Melkein joutui kaasua painamaan
Mutta tässähän on ihan sama tilanne kuin että kyseinen tampio lähtisi ohittamaan 80km/h nopeudella oikealla kaistalla 65km/h matelevaa mummoa. Eli varmaanki aina katsotaan että takaa ei ole ketään tulossa (etenkään hälytysajoneuvoa) ennenkuin vaihdetaan kaistaa, kuten normaalistikin.
Ville Vieri
www.villevieri.com/autot.htm
- Mikä taidoissa hävitään se tehoilla paikataan! -
www.villevieri.com/autot.htm
- Mikä taidoissa hävitään se tehoilla paikataan! -
No, ei se ihan sama tilanne ole, koska laki ei kiellä mummon ohittamista Itse pyrin rampin kohdalla ajaessani hidastamaan tai kiihdyttämään ja tällä tavoin tekemään tilaa rampilta tulijalle. No, tämä nyt ei oikeasti minulle mikään ISO asia ole, mutta näkökanta tähän asiaan toisesta suunnasta. Kaikenkaikkiaan isoin ongelma on juuri se että peilejä ei seurata. Varsinkin nyt kun aurinko paistaa kirkkaasti ja matalalta, niin eipä vilkut paljoa näy peileihin muutenkaan.
Marko
http://www.131abarth.com
http://www.facebook.com/pages/Fiat-131-Abarth-Rally-Corsa-g4/329158520540203
laita sähispostia:marko1vaisanen(atatat)gmail.com
__________________
http://www.131abarth.com
http://www.facebook.com/pages/Fiat-131-Abarth-Rally-Corsa-g4/329158520540203
laita sähispostia:marko1vaisanen(atatat)gmail.com
__________________
Se on muuten kyllä ihmeellistä, että vilkkua ei viitsitä käyttää. Ei luulisi kenenkään sormenpäitä rasittavan liikaa vääntää sitä vilkkua päälle. Varsin monella tuntuu olevan tapa, että vilkkuviikseä väännetään vasta silloin, kun rattiakin , siitä onkin hirveesti hyötyä, kun auto on jo puoliksi kääntynyt esim. risteyksessä.
Lanciat: Lybra 20v, Kappa 20vt sw, Y10 FIRE turbo ja sit vielä Abarth Punto Evo & Ducato & Ducati
Ai eikös niissä uudemmissa, "paremmissa" autoissa olekkaan sellaista automaattia että pyöriä kääntäessä vasta aina vilkuttaa...lanciay10 kirjoitti:Se on muuten kyllä ihmeellistä, että vilkkua ei viitsitä käyttää. Ei luulisi kenenkään sormenpäitä rasittavan liikaa vääntää sitä vilkkua päälle. Varsin monella tuntuu olevan tapa, että vilkkuviikseä väännetään vasta silloin, kun rattiakin , siitä onkin hirveesti hyötyä, kun auto on jo puoliksi kääntynyt esim. risteyksessä.
- Mistä se tieto löytyy? No oikeelta foorumilta tietysti! -