KÄSISSÄNI ON!...

Italomerkkeihin liittymätöntä keskustelua, aihe on vapaa.
NesteHukka

Re: KÄSISSÄNI ON!...

Viesti Kirjoittaja NesteHukka »

vvieri kirjoitti:16-naulaisen palotila on kylläkin keskeisine sytytystulpan sijainteineen parempi kuin täydellinenkin puolipallopalotila. Se on joissain asioissa jopa tärkeämpi parannus kuin lisääntynyt virtauspinta-ala venttiilien lukumäärän myötä.
Se on kyllä totta, että kallis moniventtiilirakenne ei ole TC:n aikakausina oikein kannattava kun kahdellakin on päästy riittävän hyvään tulokseen.
Niin, se taisi jäädä pois kirjoituksestani, että justiinsa niinkuin ajatellen sitä autoa vakiona ja kaupasta just haettuna.
Avatar
Jokari
Viestit: 668
Liittynyt: 19.07.2007 22:17
Paikkakunta: Kymenlaakso™

Re: KÄSISSÄNI ON!...

Viesti Kirjoittaja Jokari »

Kuva
Kuva

Oma painos tuli viikossa ja yhteydenpito oli kerrassaan loistavaa itsensä GC:n kanssa! :D

Kuva
Kuva
Kuva
Kuva


Tossa noi viat mitä löysin. Kannessa on pari naarmua jotka näkyy sopivassa valossa. Viidenkympin alehintaan (£80) ei huono diili!

Helvetti, nyt alun selauksien jälkeen sanottava on että en ole monta virikirjaa nähnyt jotka on tehty tälläisellä tarkkuudella! :)

Alle sata jäljellä!
Understeer is definitely a crime -Colin Mcrae
NesteHukka

Re: KÄSISSÄNI ON!...

Viesti Kirjoittaja NesteHukka »

Jokari kirjoitti:
Helvetti, nyt alun selauksien jälkeen sanottava on että en ole monta virikirjaa nähnyt jotka on tehty tälläisellä tarkkuudella! :)

Alle sata jäljellä!
Mitä mä sanoin :)

Mäkin löysin vihdoin että mikä mun "alehintaan" saadussa kirjassani on se "vika". Se on se että pöydällä maatessaan kirjan etukansi ei ole täysin suora vaan irvistää vähän ylä ja alakulmasta. Täysin mitätön vika. Jonkin aikaa makuuttaa sitä muutaman painavan kirjan alla, niin se on suora, jos se nyt ylipäätään jaksaisi ketään haitata :)

Kirjan hinta kyllä tosiaan alkuun hirvitti, mutta kun sitä selailee, niin perusteet hinnalle löytää nopeasti. :)

EDIT: niin, ja mulla ei ole yksikään sivu yhtään rutuilla, mutta mä maksoinkin siitä vähän enemmän, en täyttä hintaa kuitenkaan. Kannet on siis mun versiossa se vikapaikka.

Jos ei tuon kirjan perusteella osaa rakentaa kunnon TC-konetta, niin sitten kannattaa ehkä keskittyä muihin asioihin ;)
Avatar
Jokari
Viestit: 668
Liittynyt: 19.07.2007 22:17
Paikkakunta: Kymenlaakso™

Re: KÄSISSÄNI ON!...

Viesti Kirjoittaja Jokari »

No onkos moni kerennyt lukemaan "uutta testamenttia" pitemmälle? Kuinka monella Suomessa mahtaa ko. opus kuin mulla, vvierillä ja Nestehukalla?

Olen nyt ehkä lukenut vajaassa vuodessa about 1/20 koko kirjasta ja onhan sanottava että voi helvetti, tämän tasoista opusta on ihan turha etsiä muualta. Miehen F1-moottoritausta näkyy kaikkialla. Tarkkuus ja täsmällisyys on todella kovalla tasolla.
Arvostan todella tällaista paneutumista asioihin.

Ja vielä enemmän arvostan sitä että tälläinen tietous tuodaan meidän tavallisten harrastelijoiden saataville. Tällaista tietoutta on ihan turha toivoa suomalaisilta guruilta - sitä päivää ei tule koskaan olemaan milloin tällaista tietoa olisi saatavilla Suomessa. Ilmaiseksi tai rahalla - se pidetään piilossa.

Tässä on mun kaltaisella tavalliselle moottorinrakentajalle kirjaa koko loppuiäksi - yhtään vähättelemättä. Vajaa 150€ on mielestäni pikkuraha moisesta vaikka persaukinen olenkin.
Understeer is definitely a crime -Colin Mcrae
Vastaa Viestiin