pahimmat munaukset

Italomerkkeihin liittymätöntä keskustelua, aihe on vapaa.
Avatar
kare
Viestit: 170
Liittynyt: 24.09.2004 10:56
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja kare »

Muuan talliyhtiön asukas näki asiakseen kertoa mulle joskus, että kaikki mitä tallissa puhutaan, kuuluu ihan suoraan sinne seinän takana olevalle saunaosastolle. Raavin vähän aikaa päätäni ja tuumin, että ei se mitään kun ei mulla oo mitään salaisuuksia, mutta tulin vasta myöhemmin ajatelleeksi, että mulla on ehkä ajoittain aika vahva tuo itseilmaisu. Vahva tarkoittaa tässä siis sekä huolellisesti atributoitua että kovaäänistä. Varmaan kiva istua saunassa kun tallissa taas tapahtuu ja vanhempien sormet ei riitä kaikkien lasten korviin...
Avatar
Meltdown
Viestit: 2710
Liittynyt: 13.03.2005 23:20
Paikkakunta: Järjenpää

Viesti Kirjoittaja Meltdown »

no taas asiaan.... :oops:

kerran firman pippaloissa tuli kaverin hienoa pientä kännykkää ihailtua ja selailtua että oli äijällä aikaslailla naisvoittoinen lista kännykän kontaktilistalla... Eikun satunnaiselle naisen nimelle tekstiviesti: P**lua (ilman sensurointia). Kaveri kiitteli. Pitkään. Vielä vuosien jälkeen jaksoi kuittailla että meikälle ei sitten kannata kännykkää lainata... Ettäku hävetti. Oli kuulemma ollut aikamoinen selitteleminen ko. tekstiviestin saaneelle tätille. hohhoijaa... Vielä yli kymmenen vuotta tapahtuneen jälkeen ko. tapaus tulee mieleen ja kyllä menee kylmät väreet selkäpiissä...
There are 2 ways to do it - my way and the right way.
Avatar
Meltdown
Viestit: 2710
Liittynyt: 13.03.2005 23:20
Paikkakunta: Järjenpää

Viesti Kirjoittaja Meltdown »

Olimpahan kerran ammattiosaston risteilyllä Virossa ja suosittelin hotellihuonekämppikselle että mennääs tonne Karja Kelderiin - on hyvä mesta ja halpa. Mä tarjoan. Siinä sitten tuli otettua kaksin käsin kaikkia kivoja paukkuja, mitä erilaisimpia keksittiin.. Noh, jossain vaiheessa rupesi ramasemaan, joten eikuin Viru-hotellia kohti.. Hienosti pääsin perille ja nukkumaan kun heräsin keskellä yötä hirveeseen huutoon!! Kämppis oli tullut huoneeseen ja huusi kuin raivopäinen kun en ollut maksanut tuolla raflassa mitään.... Kaveri oli aika temperamenttinen ja oli joutunut paikallisen poliisin kanssa käsirysyyn kun rupesi aukomaan päätään maksusta... eli sille tuli aikas yllärinä että joutuikin maksamaan meijän molempien kippaamisen..

Ei onneksi tullut turpaan vaikka lähellä olikin. Maksoin tietty kaiken mitä olin velkaa ja muutama satamarkkaa ylimääräistäkin.. Kyllä nolotti.
There are 2 ways to do it - my way and the right way.
Avatar
Meltdown
Viestit: 2710
Liittynyt: 13.03.2005 23:20
Paikkakunta: Järjenpää

Viesti Kirjoittaja Meltdown »

hmmmm... pari noloo juttua vielä...

Kaverin kännykkä reistas. No sellasta se välillä on vanhojen luurien kanssa. Rupes oikein häiritsee moinen.. Baarissa kun oltiin ja kaveri kun kävi moikkaa elvistä tuli nokia 1601 tms. huippuluuri uitettua kaljalasissa ja tais se lentää tanssilattiallekin... Eipähän enää reistannut kun oli täysin kuollut. Hauskaa oli toisen kaiffan kanssa kun äijä ihmetteli että mikä siinä huippuhienossa luurissa oikein nyt mättää...

