facebook

Italomerkkeihin liittymätöntä keskustelua, aihe on vapaa.
Avatar
-HH-
GFF
Viestit: 8806
Liittynyt: 20.12.2002 12:44
Paikkakunta: Eepee

Re: facebook

Viesti Kirjoittaja -HH- »

Täällähän onkin näemmä vastaavaa keskustelua kuin essonbaarissa jossa joku kertoo ostaneensa Fiatin - ja sitten corollamiehet pääsee vauhtiin kun ovat kuulleet miten viallisia ne onkaan... :roll:

Mutta kukin tyylillään :wink:
- Mistä se tieto löytyy? No oikeelta foorumilta tietysti! -
Avatar
väisänen
Viestit: 4898
Liittynyt: 11.03.2006 19:29
Paikkakunta: Mynämäki Alkon vieres

Re: facebook

Viesti Kirjoittaja väisänen »

Aivan. Todella loistava konsepti kyseessä.

Mutta.
Olet fasebookille tuote jota sitten myydään mainostajille. Melko houkuttelevaa. Mutta tietty juurikin MINÄ osaan käyttää sitä niin ettei minua koskaan tuotteisteta joten käytän hyväkseni ääliöiden ilmaiseksi rakentamaa infokeidasta :mrgreen:

Tosipuheissa oikeastaan se ja sama oli mikä oli. :D
-Cause my mouth's writing checks that my ass can't cash

-Fiat Croma
-Fiat Uno Fire
-Ja ehkä pian myös turpo uunoilua.
Avatar
Midi^
GFF
Viestit: 1743
Liittynyt: 17.07.2003 14:30
Paikkakunta: Salo

Re: facebook

Viesti Kirjoittaja Midi^ »

Kysykää Honda-mieheltä niin se vastaa että ei kiinnosta :?
Tipo STW 1.6 Multijet, Tipo 1.4 i.e, Prisma 1.6 i.e, Stilo 1.6 MW, Stilo 1.4 MW.
Avatar
kappa12
GFF
Viestit: 1493
Liittynyt: 14.01.2004 23:01
Paikkakunta: Yistaro

Re: facebook

Viesti Kirjoittaja kappa12 »

Midi^ kirjoitti:Kysykää Honda-mieheltä niin se vastaa että ei kiinnosta :?
Ja viiattimieshän ei kysele honda-mieheltä mitään..... :twisted:
Mikko Koivusalo

Fiat 127&Panda jne. :mrgreen:
luolamies
Viestit: 8
Liittynyt: 01.06.2011 17:14

Re: facebook

Viesti Kirjoittaja luolamies »

Ite olin alkuun feissari vastustaja..kunnes sitten liityin ja täytyy sanoa että on hemmetin kätevä! Siellä voi pitää helposti yhteyttä ihmisiin jotka ovat ulkomailla ja vaihdella linkkejä ja tapahtumia yms...kyllä on ollut hyviä postikulta kokemuksia.
Viimeksi muokannut luolamies, 30.06.2011 19:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
GreenThing
GFF
Viestit: 2604
Liittynyt: 08.08.2003 21:20
Paikkakunta: Kärkölä

Re: facebook

Viesti Kirjoittaja GreenThing »

Onko silloin automaattisesti vastustaja, jos ei kiinnosta liittyä?
Auto on turpo, ja kuski on urpo.
Ei riemulla rajaa, kun kasilla ajaa.
luolamies
Viestit: 8
Liittynyt: 01.06.2011 17:14

Re: facebook

Viesti Kirjoittaja luolamies »

Välilla kyllä sieltä löytää juttuja joita ei halua kuulla esim äsken luin uutisen:
" Johanna Tukiainen hämmästelee, miksi hänen "hempeä ja romanttinen" linjansa ja "naiselliset arvot" hänen esiintymisessään eivät kelpaa."
:?
Baiker
Viestit: 1
Liittynyt: 22.06.2011 15:06

Re: facebook

Viesti Kirjoittaja Baiker »

