1050cc kone ja mk1 127
1050cc kone ja mk1 127
Eli tuli mieleen kun tuolla tallin nurkassa on yksi tuollainen "isolohko", niin meneekö ykköskoppaiseen ns. heittämällä?
Ykköskoppaista ei kai ollut koskaan tuolla koneella, tai ainakaan tuotu suomeen?
Eroaako kakkoskoppaisen konehuone jotenkin kiinnityspisteissä tms. Ei ole tuo mk2 niin tuttu, eikä ole osunut kokoelmiin yhtään autoa jossa olisi tuo 1050cc moottori alunperin.
Ykköskoppaista ei kai ollut koskaan tuolla koneella, tai ainakaan tuotu suomeen?
Eroaako kakkoskoppaisen konehuone jotenkin kiinnityspisteissä tms. Ei ole tuo mk2 niin tuttu, eikä ole osunut kokoelmiin yhtään autoa jossa olisi tuo 1050cc moottori alunperin.
Kaikki on aina vaikeeta!
Re: 1050cc kone ja mk1 127
Moottorin kiinnikkeet, alapalkin kiinnike ja vetarit on eri kun 903. Pitäis mennä aika bolt on ykköskoppaiseenkin.
Mikko Koivusalo
Fiat 127&Panda jne.
Fiat 127&Panda jne.
Re: 1050cc kone ja mk1 127
Mulla olisi kesken jäänyt projekti Mk2 1050 tekniikalla, jos kiinnostaa
"tähän pitäisi ilmeisesti kirjoittaa joku kiva slogani"
Re: 1050cc kone ja mk1 127
Kiinnostaa periaatteessa kyllä.
Kuinka pahasti kesken ja kuinka arvokas on ensimmäiset kysymykset jotka tulee mieleen.
Kaikki on aina vaikeeta!
Re: 1050cc kone ja mk1 127
Mahtaako kuskin puolen runkopalkki vaatia mutkamuokkauksen isolohkon kanssa? Vähän niin kuin 5 vaihteisen askin kanssa sen pituuden takia?
Ei. Kaikki on kielletty
http://kuvablogi.com/blog/3225/
http://kuvablogi.com/blog/3225/
Re: 1050cc kone ja mk1 127
Niinhän siinä sitten kävi että kiinnosti ja nyt on yksi projekti lisää taas
Kaikki on aina vaikeeta!
Re: 1050cc kone ja mk1 127
Onko muuten niin ettei 903:n laatikko sovi 1050:seen?
Kaikki on aina vaikeeta!
Re: 1050cc kone ja mk1 127
Nii ja oliko silleen, että laatikko tulee vähän eri kohtaankin kiinni? Joku tuolla sanoikin että kiinnikkeet ja vetarit olisi eri.
Jokainen Fiat on pelastamisen arvoinen.
www.saminosat.net
www.saminosat.net