Myöhemmin kaiffa kertoi tälle luurinsa menettäneelle kuka sen oli lopullisesti rikkonut, kun äijä spiidas kuukaus kaupalla.. Jäin kiinni ja jouduin lopulta maksamaan 500mk ko. luurista.. Vaikka oikeesti se oli hajalla jo valmiiksi.

Olihan toi hiukka nolo, mutta toisaalta oli se kyllä aika hauskaakin.
There are 2 ways to do it - my way and the right way.
Avatar
Meltdown
Viestit: 2710
Liittynyt: 13.03.2005 23:20
Paikkakunta: Järjenpää

Viesti Kirjoittaja Meltdown »

juups... no se kyllä harmittaa kun vuonna -94 olin ekaa kertaa tietokonepartyillä Assemblyssä.. Oli ihan sikamageeta kun olin kuskina kaverin pakettiautolla: Chevy Starcraft 5.7l bensarousku kaikilla herkuilla.. Tulihan se pakitettua jossain korsocityssä lyhtypylvästä päin josta tuli 3000mk lasku mutta ei se sinänsä ollut noloa..

Tärkein juttu noissa tietokone partyissä oli PC demo compo. Noh, meikähän veti hirsiä parkkipaikalla chevyssä juuri ko. compon aikana parin vinkkupullon jälkeen. Ja kuskin penkiltä kun ryynäsi, niin kaikki mämmit meni astinlaudalle... Hiukka noloo... Sotkee auto ja jäi paras anti neljän päivän kemuista näkemättä..

Noh, sittemmin tuli ko. partyillä oltua täysin selvinpäin. Eikä perheenlisäyksen jälkeen ole tullut käytyäkään tuolla enää yli vuosikymmeneen...
There are 2 ways to do it - my way and the right way.
NesteHukka

Viesti Kirjoittaja NesteHukka »

nakkisilma kirjoitti: Vika selviää hyvinkin nopeesti... Joku p*llua, hauskanpitoa ja virvokkeita mielessään pyöritellyt aivoton pers-silmä talipää on laittanut levyn VÄÄRINPÄIN paikalleen.
Nojoo. Sattuuhan sitä.. Muttakun seuraavan kerran jotain kämmätessänne mietitte: "Miten voi olla näin idiootti?", muistakaa tää tapaus mielessänne! Vitutuskäyrän pitäisi pudota tuossatuokiossa..

Mitä tästä opimme?
Mun tapauksessa tuskin yhtään mitään! 8) :lol:
No vähintään yhtä kova homma mulla, kun olin ostanut tuon abarth lookin. Kuuntelin ja kuuntelin ja päättelin sirkkeliäänen tulevan vaihteistosta.

Noh, vaihdoin lootan ja sama ääni!

Sitten otin perästä öljytulpan pois... Ei pisaraakaan!

Ei kun perä vaihtoon. Sen jälkeen sitten huomasin että vaihtamani vaihdelaatikko oli paskemmassa kunnossa mitä se poisvaihdettu :/
Avatar
kare
Viestit: 170
Liittynyt: 24.09.2004 10:56
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja kare »

Meltdown kirjoitti:Eikun satunnaiselle naisen nimelle tekstiviesti: P**lua (ilman sensurointia). Kaveri kiitteli. Pitkään.
Vähän vastaavia vauhdikkaita tilanteita sai aikaiseksi juuri kännyköiden tultua markkinoille saman sisältöisillä välihuuteluilla. Toteutus alkeellisempi, mutta vaikutus sama. Toimisi toki edelleen, mutta kun on itse tullut edes hiukan aikuistuttua. "Simo sai eilen p..." saattoi opiskeluaikaan aiheuttaa nuoreen rakkauteen ankariakin ryppyjä mikäli Simo oli ollut edellisenä iltana kylillä pämppäämässä. Jokunen järkyttynyt äitikin uhrien joukossa taisi olla, kukas muu sitä nyt nuorelle miehelle keskimäärin soittelisi...
NesteHukka

