Miten saa helpoiten lisää tehoa

Tekniikkaan ja virittämiseen liittyvää keskustelua. Tee-se-itse jutut, rakentelu- ja korjauskysymykset.
Mirkomiz
Viestit: 14
Liittynyt: 24.04.2003 01:30
Paikkakunta: Porvoo

Re: Miten saa helpoiten lisää tehoa

Viesti Kirjoittaja Mirkomiz »

Totanoin,öö onk sulla katalysaattori-malli?? Mulla on ja ajattelin heivata sen veks..ja avarampaa putkee tilalle.Onko sulla tietoo tosta ruiskusta,miten siinä on pelivaraa?? :roll:[/quote]

Joo on, must se on aika hyvä juttu siis toi bensan öyryjen keruu jne. katsatuksest meni täysin läpi pakokaasuilla:) Täs iski turbo himo, taidan sitten vaihtaa siihen... mustaan paholaiseen
juha

Viesti Kirjoittaja juha »

jep,

Nestehukka
juuri tota yritin sanoa
Moni höylää kantta mutta unohtaa viilamisen

Mitä oppirahoihin tulee
Kerran unohdin jälki kiristää erään kireän koneen kannen
No siinä palo 500mk kannentiiviste ja teetti taas monen tunnin työt
NesteHukka

Viesti Kirjoittaja NesteHukka »

juha kirjoitti:jep,

Nestehukka
juuri tota yritin sanoa
Moni höylää kantta mutta unohtaa viilamisen

Mitä oppirahoihin tulee
Kerran unohdin jälki kiristää erään kireän koneen kannen
No siinä palo 500mk kannentiiviste ja teetti taas monen tunnin työt
No mulla kävi niin, että just laitetun koneen sytkä oli myöhäisellä, pakoventtiilit kuumeni, ja kun oli uudet venttiilit, niin venttiilin varsi leikkasi kiinni ohjuriin. Tuloksena venttiilikoneisto pysähtyi, ja olisi voinut olla tosi kalliskin juttu, mutta tuurilla ainoastaan se leikannut pakovena vääntyi.
juha

Viesti Kirjoittaja juha »

nestehukka:
Monella käy noin ainakin ns. kierroskoneissa
Eli jos se nyt enää lohduttaa et ole ainoa


Sytkän parantaminen olisi ollut siinä mun "listas" seuraavana nokan jälkeen

Mutta onhan se sytkä tärkeä osa "balanssia"
NesteHukka

Viesti Kirjoittaja NesteHukka »

juha kirjoitti:nestehukka:
Monella käy noin ainakin ns. kierroskoneissa
Eli jos se nyt enää lohduttaa et ole ainoa


Sytkän parantaminen olisi ollut siinä mun "listas" seuraavana nokan jälkeen

Mutta onhan se sytkä tärkeä osa "balanssia"
Hassu homma siinä oli, että kun "kilahti", niin oli vain 2500 kierroksia...
Viimeksi muokannut NesteHukka, 05.05.2003 06:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
fiat127mkII
Viestit: 152
Liittynyt: 03.02.2003 22:36
Paikkakunta: Kuopio
Viesti:

Viesti Kirjoittaja fiat127mkII »

ja johan päästiin asiaan.. ja jutussahan alunperin oli kyse äänistä, ei tehoista.. joten mä alan nyt whineen ihan sikana ja annan hyvän vinkin, että otin unskistani pakoputken loppupään pois, eli putkistoa on vaan n. 1,5m matka ilman vaimentimia.. on muuten mureat äänet ja koko kylä kuulee, että missä mennään :D
juha

Viesti Kirjoittaja juha »

Olihan otsikkona miten saa helpoiten tehoa...

No joo
Hitsi tossa vappuna tuli kurvailtua kuussatasella (muija kuskina) kaupungilla perskeles osu rotvalliin niin et putki tippui
voi hitsi mikä meteli
Meni vähän vappu ajot pieleen kun ei enää kehdannu ajaa
(pieni auto iso ääni)
Avatar
fiat127mkII
Viestit: 152
Liittynyt: 03.02.2003 22:36
Paikkakunta: Kuopio
Viesti:

Viesti Kirjoittaja fiat127mkII »

joo, niinpä olikin, mut äänistä siinä sit kyseltiinkin, eli siihen vastailin. no, mutta, vappuajot oli sit onnistuneet kuitenkin :D
Vastaa Viestiin