Onko sivuilla ollut onkelmia vai...

Kysymykset, palaute ja tiedotteita Fiat Forumia koskien. Lue täältä ylläpidon tiedotteet ennen rekisteröitymistä, esim. VIP-koodista!
Avatar
Fiiutón
Viestit: 267
Liittynyt: 09.02.2003 11:45
Paikkakunta: Joutseno

Onko sivuilla ollut onkelmia vai...

Viesti Kirjoittaja Fiiutón »

Prakaako oma koneeni.
Vika on sellanen et sivut täytyy käsin päivittää ennenkuin uusimmat viestit saa näkyviin.
"Vika" on ollut pari päivää ja se alkaa kyrsiä...

TA
Emmie tiiä, mie vaan ajelin viiatilla...
juha

Viesti Kirjoittaja juha »

Ei minulla ainakaan ole mitään "vikaa"
koti tai työ koneella
Napalaikka
Viestit: 201
Liittynyt: 24.01.2003 20:57
Paikkakunta: Riihimäki

Viesti Kirjoittaja Napalaikka »

Itselläni oli sama ongelma ja ratkaisu oli pudottaa internet explorerin suojaustasoa tasolle joka sallii kaikkien evästeiden käytön.
Voin toki olla väärässäkin...
Avatar
SJS127
Viestit: 60
Liittynyt: 27.02.2003 19:24
Paikkakunta: Helsinki

vikaako?

Viesti Kirjoittaja SJS127 »

Mulla toimii mainiosti. Ei ole kertaakaan nämä sivut tökkinyt. Vaikka ei ole cookie tuki päällä.
www.ladat.org
Avatar
jukkizz
Viestit: 282
Liittynyt: 24.05.2003 07:08
Paikkakunta: nousiainen

Viesti Kirjoittaja jukkizz »

mul ainakin tänään vaan väittti että palvelinta ei löydy varmaan 10min
Jani
Ylläpitäjä
Viestit: 12
Liittynyt: 26.11.2002 10:56
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jani »

Tallon tässä hiukan Heikin varpaille ja vastaan ylläpitokysymykseen. Tämä foorumi pyörii olohuoneeni nurkassa Soneran koti-ADSL:n päässä tavallisten kuluttajapuolen laitteiden kera, joten lähellekään 100% toimintavarmuutta ei millään voi taata. Varsinkin juuri tuo yhteys näyttää pätkivän silloin tällöin. Serveri on sen sijaan toiminut yllättävänkin hyvin, vaikka onkin ikäloppua rautaa ja levytila aivan finaalissa.
Tuo katkos, johon Jukkizz ilmeisesti viittaa, tuli huomattua itsekin kun webbisurffailu ei onnistunut. Modeemin buuttaus auttoi asiaan. Aina on kuitenkin mahdollista etten itse huomaa tai ole edes kotona korjaamassa ongelmia, joten ei oteta harmaita hiuksia näistä katkoksista.
Yksi ongelma on vielä lisäksi se, etten omista upsia lainkaan, joten lyhytkin sähkökatkos hiljentää keskustelun siihen saakka, että huomaan ettei serveri olekaan päällä. Tällaista ei kuitenkaan ihme kyllä ole vielä kertaakaan täällä Espoossa asuessa (7 kk) sattunut.
Vastaa Viestiin