American Car Show / Tuning car show
American Car Show / Tuning car show
Eli tuli tuolla käytyä........ Noo eipä siellä oikein mitään ollu Yksi 1600 tbo mosse kiiltävän mustana ja maalaus näytti aidan takaa ihan hyvältä
Toinen sellanen kiva oli toy Carina oisko ollu -72..... Jenkkipuolella tipunkeltainen bel air pisti maalauksen puolesta silmään, eli piristävä ilmestys kromeineen Fiatteja ei näkynyt nytkään paitsi jumputi osaston mainos kusiainen....
Ainoa asia minkä takia olen iloinen että menin löytyi Kiihdytyslaitteiden läheltä...Oy Knopman Ab nimisen firman osasto jossa näytillä pellintyöstö työkaluja eli "english wheel" ja sitten kutistus ja venytys työkalut...noista hinnat verollisina "english wheel" 2623 eur, kutistus ja venytystyökalu ja jalustat yht 1000.40 eur. Ilmeisesti reilusti halvemmat hinnat kuin ulkomaisilla laitteilla...Sähkötoiminen ja pitkäkitainen valssikone tms kehitteillä (tehdään noita muotoja reunoihin ja jäykisteitä peltiin erilaisilla vaihdettavilla pyörillä....pistäkää oikea nimi jos tulee mieleen).
http://www.kolumbus.fi/oy.knopman/
http://www.lazze.se/
Kurssi tuolla sweduissa maksais kai jonkun 500 eur ja olisko ollu 3 päivää ja toi karjaan mies oli käynyt siellä ja kehitelly noita laitteitaan sitten eteenpäin ja oli jo melko tyytyväinen itesuunnittelemaansa "english wheelin" toimintaan (vanha keksintö kuitenkin, eli tutkinut ja matkinut ja jotain omaakin ). Ulkonäkö oli siisti mutta alihankintana tehdyn suurlujuususteräksisen C kidan hitsauksissa oli kuulemma vielä huomauttamista...no pelkkiä pyöriäkin saa jos ite haluaa väkästiä rungon
No itellä menee vielä vuosia (koulua) että ehtii noihin perehtyä paremmin ja lisäksi tarttis vielä kanttikoneen ja levyleikkurin ja paljon muuta vehjettä että saa pisnekset sujumaan
EDIT: olishan se hauskaa lähtee tonne jos vaan olis hynää jolla se onnistus
http://www.lazze.se/coursesignup.php
Toinen sellanen kiva oli toy Carina oisko ollu -72..... Jenkkipuolella tipunkeltainen bel air pisti maalauksen puolesta silmään, eli piristävä ilmestys kromeineen Fiatteja ei näkynyt nytkään paitsi jumputi osaston mainos kusiainen....
Ainoa asia minkä takia olen iloinen että menin löytyi Kiihdytyslaitteiden läheltä...Oy Knopman Ab nimisen firman osasto jossa näytillä pellintyöstö työkaluja eli "english wheel" ja sitten kutistus ja venytys työkalut...noista hinnat verollisina "english wheel" 2623 eur, kutistus ja venytystyökalu ja jalustat yht 1000.40 eur. Ilmeisesti reilusti halvemmat hinnat kuin ulkomaisilla laitteilla...Sähkötoiminen ja pitkäkitainen valssikone tms kehitteillä (tehdään noita muotoja reunoihin ja jäykisteitä peltiin erilaisilla vaihdettavilla pyörillä....pistäkää oikea nimi jos tulee mieleen).
http://www.kolumbus.fi/oy.knopman/
http://www.lazze.se/
Kurssi tuolla sweduissa maksais kai jonkun 500 eur ja olisko ollu 3 päivää ja toi karjaan mies oli käynyt siellä ja kehitelly noita laitteitaan sitten eteenpäin ja oli jo melko tyytyväinen itesuunnittelemaansa "english wheelin" toimintaan (vanha keksintö kuitenkin, eli tutkinut ja matkinut ja jotain omaakin ). Ulkonäkö oli siisti mutta alihankintana tehdyn suurlujuususteräksisen C kidan hitsauksissa oli kuulemma vielä huomauttamista...no pelkkiä pyöriäkin saa jos ite haluaa väkästiä rungon
No itellä menee vielä vuosia (koulua) että ehtii noihin perehtyä paremmin ja lisäksi tarttis vielä kanttikoneen ja levyleikkurin ja paljon muuta vehjettä että saa pisnekset sujumaan
EDIT: olishan se hauskaa lähtee tonne jos vaan olis hynää jolla se onnistus
http://www.lazze.se/coursesignup.php
GFF 1518 - 050 354 9376
What each of us calls our 'necessary expenses' will always grow to
equal our incomes unless we protest to the contrary - G.S. Clason
Ellemme varmuudella tiedä, kuinka tulee käymään, olettakaamme, että kaikki käy hyvin - Koivisto
What each of us calls our 'necessary expenses' will always grow to
equal our incomes unless we protest to the contrary - G.S. Clason
Ellemme varmuudella tiedä, kuinka tulee käymään, olettakaamme, että kaikki käy hyvin - Koivisto
- UnoProjekti
- Viestit: 3691
- Liittynyt: 17.03.2004 19:56
- Paikkakunta: Masku
Kiva oli näyttely.
