Fiat 127 kallistuksenvakaajan puslat
Fiat 127 kallistuksenvakaajan puslat
Onko mitään vinkkejä, mikä on helpoin tapa vaihtaa kallistuksenvakaajan puslat vanhassa 127:ssa?
Re: Fiat 127 kallistuksenvakaajan puslat
Tarkoitatko niitä puslia, jotka ovat etupalkissa, vai niitä, jotka ovat alatukivarren kohdalla?
-fiat 127 Stella -82
-fiat ritmo 85cl
-seat malaga injection
-seat malaga injection (varaosina
-seat malaga 1,5 GL -86
-seat malaga 1,5 GLX -87
-seat malaga 1,5 GL -89
-seat malaga 1,5 GL -88
Fiat on enemmän kuin auto...se on ystäväsi
-fiat ritmo 85cl
-seat malaga injection
-seat malaga injection (varaosina
-seat malaga 1,5 GL -86
-seat malaga 1,5 GLX -87
-seat malaga 1,5 GL -89
-seat malaga 1,5 GL -88
Fiat on enemmän kuin auto...se on ystäväsi
Re: Fiat 127 kallistuksenvakaajan puslat
Alatukivarren molemmin puolin.
Re: Fiat 127 kallistuksenvakaajan puslat
Aika heleppo. Mutteri kallistuksen vakaajan päästä irti ja alatukivarren pultti korista irti. Sen jälkeen vaihtuu hyvin. Metalliholkki puslien sisällä voi olla ruostunut vakaajaan jolloin sen voi joutua halkaisemaan ja tekemään uuden jostain metalliputkesta, mutta muuten pitäisi olla suht iisi homma.
Ville Vieri
www.villevieri.com/autot.htm
- Mikä taidoissa hävitään se tehoilla paikataan! -
www.villevieri.com/autot.htm
- Mikä taidoissa hävitään se tehoilla paikataan! -
Re: Fiat 127 kallistuksenvakaajan puslat
Vaihdettu on. Kiitos neuvoista. Alatukivarren pultin kanssa oli vähän ongelmia.