Miehillä hame ?

Italomerkkeihin liittymätöntä keskustelua, aihe on vapaa.
Avatar
väisänen
Viestit: 4898
Liittynyt: 11.03.2006 19:29
Paikkakunta: Mynämäki Alkon vieres

Miehillä hame ?

Viesti Kirjoittaja väisänen »

Mitäs tuumitte.
Itsea alkaa nämät helteet häiritä ja kassit kosteana saapi juosta. Mutta hameella tuuletus toimisi. Kehtaako laittaa ? Tai kehtaisko joku foorumisti myöskin ehkä kenties... ?
Avatar
seppä
Viestit: 749
Liittynyt: 19.03.2003 16:31
Paikkakunta: Koria

Re: Miehillä hame ?

Viesti Kirjoittaja seppä »

eikö sellanen ähläm kaapu ois parempi. =)
Fiat Stilo 95 mw -06
Fiat Ritmo 70 -83
Fiat 126 -74
Avatar
GreenThing
GFF
Viestit: 2604
Liittynyt: 08.08.2003 21:20
Paikkakunta: Kärkölä

Re: Miehillä hame ?

Viesti Kirjoittaja GreenThing »

Kilttiä oon itse meinannu. Periaatteessa ois kankaatkin jo hankittu....
Auto on turpo, ja kuski on urpo.
Ei riemulla rajaa, kun kasilla ajaa.
Avatar
harzzzza
Viestit: 128
Liittynyt: 15.11.2005 13:26
Paikkakunta: H:ki

Re: Miehillä hame ?

Viesti Kirjoittaja harzzzza »

GreenThing kirjoitti:Kilttiä oon itse meinannu. Periaatteessa ois kankaatkin jo hankittu....
Ei helvetti....nyt alkaa helle pehmentää jo lanttua...;-)
Itäkeskuksen kauppakeskukses tänään ohi käveli maastamuuttaja (mies) valkoinen paidan/hameen yhdistelmä päällä-(siis ylipitkähelmainen paita) nilkkoihin saakka...mieleen tuli kieltämättä et toi ois helvetin kätevä ku kehtais pitää päällä... 8)
Avatar
väisänen
Viestit: 4898
Liittynyt: 11.03.2006 19:29
Paikkakunta: Mynämäki Alkon vieres

Re: Miehillä hame ?

Viesti Kirjoittaja väisänen »

Niin en tiedä mistä asti tai syystä tämä hameita häpeilevä miesten housuperintö juontaa.
Varmaan osin kylmä ilmasto sallii miehille alapäästä umpeen ommellut vaatteet....
Mutta kuitenkin sitte taas pitkät hiuksethan ei kuulu miehille.

Suuressa sivistyneessä roomassa miehet että naiset käyttivät kitonia. Toogassa taisi olla muinoin älyraja, ei sovellu siis minulle.


Kiltissä on vähä se et voipi helmat nousta korviin tuulessa.

Tosin mitään oikeita töitä ei oikein tuollattis kaavuissa tai hameissa pahemmin pysty tekemään. Juontaisiko housupakko tuolta juurensa...
Avatar
GreenThing
GFF
Viestit: 2604
Liittynyt: 08.08.2003 21:20
Paikkakunta: Kärkölä

Re: Miehillä hame ?

Viesti Kirjoittaja GreenThing »

väisänen kirjoitti:Niin en tiedä mistä asti tai syystä tämä hameita häpeilevä miesten housuperintö juontaa.
Varmaan osin kylmä ilmasto sallii miehille alapäästä umpeen ommellut vaatteet....
Mutta kuitenkin sitte taas pitkät hiuksethan ei kuulu miehille.

Suuressa sivistyneessä roomassa miehet että naiset käyttivät kitonia. Toogassa taisi olla muinoin älyraja, ei sovellu siis minulle.


Kiltissä on vähä se et voipi helmat nousta korviin tuulessa.