Tuninkipuolella oli mukavan ilmavaa...
Noi peltityökalut, "halpuudestaan" huolimatta on sikamaisen kalliita ainakin tavalliselle harrastelijalle jonka tarvii tehdä peltiosia pari kertaa vuodessa. Se "valssikone" jonka nimeä etsit onpi Senkkikone.
TA
Tuninkipuolella oli mukavan ilmavaa...
Noi peltityökalut, "halpuudestaan" huolimatta on sikamaisen kalliita ainakin tavalliselle harrastelijalle jonka tarvii tehdä peltiosia pari kertaa vuodessa. Se "valssikone" jonka nimeä etsit onpi Senkkikone.
TA
Emmie tiiä, mie vaan ajelin viiatilla...
Tulipahan käytyä. Reissussa oli kaikki rappioromantiikan elementit; bensiiniä, öljynkatkua, olutta, kauniita tyttöjä, poliiseja sekä vauhdikkaasti sujuneet siirtymätaipaleet.
Viime vuotiseen verrattuna oli havaittavissa lievää parantumista. Näytillä oli todella hienoja faittereita, kauniita naisia ja jokunen hieno autokin.
Tuosta Steyr-Puchista olisi usvaisia kuvatuksia tarjolla:
Edit: linkit pois, palvelin kaatunut jo aikoja sitten..
Viime vuotiseen verrattuna oli havaittavissa lievää parantumista. Näytillä oli todella hienoja faittereita, kauniita naisia ja jokunen hieno autokin.
Tuosta Steyr-Puchista olisi usvaisia kuvatuksia tarjolla:
Edit: linkit pois, palvelin kaatunut jo aikoja sitten..
Viimeksi muokannut Mr.N, 23.09.2004 21:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jep...onhan ne kalliita jos silleen ajattelee ettei niillä tee mitään....mulla ny tarkoituksena onkin noita hommia tehdä vähän enemmän jos kaikki menee suunnitelmien mukaan Suurimmat investoinnit menee kuitenkin kantti koneeseen ja levyleikkuriin Ja tiloihin tietysti vielä enemmän eli ei mikään halki poikki ja pinoon homma ja saattanee mennä joku tovi vielä No sikäli ihan hyvät näkymät että tekijät väheneeFiiutón kirjoitti:Kiva oli näyttely.
Tuninkipuolella oli mukavan ilmavaa...
Noi peltityökalut, "halpuudestaan" huolimatta on sikamaisen kalliita ainakin tavalliselle harrastelijalle jonka tarvii tehdä peltiosia pari kertaa vuodessa. Se "valssikone" jonka nimeä etsit onpi Senkkikone.
