Vi**ttaa

Italomerkkeihin liittymätöntä keskustelua, aihe on vapaa.
Avatar
sportspider
Viestit: 282
Liittynyt: 23.12.2003 11:51
Paikkakunta: Seinäjoki

Vi**ttaa

Viesti Kirjoittaja sportspider »

Vuokrasin perjantaina mootttoripyörän - Triumph 955i Daytonan - päiväksi. Eli haku perjantaina alkuillasta ja palautus lauantaina klo 21...

Mä jo ajattelin, että saan pitkästä aikaa viettää päivän pyörän päällä, mutta ei. Pyörää hakiessa mun käyttöpösö otti kulkupelin vaihdoksesta sen verta nokil, että päästi öljyt ohjaustehostimesta mäkeen(laakerit) :evil:
No ei siinä mennyt lauantaina kuin 5 tuntia kallista ajoaikaa hukkaan, kun tuota korjasin... Perkele ensimmäinen kerta kun yleensäkään hajos ja osas sit valita just perjantain - olis voinunna jonkun muunkin vähemmän tärkeän päivän valita. Onneksi ei sentään jakohihnaa paukuttanu, sekin menee nimittäin jo jatkoajalla :oops:
Tommi T
jakobsson1
Viestit: 31
Liittynyt: 20.03.2004 14:30

Viesti Kirjoittaja jakobsson1 »

tuttu juttu toi sun fiilis :lol: sit ku tökkii ni sitten kans tökkii!!
viaton viiaatti
Avatar
JJnen
Viestit: 158
Liittynyt: 19.11.2003 15:54
Paikkakunta: Jämsänkoski
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JJnen »

Mopoista tuli mieleen että muijan äitemuori haluaa semmonen pappamopon, missä on käyrätsarvet. No niin ne kai sitten on ostamassa Harrikkaa. Jospa sitä sitten pääsis ajeleen sillä sitten kesällä.

Muuten: Mikä se tauti on kun vanhat papat ei pysty enään ajaan moottoripyörällä?
- Harley-Parkinson -
Fiat 127 -77
Lada -77 80´s styling
VW Golf 1.6 D -88
Ford Transit -72 2.0 V4

www.millhill.tk
Mr.N
Viestit: 395
Liittynyt: 03.05.2003 16:16
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Mr.N »

Miltäs se Daytona vaikutti sitten kun pääsit ajelemaan? Tuo nimittäin kiehtoo minuakin, sellaisen päällä on tullut renkuttua kaikilla mp-messuilla. Täytyisi päästä joskus koeajamaan. :wink:
Avatar
sportspider
Viestit: 282
Liittynyt: 23.12.2003 11:51
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja sportspider »

Mr.N kirjoitti:Miltäs se Daytona vaikutti sitten kun pääsit ajelemaan? Tuo nimittäin kiehtoo minuakin, sellaisen päällä on tullut renkuttua kaikilla mp-messuilla. Täytyisi päästä joskus koeajamaan. :wink:
No ei hassummalta. Omistin taannoin 99 vuoden tonnisen cebarin ja siihen verrattaessa suoraan ajaessa ei ollut muuta eroa kuin se "himpun" verran parempi kiihtyvyys. Tai oikeastaan räjähtävä kiihtyvyys, kun edellisestä kerrasta kun on lähemmäs vuosi aikaa. Mutkiin tuo taittui painavaa ja kömpelöä cebaria huomattavasti paremmin, mutta ei ehkä niin hauska ajettava ollut mitä edellinen zx6r kawani... Katseita tuntui kyllä keräävä ihan joukolla 8)

En tiedä kuinka trumpan jälleenmyyjät kauppaavat tuota, mutta mielestäni menee matkapyörä kategoriaan - vrt. esim. "tuplaäksä"...

Meinasin viime keväänä tuollaisen itsekin ostaa ja oli vieläpä erikoismalli - sisältäen tehoputkiston, yksipuolisen takahaarukan yms. tilpehööriä... Oli ollut ruotsissa bike lehden esittelykäytössä, mutta silloista pyörää en siihen hätään kaupaksi saanut joten jäi ostamata...

Tuos on mun naama ajelujen jälkeen-> :D
Tommi T
Niko T
Viestit: 84
Liittynyt: 19.12.2003 13:38
Paikkakunta: Orivesi

Viesti Kirjoittaja Niko T »

Mun mielestä kuitenkin ainoa oikea Daytona on Motoguzzi Daytona 1000.
Mr.N
Viestit: 395
Liittynyt: 03.05.2003 16:16
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Mr.N »

Niko T kirjoitti:Mun mielestä kuitenkin ainoa oikea Daytona on Motoguzzi Daytona 1000.
Mikäs siinä, onpahan sentään italialainen. :wink:
Itsekin ostaisin italialaisen pyörän jos vain olisi rahaa..
Vastaa Viestiin