Tosin mitään oikeita töitä ei oikein tuollattis kaavuissa tai hameissa pahemmin pysty tekemään. Juontaisiko housupakko tuolta juurensa...
Ei nouse kiltin helmat, ku on kunnollinen.
Kilttiä miehekkäämpää asustetta ei ole.
Auto on turpo, ja kuski on urpo.
Ei riemulla rajaa, kun kasilla ajaa.
Avatar
väisänen
Viestit: 4898
Liittynyt: 11.03.2006 19:29
Paikkakunta: Mynämäki Alkon vieres

Re: Miehillä hame ?

Viesti Kirjoittaja väisänen »

Kilttiä pitänee siis harkita.
Kaivella kaavoja netistä et miten kuuluisi leikata ja touhuta.
Avatar
GreenThing
GFF
Viestit: 2604
Liittynyt: 08.08.2003 21:20
Paikkakunta: Kärkölä

Re: Miehillä hame ?

Viesti Kirjoittaja GreenThing »

Jossain oli ihan suomalainen sivusto tuollaisen tekemiseen.

Edit:
http://koti.mbnet.fi/kettu/kiltti/teeitse.htm tuossa
Auto on turpo, ja kuski on urpo.
Ei riemulla rajaa, kun kasilla ajaa.
Avatar
Ippe
GFF
Viestit: 2606
Liittynyt: 27.09.2004 16:20
Paikkakunta: Helsinki 91

Re: Miehillä hame ?

Viesti Kirjoittaja Ippe »

väisänen kirjoitti:Kilttiä pitänee siis harkita.
Kaivella kaavoja netistä et miten kuuluisi leikata ja touhuta.

Väitetään että kiltin perimmän tarkoitus liittyy siihen että lampaat juoksevat karkuun kuullessaan vetoketjun aukeavan...
Fiat X1/9 1500 5-Speed -80 ja 126 - 76
Avatar
väisänen
Viestit: 4898
Liittynyt: 11.03.2006 19:29
Paikkakunta: Mynämäki Alkon vieres

Re: Miehillä hame ?

Viesti Kirjoittaja väisänen »

Ippe kirjoitti:Väitetään että kiltin perimmän tarkoitus liittyy siihen että lampaat juoksevat karkuun kuullessaan vetoketjun aukeavan...
Kiltti taisi olla hivenen vanhempi mitä vetskari.
Tai jos olit perimätietona kuullut niin en ala väittää vastaan.

Mutta mutta melko raflaavaa aloituslause baarissa:
Terveeksi neidot. Arvatkaapas miksi tällainen kiltti on alkujaan suunniteltu...
NesteHukka

Re: Miehillä hame ?

Viesti Kirjoittaja NesteHukka »

väisänen kirjoitti:Mitäs tuumitte.
Itsea alkaa nämät helteet häiritä ja kassit kosteana saapi juosta. Mutta hameella tuuletus toimisi. Kehtaako laittaa ? Tai kehtaisko joku foorumisti myöskin ehkä kenties... ?
Täähän on tasa-arvoo parhaimmillaan. Ite näin joskus Sauna Open Airissa joku vuosi sitten jollakin kundilla, ja siitä tuli ajatus, että pitää kokeilla. Mulla on vähän täntyylinen http://www.x-tra-x.de/clothes-male/pant ... -1351.html Facebookissa on oma kuvakin, mutta kaikki ei nää kun ei ole kaveripyyntöjä vaihdettu.

Homofoobikkokaan ei voi pitää tuollaista homomaisena, ja voin sanoa, että kyllä on miellyttävän ilmastoitu olo. Housuja haluais enää kokeiltuaan laittaakaan jalkaan paitsi silloin kun käytännöllisyys, niinkuin esim. pajatyöt vaatii. Heh, kun joskus aikanaan kuulin että "miesten hame", ajattelin asiaa täysin punaniskaisesti. Rypytetty liila hame miehellä, ei helvetti... Pienet asiat muuttaa isoja asioita aivan ymmärtämisen tasolle.

Jos oma miehisyydentunne tuntuu olevan vaarassa ajatellessa tällaista hamejuttua, niin aina voi just miettiä sitä, että miessoturit ovat pitäneet hameita siellätäällä. :)
NesteHukka

Re: Miehillä hame ?