TA
GFF 1518 - 050 354 9376
What each of us calls our 'necessary expenses' will always grow to
equal our incomes unless we protest to the contrary - G.S. Clason
Ellemme varmuudella tiedä, kuinka tulee käymään, olettakaamme, että kaikki käy hyvin - Koivisto
What each of us calls our 'necessary expenses' will always grow to
equal our incomes unless we protest to the contrary - G.S. Clason
Ellemme varmuudella tiedä, kuinka tulee käymään, olettakaamme, että kaikki käy hyvin - Koivisto
- sportspider
- Viestit: 282
- Liittynyt: 23.12.2003 11:51
- Paikkakunta: Seinäjoki
Re: American Car Show / Tuning car show
Tuo englanninpyörä on kyllä kätevä peli, itse olen sellaista käytänyt apuna tehdessäni spideriin lattiapellityksiä. Kaverilta löytyy tuollainen omatekoinen ja ei ole kovinkaan kova vaiva tuollaisen tekeminen. Itsekin tuollaista suunnitellut, mutta ei oikein tallin nurkassa ole tilaa tuommoiselle härpötteelle juuri nyt, vaiks sil käyttöä olisi...arpati kirjoitti:eteenpäin ja oli jo melko tyytyväinen itesuunnittelemaansa "english wheelin" toimintaan (vanha keksintö kuitenkin, eli tutkinut ja matkinut ja jotain omaakin ). Ulkonäkö oli siisti mutta alihankintana tehdyn suurlujuususteräksisen C kidan hitsauksissa oli kuulemma vielä huomauttamista...no pelkkiä pyöriäkin saa jos ite haluaa väkästiä rungon
Jenkeissä käydessäni mukaan tarttui eräästä paikallisesta putiikista DVD, jossa eräs Losilainen heppu, nimeltään "Jesse James" 8) näytti kuinka alumiinista taipui harrikkojen tankit, lokasuojat - vain _perustyökaluja_ kuten vasaraa yms. ja englannin pyörää apuna käyttäen. Loppujen lopuksi áika yksinkertaisen _näköistä_ hommaa, mutta voisi meikäläisellä mennä samaan päästäkseni... ikuisuus ?
Tommi T
-
- Viestit: 31
- Liittynyt: 20.03.2004 14:30
no mä olen kyllä sitä mieltä et kaikkihan osaa tehdä yhden jonkun laisen lokasuojan mut kuka tekee parin ni se on taas toinen juttu.eikä osaava tarvii edes mitään kummosia vehkeitä onnistuakseen kun taas toisilla ei tulis mitään vaikka olis kuinka hyvät vehkeet tahansa.se on vaa semmonen taito et kaikille se ei käy vaan se pitää olla jonkinmoinen lahja.
viaton viiaatti
Joo no ei meikäläinen ainakaan mikään natural born peltiseppä ole ja hiukan epäilen että oppirahat tarttee ittekunkin maksaa...toisille se vaan on helpompaa ja tosi on että kaikista ei tule käsityöläisiä....Eihän sitä pelkillä vehkeillä tehdä mutta kaiken voi tehdä vaikeesti ja sitten ehkä joskus helpomminkin.....Koko lokasuojaa en ole tehnyt toistaiseksi....jotain kaaria ja sisälokasuojia kylläkin....vähän vaan on työlästä ja aikaaviepää kun ei ol vehkeitä...
Vehkeethän maksaa mutta voipi siinä ottaa senkin huomioon että mitä oma työ maksaa nysvätessä käsin / viritellessä omia laitteita suhteessa siihen mitä sinä aikana kunnon laitteilla ehtis tehdä asiakkaille....Kunnon tuntihinnalla
Vehkeethän maksaa mutta voipi siinä ottaa senkin huomioon että mitä oma työ maksaa nysvätessä käsin / viritellessä omia laitteita suhteessa siihen mitä sinä aikana kunnon laitteilla ehtis tehdä asiakkaille....Kunnon tuntihinnalla
GFF 1518 - 050 354 9376
What each of us calls our 'necessary expenses' will always grow to
equal our incomes unless we protest to the contrary - G.S. Clason
Ellemme varmuudella tiedä, kuinka tulee käymään, olettakaamme, että kaikki käy hyvin - Koivisto
What each of us calls our 'necessary expenses' will always grow to
equal our incomes unless we protest to the contrary - G.S. Clason
Ellemme varmuudella tiedä, kuinka tulee käymään, olettakaamme, että kaikki käy hyvin - Koivisto
- karibukantoula
- Viestit: 49
- Liittynyt: 05.11.2003 17:31
- Paikkakunta: Kaarina
Tuli itsekin siellä käytyä.. Uuno tosin yriti hyytyä taisintulomatkalla mutta mitäs pienistä..
hyvin kulki neljän hengen kuormallakin 175 km/h sai mittariin..
muuten ihan kivat messut yleensäkin mitä nyt se celica ei oikeen sopinu sinne jenkkien joukkoon... 8)
hyvin kulki neljän hengen kuormallakin 175 km/h sai mittariin..
muuten ihan kivat messut yleensäkin mitä nyt se celica ei oikeen sopinu sinne jenkkien joukkoon... 8)
On se tästä ennenkin mennyt...
Fiat Uno 75 SX I.E 90'
Saab 9000 Turbo 16 85'
Honda Accord 1.6 EX 89'
Toyota Corolla lb 93'
Fiat Uno 75 SX I.E 90'
Saab 9000 Turbo 16 85'
Honda Accord 1.6 EX 89'
Toyota Corolla lb 93'