hors-sujet

Italomerkkeihin liittymätöntä keskustelua, aihe on vapaa.
Avatar
väisänen
Viestit: 4898
Liittynyt: 11.03.2006 19:29
Paikkakunta: Mynämäki Alkon vieres

Re: hors-sujet

Viesti Kirjoittaja väisänen »

On ihan itse aiheutettua mutta. Vanhempi rouva kyseli onnistuisikohan vikakoodien luku. Airbagi valo luo loistettaan kojelaudassa. On käynyt jo muutamalla pajalla ja eivät päässet lukemaan vikaa. Sanoin että sitten minunkaan ei kannata pistoketta käyttää koska sama lopputulema että merkkililiikkeeseen veisin suosiolla nyt.
Niin mutta sehän maksaa, eikö moni pikkupaja tee tämän ihan ilmaiseksi että josko kokeillaan.
Juu tekee mutta minulta hajosi juuri lukija että naapurilla on parempi testeri.
Maksaako se naapurissa.
Joskus maksaa ja joskus ei...
No sehän on kummallista.
Niin se on kummallista juuh mutta tätä autoa tulisi asiakas pian hakemaan että minun on pakko jatkaa askartelujani.
-Cause my mouth's writing checks that my ass can't cash

-Fiat Croma
-Fiat Uno Fire
-Ja ehkä pian myös turpo uunoilua.
Avatar
väisänen
Viestit: 4898
Liittynyt: 11.03.2006 19:29
Paikkakunta: Mynämäki Alkon vieres

Re: hors-sujet

Viesti Kirjoittaja väisänen »

Silleen tiiä että onkohan tulossa vanhaksi vaiko ihan vaan muistisairaaksi.
Mukula meni synttäreille.
Vaimo sanoi että haekko sitte pois.
Juu haen.
Kattelen kutsukortista osoitetta ja naputtelen googlen mapsiin osoitteen.
Siis mitä hittoa. 150 metriä matkaa... Ai niin juu :oops:
-Cause my mouth's writing checks that my ass can't cash

-Fiat Croma
-Fiat Uno Fire
-Ja ehkä pian myös turpo uunoilua.
Avatar
wellu
Viestit: 6144
Liittynyt: 16.12.2004 07:24
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: hors-sujet

Viesti Kirjoittaja wellu »

Ei jumalauta mikä puhelu oli äsken! :lol:

Ohimennen kuulin vaimon puhuvan puhelimessa, sukulaisensa kanssa (olen tästä sukulaisesta täällä ennenkin maininnut...). Kuulin puhelimen läpi muunneltua totuutta, joten kohteliaasti korjasin ja muistutin vastuullisuudesta (öbaut 100db paineella).

Menin tupakille, vaimo tuli kohta perässä ja ojensi luuria silmät vetisenä. Otin luurin, joten merkataan keskustelun osapuolia jatkossa X:minä ja Y:sukulainen:
X: Faktalla ei ole mielipidettä.
Y:räkytiräkyti
X: Älä levitä paskaa puhumalla, ainakaan tännepäin, kun meillä ei ole peltoa!

Tästä alkoi, 40 minuuttinen ihan täys sarjatuli. Lokaa tuli ja ihan perkeleesti niskaan, yksi kerrallaan ammuin nuo pilvilinnat ihan tuhannen paskaksi. Tuli kuultua mm. että häntä kovin harmittaa kun vaimoni on minun vaimo. :lol:
Otelma:
Y: MIKSI SINÄ VALEHTELET ETTÄ MINÄ OLEN TUOMMOISTA MUISTA SANONUT!!!!!!!?
X: En valehtele, en hyödy siitä mitään.
Y:SINÄ VALEHTELET, OLET NARSISTINEN ITSEKÄN PASKA JOKA EI TYKKÄÄ MINUSTA!!!!
X: Narsismista en tiedä, mutta totta, en pidä sinusta.
Y: KERROPPA NYT, MITÄ MINÄ MUKA OLEN SANONUT!!!!!!!!!
X: NO JOHAN MINÄ SEN OLEN NELJÄSTI KERTONUT, PITÄÄKÖ JUMALAUTA SOITTAA TALLENNE!?
Y: No ei tarvi.....mikään tallenne...
X: KYLLÄ. Minä olen niin kusipää että saatan nauhoittaa jokaisen keskustelun, mitä minä käyn. Joten kysyn uudestaan, TÄYTYYKÖ MINUN SOITTAA TALLENNE?
Y: No mutta hei haitkos sinne kouluun?
X: Älä vaihda puheenaihetta, vastaa kysymykseen
Y: (jargon jatkuu loputtomiin)