Viesti Kirjoittaja NesteHukka »

GreenThing kirjoitti:Kilttiä oon itse meinannu. Periaatteessa ois kankaatkin jo hankittu....
Aika edullisesti niitä saa valmiinakin. Esim saksassa verkkokauppa xtrax. Suurin osa vaatteista tulee muutenkin nykyään hankittua tuolta, kun on päättänyt lopettaa itsensä kieltämisen ja lopettaa häveliäisyyden. :)

Parasta on se kun tosiaan yllättävää että kadulla tai viihteellä saa kovin paljon kehuja releistänsä. Riidanhaastamiset on nollassa ja kyräilyäkin tulee hyvin vähän jos ollenkaan. Tosin, ainahan on kyse siitäkin, miten pukuansa kantaa. Itseluottamus pitää näkyä.
Avatar
väisänen
Viestit: 4898
Liittynyt: 11.03.2006 19:29
Paikkakunta: Mynämäki Alkon vieres

Re: Miehillä hame ?

Viesti Kirjoittaja väisänen »

Seite nicht gefunden
Herjaa tuollaista ei näy hameen malli.
Homofoobikkokaan
Nyt meitsin voi ymmärtää väärin mut laitan silti.
Ennemmin transvestismiin tai fetisismiin voisi hameen käyttöä yhdistää.
Kiltti sitten taas edustaa äijämäisyyttä ja siksi ehkä liiankin helppo pukea jos ny vertaa vaikkapa farkkuhameeseen...
Tosin, ainahan on kyse siitäkin, miten pukuansa kantaa.
No joo vähän erimieltä. Mulle tullaan melkein aina kähyymään. Syyksi arvelen fyysisyyden puuttumisen (antikreikkalainen vartalotyyppi nääs :lol: ). Olen helppo kohde purkaa omaa epävarmuutta...
kun on päättänyt lopettaa itsensä kieltämisen ja lopettaa häveliäisyyden
Arvostan ! Askel lähemmäs sisäistä tasapainoa.
Avatar
väisänen
Viestit: 4898
Liittynyt: 11.03.2006 19:29
Paikkakunta: Mynämäki Alkon vieres

Re: Miehillä hame ?

Viesti Kirjoittaja väisänen »

Varsin hyvä. Kiitän. :D
NesteHukka

Re: Miehillä hame ?

Viesti Kirjoittaja NesteHukka »

väisänen kirjoitti:Seite nicht gefunden
Herjaa tuollaista ei näy hameen malli.
Homofoobikkokaan
Nyt meitsin voi ymmärtää väärin mut laitan silti.
Ennemmin transvestismiin tai fetisismiin voisi hameen käyttöä yhdistää.
Kiltti sitten taas edustaa äijämäisyyttä ja siksi ehkä liiankin helppo pukea jos ny vertaa vaikkapa farkkuhameeseen...
Tosin, ainahan on kyse siitäkin, miten pukuansa kantaa.
No joo vähän erimieltä. Mulle tullaan melkein aina kähyymään. Syyksi arvelen fyysisyyden puuttumisen (antikreikkalainen vartalotyyppi nääs :lol: ). Olen helppo kohde purkaa omaa epävarmuutta...
kun on päättänyt lopettaa itsensä kieltämisen ja lopettaa häveliäisyyden
Arvostan ! Askel lähemmäs sisäistä tasapainoa.
Kiitos! Koitetaas, eiköös tää facebookin profiilikuva pitäis näkyä kuitenkin? Toi linkkikin kyllä toimi kun äsken kokeilin. https://www.facebook.com/profile.php?id=1532764299

Täytyy sanoa että farkkuhame taitais olla jo vähän liian transsu mulle, kun ei ole tarkoitus olla transsu. Tunnen silti pari transsua, joilla on aikas mahtavat puvut, maksaneet mielettömiä summia. Käyvät julkisesti näytillä ainoastaan kinkybileissä.
Vastaa Viestiin