Supermirafiorin 5-v aski

Tekniikkaan ja virittämiseen liittyvää keskustelua. Tee-se-itse jutut, rakentelu- ja korjauskysymykset.
Viiatti-Isäntä
Viestit: 23
Liittynyt: 25.02.2003 21:09

Supermirafiorin 5-v aski

Viesti Kirjoittaja Viiatti-Isäntä »

Välitykset?
Onko välitys-, kestävyys-, tms. eroavaisuuksia eri vuosimalleissa?
Mikä on ns. jatkettu keppi?
Avatar
HRA-47
Viestit: 122
Liittynyt: 01.01.2003 19:58
Paikkakunta: Kaarina

Viesti Kirjoittaja HRA-47 »

-79 käsikirjan mukaan:
1: 3,612:1
2: 2,045:1
3: 1,357:1
4: 1,000:1
5: 0,870:1
R: 3,244:1
Racingissä oli abarthin vaihteensiirtomekanismi, eli lyhyempi keppi taaempana kuin superissa. Välitykset racingin laatikossa samat kuin superissa. En tiedä sitten mitä tuolla jatketulla kepillä tarkoitetaan.
NesteHukka

Viesti Kirjoittaja NesteHukka »

Tuo Abarthin vaihteensiirtopalikka löytyy muuten myös ainakin uudemmista 2.0 supermiroista. Itselläni -83 ja -82 malleista löytyy.

Tietääkö muuten kukaan, että onko se vaihdelaatikko itsessään samanlainen, eli voiko sen pelkän vaihteensiirtopalikan siirtää tavallisella kepillä varustettuun viisloviseen laatikkoon? Ei ole tullut ikinä asiaa tutkittua niin tarkkaan.
Vode131
GFF
Viestit: 1932
Liittynyt: 25.02.2003 15:38
Paikkakunta: Äänekoski

Viesti Kirjoittaja Vode131 »

Palikan pystyy vaihtamaan toisiinkiin laatikoihin. Laitoin racingin kepin 131 1400 5v laatikkoon, johon se kävi suoraan. Mutta siihen laatikkoon ei sopinut toinen vastaavanlainen keppihässäkkä (ei abarth logoa) ja erilainen keppi. Epäilen että se oli juuri supermirasta oleva. Jotain pientä eroa niissä oli mutten juuri nyt muista mitä.
Vastaa Viestiin