään ! 4 poliisia seisoivat tumput suorina ja katsoivat kun asentaja kaasutti pois paikalta.....myymälävarkaan koulutus maksoi käräjäoikeudessa asentajalle 12ke kipu korvauksia koulutetulle hovin tulosta en ole kuullut mutta senkin käsittelystä on jo aikaa....asentajalle ehdotettiin palkan korotusta mutta hän päätyi ottamaan lopputilin :(
Avatar
x1/9 T16
Viestit: 1586
Liittynyt: 09.09.2003 11:42
Paikkakunta: Boostlandia

Re: AASIakas

Viesti Kirjoittaja x1/9 T16 »

jape kirjoitti:sitten sama heppu yrittäjänä 80-luvulla johon tuli aasiakkaaksi vähemmistön edustajia tinkien auton maalautusta aikansa väännettyään he pääsivät sopimukseen ja että auto olisi huomenna aamusta noudettavissa valmiina > aamulla tuli koko suku ihastelemaan pihalla odottavaa maalattua autoa jossa oli maalattu ihan kaikki ikkunoita myöten johon nää vähemmistön edustajat sitten toteamaan että siitähän on maalattu ikkunatkin umpeen johon maalari vastasi heittämällä rättejä ja tinneripurkin ovesta ulos ja sano että näillä ne lähtee ! ei tullu puukkoo !
Tämän tarinan olen kuullut ennenkin :mrgreen:
http://www.amwdynoservice.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Tony Kart http://wwnet.fi/lprua/" onclick="window.open(this.href);return false;
326 km/h
+10s
HX 52 Pro
Sumeaa logiikka
Avatar
mikah
Viestit: 1071
Liittynyt: 03.04.2004 05:14
Paikkakunta: Lempäälä

Re: AASIakas

Viesti Kirjoittaja mikah »

On meitä moneen junaan...

Eräs nimeltämainitsematon yrittäjä soitteli kesällä Stilon kaasuläppäkotelosta.
Oli sellaista vailla ja olisi halunnut kokeilla toimiiko auto toisella läppäkotelolla.
Kerroin että sellainen kyllä löytyy, mutten lähetä mitään vaan kokeiltavaksi. Epäilin samalla olisiko vika kuitenkin jossain muualla.
Äijä lupasi lähettää boksit johonkin testattavaksi kun epäili itsekkin siinä olevan vikaa. Useampia puheluita puhuttiin ja minä neuvoin
mitä pitää purkaa ja miten.

Meni ehkä reilu kuukausi, niin taas tuli puhelu että boksit tuli takaisin eikä niistä löytynyt vikaa, mutta auto ei lähde käyntiin.
Taas useampi puhelu ja neuvoja puhelimessa työaikana..

Lokakuun alussa tuli taas puhelu että auto käy, mutta ei edelleenkään toimi. Ehdotti että tulee meille kokeilemaan kaasuläppää.
Sanoin että kyllä sitä voi koittaa, mutta ulkona pitää itse vaihtaa. 7.10.2013 taas puhelu että lähetä se tänne, vika on siinä.
Minä sitten pakkasin sen ja lähdin välillä töistä viemään pakettia postiin. Maksoin lähetyskulut ja jäin odottelemaan maksua tilille.

joitakin päiviä myöhemmin tuli taas puhelu että ei se vika ollutkaan siinä vaan se korjaantui "opettamalla kaasuläppä???". Empä ole moista
kuullut 1,6 Stilon kohdalla. Lupasi lähettää paketin takaisin.

Sitten alkoi kirjeenvaihto tekstiviesteillä:

3.12.2013 Minä:
"Moro. Piti eilen vaihtaa yhteen Stiloon kaasuläppäkotelo.. En sitten vaihtanut kun huomasin että sehän on jossain maailmalla..
Siinä meni sitten kauppa ohi. Ymmärrät varmaan miksi en alkujaankaan luvannut lähettää sitä vaan kokeilua varten.
Menee omat hommat vituiks ja siitä ei minulle jää kun kuluja lähettelystä ja vitutus. T. Mika H"

3.12.2013 11.46 Äijä:
"Jep"

3.12.2013 11.47 Äijä:
"Anteeksi kämmäykseni asia ei toistu"

(Paketti saapuu takaisin 20.12.2013...)

