Onko vanhat viestit varmuuskopiotu eli tallessa?

Kysymykset, palaute ja tiedotteita Fiat Forumia koskien. Lue täältä ylläpidon tiedotteet ennen rekisteröitymistä, esim. VIP-koodista!
Avatar
Meltdown
Viestit: 2710
Liittynyt: 13.03.2005 23:20
Paikkakunta: Järjenpää

Onko vanhat viestit varmuuskopiotu eli tallessa?

Viesti Kirjoittaja Meltdown »

Moi

Tuolta ostetaan/myydään palstalta poistetaan about yli kuukauden vanhat viestit. Olen etsinyt yhtä viestiä missä kerroin pitkät saagat vanhoista autoistani mutta en sitä mistään löydä. Se on varmaankin ollut jossain osto/myynti -ilmoituksessa varmaankin joskus kesäkuussa. Onko noita vanhoja viestejä enää missään tallessa ja oiskos mahdollista saada sieltä kaivettua tuota mun viestiä.

nimim. miten nopee linja pitää olla että vois rupee fiatforumin backupmirroriksi :)
There are 2 ways to do it - my way and the right way.
Avatar
vvieri
GFF
Viestit: 19322
Liittynyt: 20.12.2002 13:06
Paikkakunta: Laihia
Viesti:

Viesti Kirjoittaja vvieri »

Keskustelufoorumin puolella olevista viesteistä ajetaan varmuuskopioita. Osto/myynti-ilmoituksista en sitten tiedä, Heikki varmaan tietää...

Olen yrittänyt sieltä poimia niitä ilmoituksia, joissa on käyty enemmänkin keskustelua, talteen tuonne tekniikkafoorumien puolelle.
Ville Vieri
www.villevieri.com/autot.htm
- Mikä taidoissa hävitään se tehoilla paikataan! -
Jani
Ylläpitäjä
Viestit: 12
Liittynyt: 26.11.2002 10:56
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jani »

Toki foorumin tietokanta varmuuskopioidaan päivittäin, mutta lähinnä jonkin katastrofin varalta, eikä niinkään arkistointimielessä. En ole siis säilyttänyt backuppeja muutamaa päivää kauempaa.

Ehkä niitä voisi tällaisia tilanteita varten silloin tällöin jättää säilöönkin...
nimim. miten nopee linja pitää olla että vois rupee fiatforumin backupmirroriksi
Tolla varmaan pärjäis: http://rfc.net/rfc1149.html
Vastaa Viestiin