Viesti Kirjoittaja NesteHukka »

Meltdown kirjoitti:juups... no se kyllä harmittaa kun vuonna -94 olin ekaa kertaa tietokonepartyillä Assemblyssä.. Oli ihan sikamageeta kun olin kuskina kaverin pakettiautolla: Chevy Starcraft 5.7l bensarousku kaikilla herkuilla.. Tulihan se pakitettua jossain korsocityssä lyhtypylvästä päin josta tuli 3000mk lasku mutta ei se sinänsä ollut noloa..

Tärkein juttu noissa tietokone partyissä oli PC demo compo. Noh, meikähän veti hirsiä parkkipaikalla chevyssä juuri ko. compon aikana parin vinkkupullon jälkeen. Ja kuskin penkiltä kun ryynäsi, niin kaikki mämmit meni astinlaudalle... Hiukka noloo... Sotkee auto ja jäi paras anti neljän päivän kemuista näkemättä..

Noh, sittemmin tuli ko. partyillä oltua täysin selvinpäin. Eikä perheenlisäyksen jälkeen ole tullut käytyäkään tuolla enää yli vuosikymmeneen...
Olis varmaan tällä toimintatyylillä tutustuttu jo Assemblyssä, jos ei olis mennyt vuodella pieleen. Ite olin siellä sen ainoan kerran vuonna -93.

Mentiin sinne mun sinapinkeltaisella ladalla, jossa oli etupään jarrupalat kuluneet metallille, pakoputki täysin puhki ja kauhea pelko että poliisit keskeyttää matkanteon :)
Tolla Ladalla ei ollut noiden vikojen takia ajettu pariin kuukauteen, mutta kaikilla oli autot vielä enemmän rikki, niin sillä piti sitten lähteä.

Ite nukuin yöt siinä Ladassa, ja sen viikonlopun aikana auton käyttämisestä huolimatta pari 15" subbaria sopivalla vahvistimella tekivät akusta selvän. Sunnuntaina kun piti lähteä pois, niin ei edes varoitusvalot syttyneet mittaristossa :D

Onneksi siinä oli joku teekkari, joka oli saanut kunnolla turpaansa. Täysin silmä muuraantunut umpeen, niin morkkiksissaan siinä tuli tarjoamaan työntöapua :D
Avatar
Luigi
Viestit: 9534
Liittynyt: 17.10.2004 13:33
Paikkakunta: Huruslahden harmaa helmi

Viesti Kirjoittaja Luigi »

Tehän olette olleet suorastaan edelläkävijöitä. Ensimmäinen Boozembly järjestettiin vasta -95:
http://www.damones.net/index.php?brdfr= ... invitation
If it ain't broke, you're not trying hard enough.
NesteHukka

Viesti Kirjoittaja NesteHukka »

luigi kirjoitti:Tehän olette olleet suorastaan edelläkävijöitä. Ensimmäinen Boozembly järjestettiin vasta -95:
http://www.damones.net/index.php?brdfr= ... invitation
Täytyypä mainita, että vuonna -93 ainakin oli Assembly vielä "puskaradion" kautta tiedotettu tapahtuma ilman mitään kaupallisia piirteitä.
Enpä menisi kyseiseen tapahtumaan mistään hinnasta nykyään, kun se on täysin kaupallinen tapahtuma, olkoonkin että pääsisin siellä "oldskool"-puolelle.
Avatar
Pikku-Taukka
GFF
Viestit: 303
Liittynyt: 09.06.2008 15:48
Paikkakunta: Mynämäki

Viesti Kirjoittaja Pikku-Taukka »

No - muutama viikko sitten tuli munattua aika raskaasti:

Kavereiden kanssa oltiin punttisalilla ihmettelemässä, että mitenköhän sitä saisi itsestään hieman enemmän irti. Paikalla oli ystäviä yli 20 vuoden takaa ja sitten sellaisia itseäni 15 vuotta nuorempia, jotka tunnen nimeltä.