Facebook on hyvinkin tyypillistä tätä päivää. Se ei olisi mitään ilman satoja miljoonia käyttäjiä, jotka lisäävät sinne omaa sisältöä joka hetki. Ts. käyttäjät itse luovat sisällön tähän palveluun. Mikä sen kiinnostavampaa kuin itse luotu sisältö? Vakavasti, en voi ymmärtää statuspäivittelijöitä, jotka kertovat pienimmänkin tapahtuman. Alkaa muistuttaa iltapäivälehtien lööppejä, jotka kirkuvat suuria asioita, mutta sisäsivuilla on vain muutama kappale aiheesta. On tää ihmeellistä.
Avatar
Nipa
GFF
Viestit: 3364
Liittynyt: 28.04.2003 23:05
Paikkakunta: Askola

Re: facebook

Viesti Kirjoittaja Nipa »

seppä kirjoitti:Tein facebookkiin FiatForum.fi yhteisön. Et sinne forumilaiset liittymään.

https://www.facebook.com/home.php?sk=gr ... 6047098341
Siis naamakirjassa keskustellaan siitä, mistä FiatForumilla keskustellaan...
Ymmärsinköhän nyt ihan oikein? Paitsi että joku kertoo juuri vaihtaneensa tulpat ja käyneensä kusella; keltaista oli.
Слава Україні - Героям слава
Мені не потрібна поїздка, мені потрібна амуніція.
TrooPerkele
GFF
Viestit: 1245
Liittynyt: 09.08.2005 10:27
Paikkakunta: Iisalmi

Re: facebook

Viesti Kirjoittaja TrooPerkele »

Nipa kirjoitti:
seppä kirjoitti:Tein facebookkiin FiatForum.fi yhteisön. Et sinne forumilaiset liittymään.

https://www.facebook.com/home.php?sk=gr ... 6047098341
Siis naamakirjassa keskustellaan siitä, mistä FiatForumilla keskustellaan...
Ymmärsinköhän nyt ihan oikein? Paitsi että joku kertoo juuri vaihtaneensa tulpat ja käyneensä kusella; keltaista oli.
:mrgreen: :lol: :lol: :mrgreen:
GFF 1738
Sämpy
Moderaattori
Viestit: 8333
Liittynyt: 16.04.2004 22:33
Paikkakunta: Renko

Re: facebook

Viesti Kirjoittaja Sämpy »

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201106 ... 8_ul.shtmlSaahan sitä "kavereita" monella tapaa..
Nettisosialismi on vähän sama kuin sanomalehdet. Jos niitä lukee, moni uutinen tuntuu kiinnostavalta, jopa tärkeältä. Kuitenkin 2 päivän kuluttua et muista mitään lukemastasi, tai ainakaan tiedolle ei ollut mitään käyttöä. Joskus voit lukea jotain hyödyllistäkin, mutta suhteessa käytetyn ajan määrään moni asia olisi ollut hyödyllisempää.

Niin meille ei ole koskaan tullut sanomalehteä. Ja taidan tästä lähteä jatkamaan töitä.. :oops: neljältä aloitettu työt tänäänkin..
Jokainen Fiat on pelastamisen arvoinen.
www.saminosat.net
Avatar
wellu
Viestit: 6144
Liittynyt: 16.12.2004 07:24
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: facebook

Viesti Kirjoittaja wellu »

Minä olen Fackbookissa. Tosin juuri koskaan siellä jaksa käydä, koska eihän siellä ole muuta kuin tyhjänpäiväisiä juoruja pääasiassa. Rallipiirien tiedotuskanavana tuo on jostainsyystä suositumpi kuin sähköposti. "minä laitan sitten Facebookiin tietoa tästä...". :evil:
Tekisi mieli erota koko paskasta, mutta antaa nyt vielä hetken olla. Saapahan puolisolla lukea "puoliso" -kohdassa minun nimi... :roll:
Minkä huollan, sen korjaan...
Avatar
vvieri
GFF
Viestit: 19322
Liittynyt: 20.12.2002 13:06
Paikkakunta: Laihia
Viesti:

Re: facebook

Viesti Kirjoittaja vvieri »

Ei kanssa oo vielä tullut erottua (facebookista) vaikka joskus meinasinkin. Viihdyn siellä hyvin kyllä hieman isompienkin tyttöjen kanssa. :mrgreen: Aika harvoin vaan tulee käytyä nykyään mutta mitäpä siitä stressiä repimään.
Ville Vieri
www.villevieri.com/autot.htm
- Mikä taidoissa hävitään se tehoilla paikataan! -
Vastaa Viestiin