Lopulta alkoi höpöttämään mm. itsestään asentuneesta Facepuukista ja että ei hän sitä käytä vaan näkee ilmoituksina sieltä KAIKEN. Totesin, ettei pidä paikkansa ja vetosin mm. EU:n pykäliin tässä asiassa. Intti vielä vastaan, jolloin totetsin:
"Mikäli sinulla on noin vakavia aistiharhoja, niin huomenna menet työterveyteen ja pyydät lähetteen kiireellisenä psykiatrialle. Ihan oikeasti, tuo ei kuulosta enään terveeltä ja minä olen vilpittömästi huolissani. Mitä jos ajat vaikka autoa ja näet asioita, jotka ei pidä paikkansa?".

Tuli vielä jotain lällättelyä ja löi luurin korvaan...


....kohta soitti anoppi.

"Mitä se sun miehes on taas menny sanomaan?"
*Vaimo ojentaa puhelimen*
X: HÄH!?
"Mitäs sinä olet mennyt sanomaan kun soitti ja itki että tuli paha mieli.
X: Jaa että aikuiselle ihmiselle tuli paha mieli, kun puhui itsensä hirteen? NO VOI NYYH!!!


Lopulta anoppi alkoi itkemään, ettei kestä ko. tyyppiä eikä tiedä mitä tekisi. Puhelun jälkeen vaimo halasi minua ja tirautti kyyneleen.



Miksi tämä ei ole patonkiosiossa?

Ei tälle voi oikeasti kuin hymyillä vienosti. En tuota keskustelua jaksa tähän näpytellä, mutta tosiaan puhui kyllä nyt tämä itse piru itsensä niin korviaan myöten suonsilmään kuin olla ja osaa. :mrgreen: Ja minä nautin siitä, kun saan olla kusipää. :mrgreen:
Minkä huollan, sen korjaan...
Avatar
väisänen
Viestit: 4898
Liittynyt: 11.03.2006 19:29
Paikkakunta: Mynämäki Alkon vieres

Re: hors-sujet

Viesti Kirjoittaja väisänen »

Mikä siinnä mobilin öljyssä oikein kiihoittaa? Tässä on kyselty että mitä maksaa öljynvaihto siihen ja siihen mobilin öljyllä. Olen vaan sanonut että ainoa mobilin litku mitä minulta löytyy on mobilin espi viis wee kolkyt ja sitä ei kande sun ysärimikraan laittaa kun tulee männänrenkaiden ohi ja pakopillistä sitten tupruaa ilmakehään.
-Ai, mitä seo se espi.
-Niinpä.
-Cause my mouth's writing checks that my ass can't cash

-Fiat Croma
-Fiat Uno Fire
-Ja ehkä pian myös turpo uunoilua.
Avatar
Nipa
GFF
Viestit: 3364
Liittynyt: 28.04.2003 23:05
Paikkakunta: Askola

Re: hors-sujet

Viesti Kirjoittaja Nipa »

Mobilillä ja oravalla on ollut sama pr-osasto. Mobil on ainoa öljy jota autoon voi laittaa. Orava on turkikseen puettu rotta.
Слава Україні - Героям слава
Мені не потрібна поїздка, мені потрібна амуніція.
Avatar
wellu
Viestit: 6144
Liittynyt: 16.12.2004 07:24
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: hors-sujet

Viesti Kirjoittaja wellu »

Nipa kirjoitti: Orava on turkikseen puettu rotta.
:lol:
Minkä huollan, sen korjaan...
Avatar
wellu
Viestit: 6144
Liittynyt: 16.12.2004 07:24
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: hors-sujet

Viesti Kirjoittaja wellu »

Tänään, minulle kerrottiin, opinahjossa jossa käyn, opettajani toimesta, että ilmasto lämpenee "koska ihminen", eikä sitä voi estää. Syy on täysin ihmisen teollisuuden ja CO2 päästöjen.

