Jelppiä mun fiugeen...

Tekniikkaan ja virittämiseen liittyvää keskustelua. Tee-se-itse jutut, rakentelu- ja korjauskysymykset.
Tontza82
Viestit: 7
Liittynyt: 26.04.2003 17:44
Paikkakunta: Lohja

Jelppiä mun fiugeen...

Viesti Kirjoittaja Tontza82 »

joo osaiskos joku sanoo ku ostin just 127 ja muuten se on kiva peli mutta nykii niin vitusti ku vähän ajaa... tulpat johdot virranjakaja on uusittu mutta kummiskin ei toimi vai voiskos siinä olla kaasari tukossa...olis kiva jos joku tietäis.. :(
Mirkomiz
Viestit: 14
Liittynyt: 24.04.2003 01:30
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja Mirkomiz »

Mulla on Uno 1372cc i.e. siinä jostain syystä syntyy tankkiin alipaine, pumppu ei jaksa painaa ja auto samuilee ja nykii... mut ei enää, laitoin tulitikun bensakorkin väliin että tankki pääsee imemään ilmaa...joku letku kai tukos, tai mul on toi bensahöyryjen keruu jne järjestelmä et voiha siinä olla kans vikaa mut halpa korjaus tulitikulla:) Kantsii ainaki yrittää vaikka on tää kaukaa haettu
eerik
Viestit: 3
Liittynyt: 25.04.2003 21:48

Viesti Kirjoittaja eerik »

taitaa vähän kaikilla olla samoja ongelmia. itellä -88 uno 60s ja tyhjäkäynti vaeltaa kuin hullun ky**ä mielettömän pers***sä...
Tontza82
Viestit: 7
Liittynyt: 26.04.2003 17:44
Paikkakunta: Lohja

Viesti Kirjoittaja Tontza82 »

joo kiva ku vastasit täytyy tosiaan koittaa...ostin tän mun fiugen 20 euroon...ei mikään paha hinta eihän...sain viel vaihto koneen,vaihde laatikon ja ison pahvi laatikollisen vara osii :lol: hehe...
slider
Viestit: 6
Liittynyt: 24.04.2003 20:05
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja slider »

Moro!

Sitte kun seuraavan kerran ropaat sitä konetta, ni käy ostamassa varaosaliikkeestä :twisted: perus-LADAN :twisted: katkojankärjet. Se saattaa auttaa hyvinkin... ainakin mulla tuli radikaali muutos kaikenlaiseen nykimiseen ja pomppimiseen. Alkuperäisillä kärjillä ei tahtonu toimia ollenkaan
Kadun kaikki syntejä, jotka olen nuorempana jättänyt tekemättä
Avatar
Megaman
Viestit: 17
Liittynyt: 14.04.2003 01:12
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Megaman »

Bensapumppu saattaa olla syynä nykimiseen.Muistaakseni 127:n pumppu on samantyyppinen kuin ladassa ja aiheuttaa sellasta hytkynkytkyn-ilmiötä vanhemmiten.Kalvot kai venähtää siellä pumpussa...
Jussi
Viestit: 33
Liittynyt: 17.02.2003 21:28

Viesti Kirjoittaja Jussi »

Niin, voihan tietty olla että pa-pumpun akseli joka nytkyttää pumpun "vipua" on vuosien varrella kulunut hieman lyhyeksi eikä enää ylety tarpeeksi hyvin painamaan tuota pumpun vipua (joka liikuttelee kalvoja) tarpeeksi syvälle. :lol: Voit yrittää hioo tuota pakkeli-koroketta hieman matalemmaksi, jotta akselin toiminta paranisi...

Saatan tietysti olla väärässäkin, mutta tuli mieleeni tuollainen asia.

Toivottavasti joku ymmärsi mitä yritin sanoa... :oops:
Tontza82
Viestit: 7
Liittynyt: 26.04.2003 17:44
Paikkakunta: Lohja

Viesti Kirjoittaja Tontza82 »

joo täs mun fiuges ei ollu mitään muuta vikaa kuin neula venttiili tukossa :oops: elikkä jos joskus jollekkin käy samoin niin se voi olla noin pienestä kiinni...kiitti kummiskin vinkeistä :wink:
Vastaa Viestiin