Kertokaapa mikä on:)

Tekniikkaan ja virittämiseen liittyvää keskustelua. Tee-se-itse jutut, rakentelu- ja korjauskysymykset.
Mirkomiz
Viestit: 14
Liittynyt: 24.04.2003 01:30
Paikkakunta: Porvoo

Kertokaapa mikä on:)

Viesti Kirjoittaja Mirkomiz »

Minulla on Uno 70 i.e. (1372cc) Auto nyki kovaa ajettaessa n.(100kh/h), sammuili kaupunki ajossa ja sitten sammuttuaan ei meinannut käynnistyä kestää n.15 min että käynnistyi, vika ilmeni kostealla räntä kelillä ja nyt kun lämpeni, virran jakaja on kuiva... Huomasin aina tankatessa että tankissa on reilu alipaine (kuului klonks ja imi ilmaa avattaessa). Ja sammuilu loppui kun kokeilin pistää tuli tikun bensa korkin väliin että alipainetta syntyisi...enää ei sammuillu...jos joku osaisi kertoo miten voisi järkevämmin korjata vian... olisikon joku (Hengitys) letku tukossa esim.. ainiin nykiminenkin loppui... aika halpa korjaus oli tuo tulitikku;)
Avatar
vvieri
GFF
Viestit: 19325
Liittynyt: 20.12.2002 13:06
Paikkakunta: Laihia
Viesti:

Viesti Kirjoittaja vvieri »

Täyttöputken yhteydessä on pieni ilmaletku joka ainakin vanhemmissa autoissa johtaa lokasuojan kaaren sisälle. Luultavasti tämän pää on tukossa.
Ville Vieri
www.villevieri.com/autot.htm
- Mikä taidoissa hävitään se tehoilla paikataan! -
htm
Viestit: 1087
Liittynyt: 20.02.2003 12:46
Paikkakunta: Humina

Viesti Kirjoittaja htm »

Tuossa kulkineessa taitaa vaan olla tuo katti ja aktiivihiilipönttö jos oikein arvaan ja tankin hengitys on jotenkin yhdistetty siihen hässäkkään.
Mutta itse en ole syventynyt sen letkuhässäkän toimintaan ,joten voisiko joku valistaa miten siellä pitäisi tavaran virrata?
Htm
Mirkomiz
Viestit: 14
Liittynyt: 24.04.2003 01:30
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja Mirkomiz »

vvieri kirjoitti:Täyttöputken yhteydessä on pieni ilmaletku joka ainakin vanhemmissa autoissa johtaa lokasuojan kaaren sisälle. Luultavasti tämän pää on tukossa.
Joo mä vähä veikkailin just tota juttuu, mut miten se voi mennä tukkoon...kattelin ettei se oo mistää kohtaa litistynyt...aattelin ite vielä et bensa korkki olisi jotenki liian tiivis ja siten se ei saisi ilmaa, mut eiks tankis pitäs olla semmonen hengitys letku...mul on toi alfamerin korjaus kirjanen ja siin ainakin on...mut siis miten noi letkut voi mennä tukkoo...Kiitos sinulle nyt uskallan paremmin ruveta jo tutkimaan noita letkui ku joku oli ajatellu samaa ku mä :D
Vastaa Viestiin