Minä ja kaksi koulukaveriani, aloimme takarivistä ilmoittamaan verbaalisesti ääneen tätä erimielisyyttä. Yksi kerrallaan me kolme kysyimme kipakoita kysymyksiä liittyen mm. mars-planeetan lämpötilaan, auringon säteilytehon huomioimiseen, sen vaihtelun huomioimiseen, eri kaasujen absorbaatiopisteeseen termisen infrapunan alueella.

Opettaja hetken jälkeen totesi, "sieltä tulee aina aika kipakoita eriäviä mielipiteitä".

Tuossa vaiheessa kaverillani hiukan napsahti. Hän totesi kantavalla äänellä, että miksei kukaan ota huomioon ihmisten määrää?

"Ai mitenkä niin?"

"No 1900 -luvun alussa meitä oli täällä vajaat 2 miljardia. Nykyään hiukan auki kahdeksan. Neljä ihmistä tuottaa vuodessa keskimäärin saman verran CO2 päästöjä, kuin henkilöauto 22tkm vuosittaisella ajomäärällä."

"Eli sinun mielestä ihmisiä on liikaa?"

"Puolalaiset uunit kuumaksi"

Vähän oli hymyssä pitelemistä. :mrgreen:
Minkä huollan, sen korjaan...
Avatar
väisänen
Viestit: 4898
Liittynyt: 11.03.2006 19:29
Paikkakunta: Mynämäki Alkon vieres

Re: hors-sujet

Viesti Kirjoittaja väisänen »

Joo ihminen käyttää palamiseen happea kuten polttomoottorikin. Noin 500 litraa happea päivässä eli noin 10000 litraa ilmaa menee keuhkojen läpi.
Henkilöauton ottomoottori käyttää ilmaa noin 420 litraa minuutissa eli tunnin ajossa menee noin 10000 litraa ilmaa.
Lyhyellä matikalla henkilöauto polttaa kaiken käyttämänsä ilman hapen.
Eli noin neljä ihmistä hoitaa saman homman päivässä mitä auto. Ja auto kun ei liiku ilman ihmistä ja ruokaakin jengi tarttee ja infrastruktuurin niin heko heko.
Ratkaisu:
- Laitetaan kaikille sähköauton kun kerran akkujen tekeminen ei aiheuta juuri mitään co2 päästöjä ja lataaminen suoritetaan lähes hiilineutraalilla ytinvoimalla :lol:
-Cause my mouth's writing checks that my ass can't cash

-Fiat Croma
-Fiat Uno Fire
-Ja ehkä pian myös turpo uunoilua.
Avatar
väisänen
Viestit: 4898
Liittynyt: 11.03.2006 19:29
Paikkakunta: Mynämäki Alkon vieres

Re: hors-sujet

Viesti Kirjoittaja väisänen »

Mietin tässä että lähtisköhän suorittamaan vanhojen bensautojen liikenteeseen palauttamista verstaalle. Kello ole kyl viälä vattujakaan mutta mitä sen väliä. Verottaja ainakin kiittäisi :lol:
-Cause my mouth's writing checks that my ass can't cash

-Fiat Croma
-Fiat Uno Fire
-Ja ehkä pian myös turpo uunoilua.
Avatar
väisänen
Viestit: 4898
Liittynyt: 11.03.2006 19:29
Paikkakunta: Mynämäki Alkon vieres

Re: hors-sujet

Viesti Kirjoittaja väisänen »

Jos ajatellaan planeetan liikakansoitusta niin tota jos vaan käytettäs ehkäisyä vaikkapa 30 vuotta ni aika ok jo. Muttakun mahotonta tuntuu olevan kö panettaa niin palijon että ei semmosia ehi miättiä.
Käykää jätkät ammattilaisilla ni välttyisitte monelta tai aivan sama. Suomimehen siittiöiden laadusta ja muutenki suomi rodun säilymisestä kannetaan niim hemmetisti taas huolta. Hittoako sen on väliä. Orginaalia pukkaa tuolta etelästä lakoavan spermanaaman tilalle.