20.12.2013 11.14 Minä:
"Meinasitko etten huomaa että lähetit jonkun muun kääsuläppäkotelon? Tuo EI ole minun!
Merkkasin sen ennen lähetystä juurikin tämän takia.."

20.12.2013 11.15 Äijä:
"Aa juu ei tarkoitus ollutkaan kusettaa mutta ehjä läppä on myös tuo voin kyllä maksaa sen läpän jos tuo ei sinulle käy tarkoitus
ei ole ruveta sohlaamaan"

20.12.2013 12.19 Minä:
"Kyllä se on juurikin kusetusta jos palautettava osa on eri, vai eikö mielestäsi ole? Se lähettämäni oli purettu, voideltu, putsattu
moottori ja asentotunnistin. Eli joko lähetät sen takaisin tai maksat sen. Lähetän tuon takaisin kun homma on selvä."

20.12.2013 12.20 Äijä:
"Pirä hyvänäs hoidan maksun kun pääsen hallil ja aattelin et läppä kun läppä kun on ehjä niin kun yleensä on totuttu sun voiteluistas
en tiiä"

20.12.2013 12.44 Minä:
"Vittu että vituttaa tollanen touhu! Kiittämättömyys on palkkana ja lähetyskulut maksoin ite, ajattelitko että teen jotain
hyväntekeväisyyttä kun et edes kysynyt paljonko maksoi. Ite oot homman sotkenut, en minä! Jos olisit lähettänyt sen takaisin heti
2 kuukautta sitten, niin ei olisi mitään ongelmaa."

20.12.2013 12.46 Äijä:
"Eo kai täs mitää ongelmaa ny saamari ookka just sanoin et voin maksaa sen mitä helvettiä nyt keuhkoot mielestäni saat nyt läpän kaupan
päälle mitä se hintä ny taas olika muistan jotain ****** luokkaa"

20.12.2013 12.50 Minä:
"Läppä tulee takaisin kuten kerroin. ***e"

20.12.2013 12.52 Äijä:
"Pirä siä en tee sillä mitää ku en mieluusti koske koko vehkeisii tulee suotta vaa kulua siirrän rahan tilillesi"

Tuon viestin jälkeen ei ole kuulunut mitään, ei edes rahoja...
Äsken vasta muistin katsoa onko rahat tulleet tilille.

Homma jatkuu huomenna...
alonap-1
Viestit: 352
Liittynyt: 11.10.2006 13:12
Paikkakunta: hollola

Re: AASIakas

Viesti Kirjoittaja alonap-1 »

Ratsastusasuiset vähemmistö kansalaiset on kyllä riesa korjaamo toiminnassa, omasta tottumuksesta tälle ryhmälle hintoja kertoessa on parempi tuplata arvio heti alkutinkijäisissä tai jos esittää erittäin sosiaalista niin triplata. Kerran erään Mazdan venttiilin vaihto jäi "kovasta"hinnasta huolimatta ja korjauksen valmistuttua jälkitinkimisistä sai juuri omansa ja tietenkin sen kuuluisan takin, no ompahan silkkitakki pajan seinällä jos tulee hillitön halu näyttää manuaalilta :)

Eräs vanhempi suomalainen jörö tuli kerran pihaan ja tarjosi kymmentä euroa lohkolämmittimen elementin vaihdosta, muutakaan ollut työn alla enään ja 8 tappinen Opel kadett ei tarvitse kuin huohottimen purkamisen edestä, kuulin myöhemmin toisaalta kuinka mun pajalla on paska palvelu ja tehdään päin mitä lie kun oli laitettu vanhat nesteet eikä uusia :evil:
6+6=126
Avatar
mikah
Viestit: 1071
Liittynyt: 03.04.2004 05:14
Paikkakunta: Lempäälä

Re: AASIakas

Viesti Kirjoittaja mikah »

Jatkoa kaasuläppäkotelo asiaan..

