Viestin muokkaaminen

Kysymykset, palaute ja tiedotteita Fiat Forumia koskien. Lue täältä ylläpidon tiedotteet ennen rekisteröitymistä, esim. VIP-koodista!
Avatar
Hanu
Viestit: 22
Liittynyt: 27.06.2003 10:52
Paikkakunta: Littoinen

Viestin muokkaaminen

Viesti Kirjoittaja Hanu »

Ihan mieltä vaan askarruttaa ja saattaa taas paljastua tämän minun ATK-nerous kaikessa alkeellisuudessaan.

Kun kirjoitan foorumiin viestin esim. myydään jotakin, se tulee myydään listaan ylimmäiseksi.

Mutta jos lisään tähän viestiin jotakin ja lähetän sen uudelleen se palaa myydään listaan "vanhaan paikkaansa"..... Eli jos joku päivittää myytävien listaansa saattaa se tämän takia hukkua "massaan" eli sitä ei sen jälkeen kovinkaan moni huomioi, itse ainakin selailen vaan uusimpia. Sama ilmiö jos joku vastaa viestiin????????????? (en oo varma)

Tosin jos päivitetty lista nousee aina ylimmäs on siinä paikka "vedättää" ja olla aina ekana, tosin en tiedä onko se ongelma koska moderaattoreilla ilmeisesti on DEL-nappula.................

Tämmöstä tällä kertaa
Tuuninkii ja reisinkii
Mr.N
Viestit: 395
Liittynyt: 03.05.2003 16:16
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Mr.N »

Oikeastaan vastasit itse kysymykseesi. :)

1. Aina kun viestiketjuun lisää uuden viestin, pompsahtaa ko. viestiketju listan ylimmäiseksi.

2. Jos käy muokkaamassa omaa viestiä jää se todellakin vanhaan paikkaansa. Kannattanee lisätä viestiketjuun kokonaan uusi viesti jos jotain merkittävää tapahtuu. Esim. jos lisäät varaosamyynti-topicciisi pari 127:aa niin kannattanee lisätä sinne viestiketjun loppuun jotta kaikki huomaavat lisäyksen.

Ja oikeassa olet siinä, että kyllähän nuo vanhemmat viestit hukkuvat tuonne massaan. Osto- ja myyntipuolellahan nuo viestit ovat voimassa kuukauden päivät.

Tällä foorumilla ei ole onneksi ollut jatkuvaa "uppimista" myydään&ostetaan osastoilla. Moderaattoreilla on ollut vielä suht rauhallista sen delete-nappulan kanssa. Toivottavasti homma pysyykin yhtä siistinä tällä foorumilla. :D
Vastaa Viestiin