Ei jaksaisi samperi lähteä. Tulkaa joku mulle sootana töihi. Maksan paskasti, vittuilen ja märmätän, vaadin enemmän, homottelen, nakitan, panen akkasi ja lopuksi annan potkut.
-Cause my mouth's writing checks that my ass can't cash

-Fiat Croma
-Fiat Uno Fire
-Ja ehkä pian myös turpo uunoilua.
Avatar
wellu
Viestit: 6144
Liittynyt: 16.12.2004 07:24
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: hors-sujet

Viesti Kirjoittaja wellu »

Niin....



...Teslan päästöt ovat australiassa yli 200g/100km...



...itse liikun hiilidioksidineutraalisti, suomessa, ilman sähköä. :roll:
Minkä huollan, sen korjaan...
Avatar
väisänen
Viestit: 4898
Liittynyt: 11.03.2006 19:29
Paikkakunta: Mynämäki Alkon vieres

Re: hors-sujet

Viesti Kirjoittaja väisänen »

Niin sarkasmi on vaikee laji mutta Mr Arto Laurin (ydinvoima kriitikko ja oikee foliohattu mut siisti tyyppi silti) kans laskeskeltiin netissä nimimerkkien takaa joskus et ydinvoima kuluttaisi enempi fossiilista mitä se antaa ulos. Mut ei ne voi ne laskut pitää paikkaansa vaikka välillä vetivät iha hiljaiseksi että näin se on jos tämmöttis laskee. Alkaa olla aikas monta vuotta aikaa joten ei enää muista.

Olkiluoto on polttanu aikas monta öljylähteellistä tiisseliä et sem pualeen juuh...
-Cause my mouth's writing checks that my ass can't cash

-Fiat Croma
-Fiat Uno Fire
-Ja ehkä pian myös turpo uunoilua.
Avatar
Luigi
Viestit: 9527
Liittynyt: 17.10.2004 13:33
Paikkakunta: Huruslahden harmaa helmi

Re: hors-sujet

Viesti Kirjoittaja Luigi »

väisänen kirjoitti:Tulkaa joku mulle sootana töihi. Maksan paskasti, vittuilen ja märmätän, vaadin enemmän, homottelen, nakitan, panen akkasi ja lopuksi annan potkut.
Hemmetin vetävä tarjous, mutta liikaa välimatkaa.
If it ain't broke, you're not trying hard enough.
Avatar
väisänen
Viestit: 4898
Liittynyt: 11.03.2006 19:29
Paikkakunta: Mynämäki Alkon vieres

Re: hors-sujet

Viesti Kirjoittaja väisänen »

Luigi kirjoitti:
väisänen kirjoitti:Tulkaa joku mulle sootana töihi. Maksan paskasti, vittuilen ja märmätän, vaadin enemmän, homottelen, nakitan, panen akkasi ja lopuksi annan potkut.
Hemmetin vetävä tarjous, mutta liikaa välimatkaa.
Itseasiassa välimatka ei oo välttis rajoite.
Meet vaikkapa lähimpään hankkijaan ja sanot mitä käsken ni sinne duuniin ja mä laitan laskun.
-Cause my mouth's writing checks that my ass can't cash

-Fiat Croma
-Fiat Uno Fire
-Ja ehkä pian myös turpo uunoilua.
Avatar
väisänen
Viestit: 4898
Liittynyt: 11.03.2006 19:29
Paikkakunta: Mynämäki Alkon vieres

Re: hors-sujet

Viesti Kirjoittaja väisänen »

Yrittäjän unelma. Kova kuume. Jes.
Että tää finanssitalous on perseestä. Nyt pääsee perhe puurokuurille. Ja jos hyvin käy kuume jatkuu kuukausia ja sitten se oli siinä. Aivan paskaa.
-Cause my mouth's writing checks that my ass can't cash

-Fiat Croma
-Fiat Uno Fire
-Ja ehkä pian myös turpo uunoilua.
Vastaa Viestiin