Olin sitä mieltä, että mies saa itsestään jotakin irti silloin, kun on tarjolla porkkana. Yksi kaveri ehdotti, että hommataan "porkkanaksi" sellainen nuori ja kireä punapää personal traineriksi, niin eiköhän ala rauta nousemaan.

Minä taas olin sitä mieltä, että ei se naisen katsominen mitään auta, vaan pitäähän sitä päästä pesälle saakka. Ehdotin siis yhteisen huoran hommaamista. Nauru kiiri punttiksella.

Saman tien mieleeni hiipi eräs vanhempi nainen, joka on niin kauan kun jaksan muistaa, kävellyt kylillä ja istunut paikallisessa soittoruokalassa. En oikeasti usko hänen olevan ko. ammatin harjoittaja, vaikka meikkaus- ja pukeutumistyylit ovatkin suoraan sanottuna melkoisen räikeitä. Lisäksi ko. nainen on erään tunnetun (vanhan) rock-laulajattaren näköinen.

Menin sitten suureen ääneen jatkamaan, että:

"Otetaan tänne kaikille pantavaksi se vanha saatanan ruma huora, joka kylillä liikkuu. Kyllä te nyt tiedätte - se, joka muistuttaa **** ******** ja istuu aina paikallisessa baarissa."

Huumorimiehenä odotin lisää iloista naurunremakkaa, mutta yllätyksekseni punttisalille tuli hiljaista kuin Jeesuksen haudassa pääsiäisaamuna. Muutaman sekunnin hiljaisuuden jälkeen eräs nuoremmista kavereista sanoi änkyttäen todella vapisevalla äänellä:

"Si.., si.., siis meidän mutsi?"

Voi ***** mutta nolotti!
Marko "Pikku-Taukka" Hannula
Mynämäki
Avatar
eaton/holset power
Viestit: 1470
Liittynyt: 20.10.2006 21:42
Paikkakunta: Ruovesi

Viesti Kirjoittaja eaton/holset power »

aika paha :)
Kovahkoa nettivirittämistä. -0,3 bar
jeQQ
Viestit: 934
Liittynyt: 27.09.2008 16:21
Paikkakunta: Vihti

Viesti Kirjoittaja jeQQ »

AU! Mihinkä maan koloon oikein katosit, myötänolottaakin jo niin paljon, että huh :lol:
Gemmi
Viestit: 261
Liittynyt: 08.10.2008 12:21

Viesti Kirjoittaja Gemmi »

Meltdown kirjoitti:no taas asiaan.... :oops:
Arvaas vaan kuinka montakertaa mulle toi on tehty :D . ja ihan pelkästään sillä että kaveri selannu vähän aikaa numeroita ja sit soittanu ekalla "Lähe kuskiks munaa saat kyllä"... aamulla ollu hieman selittelemistän ihmisille...
Avatar
väisänen
Viestit: 4898
Liittynyt: 11.03.2006 19:29
Paikkakunta: Mynämäki Alkon vieres

Viesti Kirjoittaja väisänen »

Pikku-Taukka kirjoitti: Huumorimiehenä odotin lisää iloista naurunremakkaa, mutta yllätyksekseni punttisalille tuli hiljaista kuin Jeesuksen haudassa pääsiäisaamuna. Muutaman sekunnin hiljaisuuden jälkeen eräs nuoremmista kavereista sanoi änkyttäen todella vapisevalla äänellä:

"Si.., si.., siis meidän mutsi?"
Espanjaa tullut mukaan eikä änkytystä eli:
Kyllä.., Kyllä..,., siis meidän mutsi!

Mitäs sitä faktoille nauramaan. Vai naurattaako jos joku sanoo kellonajan.
Vastaa Viestiin