22.01.2013 11.49 Minä:
Nyt on mennyt reilu kuukausi ja ei ole rahoja näkynyt tilillä..
Lupasit maksaa kun pääset hallille. Koska olet perillä??
Tilinumerohan on xxxxx-xxxxx

22.02.2013 13.19 Äijä:
Hoidan hoidan

Ei ainakaan vielä ole hoitanut..
Avatar
x1/9 T16
Viestit: 1586
Liittynyt: 09.09.2003 11:42
Paikkakunta: Boostlandia

Re: AASIakas

Viesti Kirjoittaja x1/9 T16 »

mikah kirjoitti:Jatkoa kaasuläppäkotelo asiaan..

22.01.2013 11.49 Minä:
Nyt on mennyt reilu kuukausi ja ei ole rahoja näkynyt tilillä..
Lupasit maksaa kun pääset hallille. Koska olet perillä??
Tilinumerohan on xxxxx-xxxxx

22.02.2013 13.19 Äijä:
Hoidan hoidan

Ei ainakaan vielä ole hoitanut..
Onko ÄIJÄ Kuusankoskelta :roll: Toiminta vaikuttaa niin tutulta...
http://www.amwdynoservice.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Tony Kart http://wwnet.fi/lprua/" onclick="window.open(this.href);return false;
326 km/h
+10s
HX 52 Pro
Sumeaa logiikka
Avatar
Nipa
GFF
Viestit: 3364
Liittynyt: 28.04.2003 23:05
Paikkakunta: Askola

Re: AASIakas

Viesti Kirjoittaja Nipa »

Seuraava mikah:n viesti voisi mennä seuraavasti:
"Koska leikit tätä leikkiä eri säännöillä kuin minä, lopetan osaltani tähän ja poliisi saa jatkaa.
Tässä pari leikkiaihetta: Yritetty palauttaa rikkinäinen osa ehjän sijasta. Osaa ei ole maksettu useista lupauksista huolimatta. Poliisilta varmaan löytyy nimi tälle leikille. Hyvää päivänjatkoa"
Слава Україні - Героям слава
Мені не потрібна поїздка, мені потрібна амуніція.
Avatar
mikah
Viestit: 1071
Liittynyt: 03.04.2004 05:14
Paikkakunta: Lempäälä

Re: AASIakas

Viesti Kirjoittaja mikah »

Nipa kirjoitti:Seuraava mikah:n viesti voisi mennä seuraavasti:
"Koska leikit tätä leikkiä eri säännöillä kuin minä, lopetan osaltani tähän ja poliisi saa jatkaa.
Tässä pari leikkiaihetta: Yritetty palauttaa rikkinäinen osa ehjän sijasta. Osaa ei ole maksettu useista lupauksista huolimatta. Poliisilta varmaan löytyy nimi tälle leikille. Hyvää päivänjatkoa"
Tuo pitänee laittaa "Äijälle" lähipäivinä... Ei ole maksua vieläkään näkynyt. Lupaan että jos kuukauden sisällä ei maksua tule, niin sitten laitetaan kaikki naamakirjat ja muut täyteen ko. yrityksen "mainoksia"..
Ja vielä alkaa mulle mouhoamaan "Eo kai täs mitää ongelmaa ny saamari ookka just sanoin et voin maksaa sen mitä helvettiä nyt keuhkoot ...". Juu ei mitään ongelmaa... Vitt* mitä touhua!

Äijä on tuosta Tampereen ja Turun välimaastosta...
Fiat Stilo Abarth -02
Fiat Panda 1.4 8v Kit Car Projekti
Fiat Stilo 1,6 16v -03 V1600
Fiat Stilo 1,6 16v -03 V1600 RX projekti
Lancia Delta r.A ex.KKK
Ritmo 130 TC Abarth r.A ex.Autonovo
Ritmo 105 TC r.F
Cinquecento Trofeo Kit Car
Avatar
mikah
Viestit: 1071
Liittynyt: 03.04.2004 05:14
Paikkakunta: Lempäälä

Re: AASIakas

Viesti Kirjoittaja mikah »

Äijän kanssa on viestiä vaihdettu.. Tänään viimein ihme tapahtui ja rahat saapuivat tilille! Lupasin mennä tällä viikolla tekemään rikosilmoituksen ja laittaa vähän "mainosta" toiminnasta äijän firman naamakirjaan. Äijä vastasi "älä suotta maksan tänään."
Eli jääköön nyt firma kertomatta.
Vastaa Viestiin