ACS boikotti

Italomerkkeihin liittymätöntä keskustelua, aihe on vapaa.
Avatar
Fiiutón
Viestit: 267
Liittynyt: 09.02.2003 11:45
Paikkakunta: Joutseno

Viesti Kirjoittaja Fiiutón »

Hyvä kommentti Harpo...
Olen samassa rintamassa kanssasi.
Olen taistellut painovoimaa vastaan hiilikuituteipin ja alumiinifolion kanssa jo jonkin aikaa :lol: :lol: :lol:

Wooden Eye

TA
Emmie tiiä, mie vaan ajelin viiatilla...
juha

Viesti Kirjoittaja juha »

Juu, aika hyvä syy nousta vastustamaan painovoimaa.....
Ainakin hameväki tykkää jos vaaka näyttää vähemmän :wink: :lol:
KHN
GFF
Viestit: 176
Liittynyt: 16.02.2003 15:03
Paikkakunta: Merikaarto

Viesti Kirjoittaja KHN »

Ola kirjoitti:Tervehdys tällekin keskustelualueelle,

Ystävällisin terveisin
Mika Ollila
puheenjohtaja
SCF ry
Ottamatta kantaa sen enempää boikottiin tai muuhunkaan tunteita herättävään keskusteluun, toteaisin että jos yhdistys käyttää nimensä perässä kirjaimia "ry", pitäisi Patentti- ja rekisterihallituksen yhdistysrekisteristä löytyä yhdistyksen perustiedot. Seat Club Finlandin kohdalla näin ei ole. Jokainen voi tarkistaa tilanteen itse: http://193.229.70.49/ryhaku.htx
124 BC1
Viestit: 84
Liittynyt: 17.03.2003 11:25
Paikkakunta: Järvenpää

Viesti Kirjoittaja 124 BC1 »

KHN kirjoitti:
Ola kirjoitti:Tervehdys tällekin keskustelualueelle,

Ystävällisin terveisin
Mika Ollila
puheenjohtaja
SCF ry
Ottamatta kantaa sen enempää boikottiin tai muuhunkaan tunteita herättävään keskusteluun, toteaisin että jos yhdistys käyttää nimensä perässä kirjaimia "ry", pitäisi Patentti- ja rekisterihallituksen yhdistysrekisteristä löytyä yhdistyksen perustiedot. Seat Club Finlandin kohdalla näin ei ole. Jokainen voi tarkistaa tilanteen itse: http://193.229.70.49/ryhaku.htx
No tarkistetaas tilanne:
rek.nro kotipaikka ensirekpvm viimrek.pvm nimi
186.470 Helsinki 20.02.2003 20.11.2003 SCF ry

Ottamatta kantaa sen enempää boikottiin tai muuhunkaan tunteita herättävään keskusteluun, toteaisin että omat viitteet kannattaa tarkistaa ;)
Seat Club Finland ei siis ole ry, mutta toisaalta eihän puhheenhoitaja Ollila ole ko. klubin pj väittänyt olevankaan, vaan nimenomaan SCF ry:n.
Avatar
karkin
Viestit: 956
Liittynyt: 29.01.2003 19:35
Paikkakunta: Loch Troll

Viesti Kirjoittaja karkin »

Mielenkiintoinen tapa toimia tuolla "puheenjohtajalla"
On poistanu kaikki muut kommentit keskustelusta paitsi omansa ja lukinnu aiheen :lol: :lol:
Taitaa muutenkin olla "boikotin kantavia voimia" kun näyttää hääräävän vähän joka foorumilla "oikomassa väärinkäsityksiä" :lol:
Pisti silmään tuolla FTCF:n foorumilla että kaavailevat Fiatin nimen sotkemistakin tuohon boikottipelleilyyn :evil: :evil:
Taidanpa taputella kaivurin kauhalla nuo 3 Sport Coupee Thyyningversioiks :roll:
Btw,kun nuo boykottihemmot(tai neidit) puhuu menevänsä tampereelle kun siellä kaikki on paremmin :roll:(korjatkaa jos olen väärässä)mut eikös tampereen näyttely oo kanssa ilkeän ryöväri FHRA:n järjestämä :lol:
+30km/h
Kysy ihan mitä vaan,niin vastaan ihan mitä vaan
Avatar
1600cc_uno
Viestit: 161
Liittynyt: 21.02.2003 01:55
Paikkakunta: turku

