OHC-moottorin viritys
Kappas, vanha hyvä threadi heräsi henkiin.
Oman kanteni kuvia on http://www.netikka.net/ville.vieri/engine.htm
Kanavat näyttävät digikuvissa muhkuraisemmilta.
Hyvyydestä sitten ei tietoa, koska tuota ei ole mittailtu missään.
Oman kanteni kuvia on http://www.netikka.net/ville.vieri/engine.htm
Kanavat näyttävät digikuvissa muhkuraisemmilta.
Hyvyydestä sitten ei tietoa, koska tuota ei ole mittailtu missään.
Ville Vieri
www.villevieri.com/autot.htm
- Mikä taidoissa hävitään se tehoilla paikataan! -
www.villevieri.com/autot.htm
- Mikä taidoissa hävitään se tehoilla paikataan! -
voi voi
tein tollasen kannen imu 39,5mm pako 36mm venttiileillä
eikä tullut otettua kuvia
en tosin tiedä oliko/onko hyvä kun myin sen pois pari viikkoa sitten
jospa uusi omistaja ottaisi kuvia ja laittaisi jakoon kun foorussa pyörii
kannesta oli myynti ilmoitus aiemmin täällä
kansi on muistaakseni 60s uunosta eli palo tila on pieni verrattuna 85 1,5l kanteen
tein tollasen kannen imu 39,5mm pako 36mm venttiileillä
eikä tullut otettua kuvia
en tosin tiedä oliko/onko hyvä kun myin sen pois pari viikkoa sitten
jospa uusi omistaja ottaisi kuvia ja laittaisi jakoon kun foorussa pyörii
kannesta oli myynti ilmoitus aiemmin täällä
kansi on muistaakseni 60s uunosta eli palo tila on pieni verrattuna 85 1,5l kanteen
[URL=https://matchnow.info]Exemplary Сasual Dating[/URL]
Vingulla ja hiomakivellä ensin, sitten seuraavaksi virsikirjalla ja sitten käsin vesihiomapaperilla. Työlästä hommaa mutta eipä ole köyhällä varaa kisakankiin. Monet raepuhaltavat vielä kiillotuksen päätteeksi.
Taottujen kankien kiillottamisesta ei välttämättä ole niin suurta hyötyä kuin valettujen. Sohokoneista vain 55mm iskulla olevat on valetuilla kangilla, ainakin mitä itselle on tullut vastaan.
Taottujen kankien kiillottamisesta ei välttämättä ole niin suurta hyötyä kuin valettujen. Sohokoneista vain 55mm iskulla olevat on valetuilla kangilla, ainakin mitä itselle on tullut vastaan.
Ville Vieri
www.villevieri.com/autot.htm
- Mikä taidoissa hävitään se tehoilla paikataan! -
www.villevieri.com/autot.htm
- Mikä taidoissa hävitään se tehoilla paikataan! -
Täällä pari hätäisesti otettua kuvaa tapauksesta. Ei niistä paljon saa selvää, yllättävän haastavaa kuvailla kanaviahepe75 kirjoitti:..tein tollasen kannen imu 39,5mm pako 36mm venttiileillä... ...kansi on muistaakseni 60s uunosta eli palo tila on pieni verrattuna 85 1,5l kanteen
Lanciat: Lybra 20v, Kappa 20vt sw, Y10 FIRE turbo ja sit vielä Abarth Punto Evo & Ducato & Ducati
itelläkin jokunen kuva olisi 85:sen ritmon kannesta..mut enpä noita esille osaa laittaa..
kiertokanget ja kampiakseli mun projektissa aivan vakio kunnossa,öljypumppu ja pohja vain muutettu paremmin tarkoitukseen sopiviksi. kestävyydestä en osaa sanoa kun ei ole vielä kilpailtu..eikä se oikein vielä toimikkaan niin kuin pitäisi.
tehot selviää viimeistään kuukauden sisällä kun käytän säädöllä..
kiertokanget ja kampiakseli mun projektissa aivan vakio kunnossa,öljypumppu ja pohja vain muutettu paremmin tarkoitukseen sopiviksi. kestävyydestä en osaa sanoa kun ei ole vielä kilpailtu..eikä se oikein vielä toimikkaan niin kuin pitäisi.
tehot selviää viimeistään kuukauden sisällä kun käytän säädöllä..
Toi on oikeasti erittäin hankalaa kuvata kanavia ainakin digikamerallalanciay10 kirjoitti:Täällä[/url] pari hätäisesti otettua kuvaa tapauksesta. Ei niistä paljon saa selvää, yllättävän haastavaa kuvailla kanavia
Hyviä kuvia ovat eiköhän noilla kuvilla tule jo ainaskin "300 hummaa virtaava kansi "
Aina oppii jotain uutta
Paljon on ollut juttua palotilojen koosta, mutta missä huitteilla nuo on? Pieniporauksisen (80,5) palotila vakiona ja tulpan puolen seinämää viistettynä? Entäs isompiporauksisen? Missä mallissa minkäkin kokoisia? Jossain 30-35 ml tienoilla lie ollaan?
Lähinnä kiinnostaa kuinka paljon puristuksia saa pieniporauksiseen 1,3:een lohkoa höyläämällä...
Miten kannentiivisteiden reiät? Kuinka iso mäntä menee 80,5 tiivisteellä ja meneekö 88 isompaan?
Lähinnä kiinnostaa kuinka paljon puristuksia saa pieniporauksiseen 1,3:een lohkoa höyläämällä...
Miten kannentiivisteiden reiät? Kuinka iso mäntä menee 80,5 tiivisteellä ja meneekö 88 isompaan?
Kääpiöitä oli kahdeksan ja kahdeksas heistä oli Hullu.
Sheivaa mun dekkii.
Sheivaa mun dekkii.
Re: OHC-moottorin viritys
Noista tempran kansista...Tarkoitus oli laittaa tuosta mpi.iin kannesta,mutta olikin 31 mm.pakoventtiilillä Tarjolla olisi toinen temprassa?oleva kansi.mutta mistä tietää tuon pakovenan koon? Auto niin kasassa ettei mallista varmuutta.Kilvessä 159.a3 ja monojetronic..Vai olisiko järkevintä laitattaa 35.5mm.maksimitehojen kannalta?
Puristusta tarkoitus nostaa.Kestääkö mäntä 2,3mm sorvausta?Renkaan päälle jää 4,1mm tavaraa.Lohkosta 2.8mm pois jolloin mäntä 0.5 yli tason
Jos oikein laskenut niin puristukset noin 11,5-12 ?
tietysti jos jollain olisi tarjota1.5 mäntiä halvalla. valmiiks sorvatutkin käy
Puristusta tarkoitus nostaa.Kestääkö mäntä 2,3mm sorvausta?Renkaan päälle jää 4,1mm tavaraa.Lohkosta 2.8mm pois jolloin mäntä 0.5 yli tason
Jos oikein laskenut niin puristukset noin 11,5-12 ?
tietysti jos jollain olisi tarjota1.5 mäntiä halvalla. valmiiks sorvatutkin käy