Yksityisviestien kulku forumilla

Kysymykset, palaute ja tiedotteita Fiat Forumia koskien. Lue täältä ylläpidon tiedotteet ennen rekisteröitymistä, esim. VIP-koodista!
Avatar
Luigi
Viestit: 9527
Liittynyt: 17.10.2004 13:33
Paikkakunta: Huruslahden harmaa helmi

Yksityisviestien kulku forumilla

Viesti Kirjoittaja Luigi »

Mikä mättää, kun lähetettävät yksityisviestit juuttuvat Lähtevät-kansioon jopa päiväkausiksi, ennenkuin suostuvat jossain vaiheessa lähtemään? Nytkin eilen illalla klo 21.40 lähetetty viesti näkyy killuvan tuolla edelleen. Talvella meni yhden viestin kanssa jopa useita päiviä, ennenkuin tavoitti vastaanottajan. Olin itse perillä ennen viestiä, vaikka lähdin monta päivää myöhemmin. :)
If it ain't broke, you're not trying hard enough.
Avatar
lanciay10
GFF
Viestit: 989
Liittynyt: 17.07.2003 09:07
Paikkakunta: Laihia, pohojanmaa

Viesti Kirjoittaja lanciay10 »

Itse olen tajunnut homman niin, että "lähtevä" muuttuu "lähetetyksi", kun vastapeluri lukee sen.. Elikkäs sinun tapauksessa ei vastaanottaja ole kirjautunut lukemaan viestejään vielä.. Saatan olla toki väärässä.
Lanciat: Lybra 20v, Kappa 20vt sw, Y10 FIRE turbo ja sit vielä Abarth Punto Evo & Ducato & Ducati
Avatar
-HH-
GFF
Viestit: 8806
Liittynyt: 20.12.2002 12:44
Paikkakunta: Eepee

Viesti Kirjoittaja -HH- »

Samalla tapaa mä olen tuon huomannut toimivan eli "vika" onkin siis vastaanottajassa... :roll:
- Mistä se tieto löytyy? No oikeelta foorumilta tietysti! -
Avatar
Luigi
Viestit: 9527
Liittynyt: 17.10.2004 13:33
Paikkakunta: Huruslahden harmaa helmi

Viesti Kirjoittaja Luigi »

Jaa? No ei sitten vain ole tullut läheteltyä niin paljoa noita viestejä, että olisi tullut huomattua. :oops: Talvella vain oli jotain ongelmaa viestien kulussa, mutta se lienee ollut sitten jotain muuta...
If it ain't broke, you're not trying hard enough.
Avatar
Midi^
GFF
Viestit: 1743
Liittynyt: 17.07.2003 14:30
Paikkakunta: Salo

Viesti Kirjoittaja Midi^ »

Jeps se lähtee vasta sitten kun vastaanottava käyttäjä irjautuu foorumille.
Tipo STW 1.6 Multijet, Tipo 1.4 i.e, Prisma 1.6 i.e, Stilo 1.6 MW, Stilo 1.4 MW.
Vastaa Viestiin