Viesti Kirjoittaja 1600cc_uno »

Asia on FTCF jäsenten äänestyksessä paraikaa. Tavoitteena päättää liittyäkkö vaiko eikö. Itse lupaan tehdä parhaani jottei FTCF ryhtyisi tälläiseen.
Avatar
karkin
Viestit: 956
Liittynyt: 29.01.2003 19:35
Paikkakunta: Loch Troll

Viesti Kirjoittaja karkin »

Jäsenistön keskuudessa käytyjen pitkien ja ankarien neuvottelujen sekä tiukkaakin tiukemman jäsenäänestyksen tuloksena(puhheenhoitajan ääni ratkaisi)olen päättänyt laajentaa HENKILÖKOHTAISTA boikotoinnin boikotoimistani :roll:
Tästä eteenpäin en halua olla missään tekemisissä boikotointia harrastavien "kerhojen" kanssa enkä myöskään osallistua edes katsojana tapahtumiin joissa näitä pellejä esiintyy.
Mahdollisuuksien mukaan pyrin myös välttämään automerkkejä jotka on kytketty boikottirintamaan(ainoastaan myynti tai romutustarkoitus saattaa tulla kysymykseen,tosin tällä hetkellä se vaatisi kaikista autoista luopumista jos Fiatkin liitetään tuohon hölmöilyyn :lol:)
Tosin tuskimpa nuo minua ja perhettäni pahemmin kaipaavatkaan,mutta toisaalta saatan jopa harrastaa "kerhoilta" opittua tehokasta tapaa mainostaa boikottiani sähköisten viestimien välityksellä ja kertoa jopa "parille" kaverillekkin :roll: :lol:
+30km/h
Kysy ihan mitä vaan,niin vastaan ihan mitä vaan
Avatar
vvieri
GFF
Viestit: 19326
Liittynyt: 20.12.2002 13:06
Paikkakunta: Laihia
Viesti:

Viesti Kirjoittaja vvieri »

Nyt sitten uudet tunnarit kyseisten merkkien foorumeille ja ylläoleva teksti sinne. Katsotaan miten roihahtaa. :lol: :lol: :lol:
Ville Vieri
www.villevieri.com/autot.htm
- Mikä taidoissa hävitään se tehoilla paikataan! -
Avatar
karkin
Viestit: 956
Liittynyt: 29.01.2003 19:35
Paikkakunta: Loch Troll

Viesti Kirjoittaja karkin »

No röhkele!Täytyy kai tässä ottaa järeemmät aseet käyttöön boikotoinnin boikotoinnissakin :roll:
Mamma vaan ei saata tykätä jos joudun pilkkomaan sen käyttöseatinkin ihan vaan "periaatteen" takia :lol: Toisaalta se ei olis yhtään pahoillaan jos hiivatit pistäsin palasiks :? :cry:
"kerhoni" on myös päättänyt pidättäytyä kaikkia Seat merkkisiä autoja koskevista huolto- ja korjaustoimenpiteistä(Tästäkään ei mamma pidä :roll: joten kohtuullista makuuhuoneessa annettavaa korvausta vastaan "kerhoni" jäsen saattaa suostua pakollisiin työssä käymistä ylläpitäviin pieniin ja ennalta arvaamattomiin huoltotoimenpiteisiin)
Ikävä kyllä oma samaan konserniin kuuluva kulkuvälineeni ei vielä (ainakin toistaiseksi)kuulu boikottirintamaan joten en pysty esittämään työnantajalle uskottavaa selitystä töistä poissaololle :roll:
Ps.Tätä boikotointimallia saa vapaasti lainata tietystikkin omalla vastuulla,sillä riski joutua boikottiin boikotoinnin boikotoinnin johdosta on sangen suuri :wink:
+30km/h
Kysy ihan mitä vaan,niin vastaan ihan mitä vaan
Avatar
vvieri
GFF
Viestit: 19326
Liittynyt: 20.12.2002 13:06
Paikkakunta: Laihia
Viesti:

Viesti Kirjoittaja vvieri »

No siellähän on emäntä ihan samalla aaltopituudella kuin meilläkin. Outoa tietämättömyyttä autoista kun ei innostuta italialaisista helmistä. Ei 10 autoa nyt silti sellainen määrä vielä ole että siitä hikeentyä tarvitsisi, enkä mä tuo niitä tupaan niinkuin emäntä koiralaumansa. Meinasinkin tässä sanoa että ei helmiä sioille, mutta se lienee tässä yhteydessä epäkorrektia. :lol: :lol:

