Katsastuskonttorilista?

Italomerkkeihin liittymätöntä keskustelua, aihe on vapaa.
Fiat 130
Viestit: 103
Liittynyt: 16.05.2004 18:41
Paikkakunta: Vammala

Viesti Kirjoittaja Fiat 130 »

Vammalan yksityiseltä katsastuskonttorilta saa erittäin hyvän palvelun.Ei tarkoita että aina laakista leiman saa,mutta turhista ei napista ja aiheeseen puututaan.Onpa joskus pejantai-iltana vielä kahdeksanaikaankin katsastettu.Minulle tietenkin joustava palvelu on tarpeenkin koska käyn katsastuksella 5-10 kertaa viikossa.Vammalan toinen konttori,A-katsastus siten onkin täys p-läpi.
Jos auto hylätään on jälkitarkastus tehtävä samalla konttorilla,toisellekin konttorille voi mennä,mutta silloin ei voi tehdä jälkitarkastusta vaan se tehdään vuosikatsastuksena.Itse kun kunnostan muualla hylätyn auton,näytän sen aina Vammalassa ja se tehdään vuosikatsastuksena.
Avatar
lanciay10
GFF
Viestit: 989
Liittynyt: 17.07.2003 09:07
Paikkakunta: Laihia, pohojanmaa

Viesti Kirjoittaja lanciay10 »

Itse olen aina käynyt Harjavallan yksityisellä asemalla. Homma OK 85%:sti. Yhdellä sedällä tuntuu vaan olevan hyviä ja huonoja päiviä. Yleensä on ihan aiheesta reputtanut, ja kerran olen selvinnyt ihan korjauskehoituksella ruostereijistä, kun vannoin korjaavani pikimmiten :D

No kerran taas inssi nosti auton pakoputken varaan ilmaan, mutta oli niinkuin ei ois huomannukkaan, ja laskia alas ja lisäs palikkaa väliin vaivihkaa. Arvatenkin seuraavana päivänä putki poikki :evil: Huomasin kyllä, mutten arvannut käydä kitisemään, kun auto meni läpi "rimaa hipoen". Samaten kerran hylättiin, kun oli yks reikä, ja "edessä ei lainkaan joustoa". Etujouset mallia rälläkkäalustasarja. No, reikä umpeen, ja samoilla jousilla näyttään, ja läpi meni :lol:
Lanciat: Lybra 20v, Kappa 20vt sw, Y10 FIRE turbo ja sit vielä Abarth Punto Evo & Ducato & Ducati
Avatar
tuoreempi lancisti
Viestit: 180
Liittynyt: 20.04.2003 21:38

Viesti Kirjoittaja tuoreempi lancisti »

Kyllä Rantaperkiössäkin olen leimoja saanut asiallisesti vanhoihin autoihin. Jopa rikkinäisestä etupyöränlaakerista selvisin gralessa ilman jälkinäyttöä. Mutta vehkeet on kyllä muuten ollut kunnossa, eli vikalistaa en ole ollut ikinä tietoisesti hakemassa.
NesteHukka

Viesti Kirjoittaja NesteHukka »

tuoreempi lancisti kirjoitti:Kyllä Rantaperkiössäkin olen leimoja saanut asiallisesti vanhoihin autoihin. Jopa rikkinäisestä etupyöränlaakerista selvisin gralessa ilman jälkinäyttöä. Mutta vehkeet on kyllä muuten ollut kunnossa, eli vikalistaa en ole ollut ikinä tietoisesti hakemassa.
No on siellä ainakin sellainen hiljainen vähän vanhempi mies, joka mulle muutoskatsastuksenkin hyväksyi. Se on ihan asiallinen, mutta sitten se yksi idiootti siellä pilaa koko konttorin.
Vastaa Viestiin