Moottorintuki

Tekniikkaan ja virittämiseen liittyvää keskustelua. Tee-se-itse jutut, rakentelu- ja korjauskysymykset.
Busi
Viestit: 21
Liittynyt: 26.05.2020 16:18

Moottorintuki

Viesti Kirjoittaja Busi »

Onko kenelläkään ylimääräisenä moottorin tukikumia bravo tai bravaan? Multiplasta menny etummainen/laatikon päässä oleva väljäksi.mistään ei tunnu löytyvän. Ei edes ulkomailta. Marmori tiskiltä saa 6 viikon toimitusajalla hintaan 330 euroa.. numerot näyttää ettei sopisi keskenään mutta näyttää täsmälleen samalta. Jos löytyisi käytetty osa niin voisi kokeilla sopiiko. Tämä ilmoitus on myös ostetaan osastolla mutta laitan myös tänne jos joku tietää sopivuudesta. Multipla 1.6 bipower 2004
Busi
Viestit: 21
Liittynyt: 26.05.2020 16:18

Re: Moottorintuki

Viesti Kirjoittaja Busi »

Edit tuohon ensimmäiseen viestiin. Juuri tuli viesti merkkiliikkeestä että osaa ei enää saa ollenkaan.
Avatar
mikah
Viestit: 1073
Liittynyt: 03.04.2004 05:14
Paikkakunta: Lempäälä

Re: Moottorintuki

Viesti Kirjoittaja mikah »

No nyt on marmoritiskillä katteet kohdallaan....
Pikaisesti katottuna minä pystyn myymään uuden alkuperäisen hintaan noin 140e ja sama tarvikkeena noin 70e.
Toimitusaika molemmissa tapauksissa noin 1-2 viikkoa, kun pitää saada muutakin tavaraa samaan tilaukseen.
Ja tosiaan alkuperäistä pystyn myös toimittamaan, vaikka merkkiliike ei...
Fiat Stilo Abarth -02
Fiat Panda 1.4 8v Kit Car Projekti
Fiat Stilo 1,6 16v -03 V1600
Fiat Stilo 1,6 16v -03 V1600 RX projekti
Lancia Delta r.A ex.KKK
Ritmo 130 TC Abarth r.A ex.Autonovo
Ritmo 105 TC r.F
Cinquecento Trofeo Kit Car
Busi
Viestit: 21
Liittynyt: 26.05.2020 16:18

Re: Moottorintuki

Viesti Kirjoittaja Busi »

mikah kirjoitti:No nyt on marmoritiskillä katteet kohdallaan....
Pikaisesti katottuna minä pystyn myymään uuden alkuperäisen hintaan noin 140e ja sama tarvikkeena noin 70e.
Toimitusaika molemmissa tapauksissa noin 1-2 viikkoa, kun pitää saada muutakin tavaraa samaan tilaukseen.
Ja tosiaan alkuperäistä pystyn myös toimittamaan, vaikka merkkiliike ei...
No eilen just sain tilattua virosta tarvikeosan. Mutta kiitos kumminkin avun tarjoamisesta!
Vastaa Viestiin