Niin, Fordia siis minä joudun ruuvailemaan aika-ajoin ja yleensä vailla mitään korvausta. :oops: Kun ei ole mun rahoja tuossa katiskassa kiinni niin enpä saanut päättää merkkiäkään - minä olisin ehkä sen farmarimallin 16v Turbo Theman...
Ville Vieri
www.villevieri.com/autot.htm
- Mikä taidoissa hävitään se tehoilla paikataan! -
Avatar
karkin
Viestit: 956
Liittynyt: 29.01.2003 19:35
Paikkakunta: Loch Troll

Viesti Kirjoittaja karkin »

Noo,on tuo emäntä jostain kumman syystä halukas vaihtamaan tuon seatin 156 Alfaan :roll:
Tällä hetkellä kerhoni jäsenistön keskuudessa käydäänkin tiukkoja periaatteellisia keskusteluja hankinnan järkevyydestä ja näyttäs siltä että puhheenhoitajan kanta puoltas enemmänkin saman summan sijoittamista klassikko Ferrariin :roll:
Saattaa tietysti käydä niin että kerhoni lopullista päätösvaltaa käyttävä riippumaton hallitus ns.jyrää puhheenhoitajan päätöksen :roll:

Meillä ei emäntä kummallista kyllä oo sanonu mitään vaikka autot on kirjaimellisesti makuuhuoneessa ja olohuoneessa (autotalli on entinen asuintalo :lol: )
+30km/h
Kysy ihan mitä vaan,niin vastaan ihan mitä vaan
Avatar
harpo
Viestit: 53
Liittynyt: 02.12.2003 21:53
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja harpo »

Ilmoitusluonteisena asiana haluaisin kertoa aikaisemman painovoiman vastustamisen lisäksi aloittaneeni myös seuraavien lyhenteiden boikotoimisen, enkä näin ollen osallistu mihinkään toimintaan, joita rahoittaa tai joiden taustalta löytyvät seuraavat instanssit:

KGB
ABC
PCB
SMP
DNA
RKP
FBI
VAS
DEM
CCN
YLE
NRJ
THE
WHO
DDT
666
NSU
KOK
DKW
FST
OMD
HIM
TVH
CCR
HKI
HKL
BMW
TRE
SMJ
IBM
GMT
LEL
TEL
MTV
NMT
CET
IKL
VTT
TWR
IFA
GTA
ATK
JNE...
goes without saying
Avatar
karkin
Viestit: 956
Liittynyt: 29.01.2003 19:35
Paikkakunta: Loch Troll

Viesti Kirjoittaja karkin »

Dodiin....tästä se lähtee!
Vielä kun ilmoittautus muutama henkilö joka suhtautuu boikotointiin asian vaatimalla vakavuudella, niin voitas ruveta mainostamaan uuden boikottirintaman syntymistä 8)(kahdesta kun ei vielä saa kovin vakuuttavaa rintamaa :roll: )
Ei kai rintamassa kuitenkaan ilmeisesti oo kaikkien pakko boikotoida samaa asiaa?Tai jos on niin sit saattaa olla vaikee muodostaa yhtenäistä rintamaa..... :?
+30km/h
Kysy ihan mitä vaan,niin vastaan ihan mitä vaan
Avatar
sportspider
Viestit: 282
Liittynyt: 23.12.2003 11:51
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja sportspider »

No on se perkele kun aikuisten pitää tällaisten kansaa leikkiä - kannampa sit minäkin korteni kekoon; onko boikotteja jo keksinyt joku jo boikotoida ? Siinä tapauksessa, että on - minä varaan itselleni etuoikeuden boikotoida ensinnä kaikkea mitä ei ole keksitty boikotoida! Mä boikotoin jopa omaakin boikotointia :evil:
Tommi T
Avatar
GreenThing
GFF
Viestit: 2604
Liittynyt: 08.08.2003 21:20
Paikkakunta: Kärkölä

Viesti Kirjoittaja GreenThing »

Eli kuinkas olisi boikotointien boikotoijien boikotointi. :lol: :lol: :lol:

Ja ne herneet sitten säästetään keittoa varten, kun huomenna on hernekeitto päivä :lol: .
Auto on turpo, ja kuski on urpo.
Ei riemulla rajaa, kun kasilla ajaa.
Vastaa Viestiin